Dus het is dan echt zo ver? Spannend! Hoop echt dat alles goed gaat johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 1,5 week eindelijk mijn pols operatie
Voor de rest gaat het wel lekker, aardig wat problemen met kut collega enzo... maarja, what else is new
oude shit vind ik nog wel vet , maar dat breezah jumpen van nu neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef diertjuh het volgende:
btw ben geen happy hardcore iemand..dan liever gewoon hardcore
quote:
ohh , onder volledige narcose ? wat heb je aan je pols dan , als ik het mag vragen ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 1,5 week eindelijk mijn pols operatie
Voor de rest gaat het wel lekker, aardig wat problemen met kut collega enzo... maarja, what else is new
Dat is wel 1 van de betere jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef Runx het volgende:
een van mijn favo van ze Angerfist - Take U Backvoor jou nu er op
Jep 23e, as donderdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dus het is dan echt zo ver? Spannend! Hoop echt dat alles goed gaat joh
En mja.. die kutcollega had je een paar maanden terug ook al.. Zal ook altijd een kut blijven.. een collega is vraag 2
Nee, niet op de manier van werken. Sommige mensen hebben een hekel aan werken ik ga nu gewoon heel graag weer aan het werkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
@ Diertjuh: Internetten valt niet onder 'iets te doen hebben'?
Ken ik nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:39 schreef Runx het volgende:
Kidnapped Redneck hier na ? is die goed ?
Echt super joh, fijn om te lezen dat t uiteindelijk toch door gaat.. En 7 tot 9 maanden revalideren is wel een eind, maar als t dan ook echt over zou zijn, is dat het meer dan waard gok ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep 23e, as donderdag
Als het goed is wel, anders ga ik door het lint hoor!
Maarja, ze blijken maar een half uurtje nodig te hebben.... en dan maar 7 tot 9 maanden revalideren
ja , is veel ,maar ik heb van alle stylen wel watquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken ik niet
Heb je mijn lijstje gezien van MOH?
Pols is goed naar de klote, laat ik het zo even makkelijk samenvatten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh , onder volledige narcose ? wat heb je aan je pols dan , als ik het mag vragen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Is ook de bedoeling toch? Dat je iets doet wat je leuk vindt bedoel ik danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee, niet op de manier van werken. Sommige mensen hebben een hekel aan werken ik ga nu gewoon heel graag weer aan het werk.
Laten we het hopen, ik heb GEEN garantie dat het er beter van zal/kan wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Echt super joh, fijn om te lezen dat t uiteindelijk toch door gaat.. En 7 tot 9 maanden revalideren is wel een eind, maar als t dan ook echt over zou zijn, is dat het meer dan waard gok ik
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pols is goed naar de klote, laat ik het zo even makkelijk samenvatten.
Oja, zo ziet mijn pols eruit als hij weer eens vast zitNasty... zie ik het nou goed en zitten je knokkels... binnenstebuiten? :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Idd, ik heb ook een leuke job!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling toch? Dat je iets doet wat je leuk vindt bedoel ik dan
Daaromquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Is ook de bedoeling toch? Dat je iets doet wat je leuk vindt bedoel ik dan
Dat het niet slechter kan worden mag ik hopen inderdaad.. Die foto's zien er echt erg uit, vond ze engquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik heb GEEN garantie dat het er beter van zal/kan worden
Dus of ik na al die tijd minder pijn heb, pols beter kan buigen, geen dingen meer laat vallen.... is niet bekend.
Het kan iig niet slecht worden zeggen ze.... (dit is het laatste wat ik kan doen....)
9 uur beginnen en dan om 10 voor 9 van huis fietsen...heerlijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook een leuke job!
Ben erg blij dat ik ook eens met plezier naar mijn werk ga!
Hoop dat Diertjuh ook straks lekker naar het werk kan gaan
behalve op je kut collega naquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook een leuke job!
Ben erg blij dat ik ook eens met plezier naar mijn werk ga!
Hoop dat Diertjuh ook straks lekker naar het werk kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |