Ik hou normaal van wat harders als Masters of hardcore, maar ik weet wel zeker dat dat wat te hard is voor jullie :xquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:22 schreef Runx het volgende:
[..]
kloptmaar wille jullie nog meer pendulum , of zullen we verder gaan
Hoi onbekendequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hallo?
Nee hoor, is niet te hard. Gooi der maar inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou normaal van wat harders als Masters of hardcore, maar ik weet wel zeker dat dat wat te hard is voor jullie :x
Nope, heb een USB headset.... die herkend windows als een aparte geluidsoutputquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Runx het volgende:
[..]
had je dan geen 2 soundcards nodig ?
Die komt hier al een tijd hoorquote:
Zeg dat wel ja!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die komt hier al een tijd hoor
Drakenvliegje, das een tijdje geleden!
ik hou meer van happy hardcorequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hou normaal van wat harders als Masters of hardcore, maar ik weet wel zeker dat dat wat te hard is voor jullie :x
Ik ben niet echt een onbekende.. Maar hoiquote:
aha sorryquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja!![]()
En ik kwam hier inderdaad vaak.. Vroeger enzo
Haai Diertjuhquote:
Hoiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hallo?
Heb hier 7.3 gig aan MOHquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet te hard. Gooi der maar in
Goedgoed, dinsdag beginnen met een nieuw baantjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Diertjuh![]()
Hoe issie meis?
Vroeger? dat valt nou ook wel weer mee, er komen hier tegenwoordig een hoop nieuwe andere mensenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja!![]()
En ik kwam hier inderdaad vaak.. Vroeger enzo
Haaiquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier 7.3 gig aan MOH(alle cd's en livesets zover ik weet dan).
Vond ik altijd heerlijk om te luisteren als ik aan het gamen was, krijg je lekker veel adrenaline van![]()
Super! Al een echt jufje hèquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedgoed, dinsdag beginnen met een nieuw baantje
En hoe gaat het met jou?
Angerfist, echt cool! Mijn achtergrond van mijn hyves is een achtergrond van Angerfistquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hou meer van happy hardcorevroeguh met dj paul elstak
mental theo
![]()
ik heb volgens mij wel angerfist ? take u back ofso ?
Nieuwe mensen zijn altijd leuk.. Waren 'we' hier ook wel aan toe geloof ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vroeger? dat valt nou ook wel weer mee, er komen hier tegenwoordig een hoop nieuwe andere mensen
Ik heb niet veel mp3tjes, gig of 60 denk....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Over 1,5 week eindelijk mijn pols operatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nieuwe mensen zijn altijd leuk.. Waren 'we' hier ook wel aan toe geloof ik
En hoest met jou?
Mooizoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Super! Al een echt jufje hè
En van harte gefeliciteerd! Beetje zin in?
Dus het is dan echt zo ver? Spannend! Hoop echt dat alles goed gaat johquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 1,5 week eindelijk mijn pols operatie
Voor de rest gaat het wel lekker, aardig wat problemen met kut collega enzo... maarja, what else is new
oude shit vind ik nog wel vet , maar dat breezah jumpen van nu neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef diertjuh het volgende:
btw ben geen happy hardcore iemand..dan liever gewoon hardcore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |