suc-6quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ok, laatste post... ik moet binnenkort dus maar naar Hilversum (damn... das ver!)
[ afbeelding ]
Ik moet daar gewoon heen als groot OP fan natuurlijkquote:
Runx is even eten, ik denk ik zeg het evenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef renedis het volgende:
ik heb een verzoekje voor de grtdojw radio?
mu - let's get sick
Hoop dat je hem hebt! (hoogst waarschijnlijk niet)
Was't idd maar met alles zo...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet daar gewoon heen als groot OP fan natuurlijk
15 euro, optreden en je krijgt de dubbel cd... zo zou alles moeten gaan toch?
pm send.. thnx voor het laten wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Runx is even eten, ik denk ik zeg het even
Stuur hem anders even een PM.
nee sorry die heb ik nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef renedis het volgende:
ik heb een verzoekje voor de grtdojw radio?
mu - let's get sick
Hoop dat je hem hebt! (hoogst waarschijnlijk niet)
Weetje, op zaterdag 14 februari 2009 komt OP in mijn dorpquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet daar gewoon heen als groot OP fan natuurlijk
15 euro, optreden en je krijgt de dubbel cd... zo zou alles moeten gaan toch?
geen id...gewoon vluchtig gegoogled en 1e de beste link gecopy/pastequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef Runx het volgende:
[..]
mee sorry die heb ik niet![]()
hehe ik ben er weer , en winamp is niet vast gelopen lol , als ik er vanaf blijf loopt die niet vast![]()
die andere player kost geld ? (jaja illegaal downloaden , i know it maar is die ook goed ?)
aha , ik ga ook maar eens even straks googlen , mijn google level is nog niet zo hoogquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
geen id...gewoon vluchtig gegoogled en 1e de beste link gecopy/paste
thnxquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:01 schreef Runx het volgende:
Blondie - Heart Of Glass, verzoekje van renedis
no problemquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:04 schreef renedis het volgende:
[..]
thnxdat is HET nummer van de film "We rule the night" (goede film! en Eva mendez gaat daar voor het eerst naakt
)
je bent een auto freak?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:06 schreef Runx het volgende:
Dr.Droxz , volgens mij heb je echt te vette auto's , ik ben ook een autofreak , ik sliep vroeger met auto's onder mijn kussen , alleen vindt ik het jammer dat ik geen rijbewijs mag halen
Over auto's gesproken, reed gister van't werk naar huis heen en wou een auto inhalen...ik check spiegels en opzij...zie niks, dus wijk uit...zie ik ineens een motorkap van een andere auto vlak naast me...dus ik gelijk weer trug...denk *phew* ging net goed. Ik 's avonds bij iem. op bezoek, net 10 min binnen...krijg ik een telefoontje dat de politie voor de deur stond. Ik zou betrokken zijn geweest bij een aanrijding. Ik weer trug naar huis, geen politie, maar ik moest contact opnemen met een of andere agente van Politie Hengelo. Afijn, ik er vandaag dus heen, was ze vrij, maar dr collega kon er ook niks van in 't systeem vinden. Dus maandag ff bellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:06 schreef Runx het volgende:
Dr.Droxz , volgens mij heb je echt te vette auto's , ik ben ook een autofreak , ik sliep vroeger met auto's onder mijn kussen , alleen vindt ik het jammer dat ik geen rijbewijs mag halen
idd nais , heb je vast veel voor neergelegd ? , hoe is het kwa onderhoud /belasting/verzekering ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je bent een auto freak?
dit is mijn beestje:
bij de importeur:
[ afbeelding ]
na de re-spray:
[ afbeelding ]
filmpje na het vullen van de olie:
Ruilen tegen mijn corsa?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:13 schreef renedis het volgende:
[..]
je bent een auto freak?
dit is mijn beestje:
bij de importeur:
[ afbeelding ]
na de re-spray:
[ afbeelding ]
filmpje na het vullen van de olie:
oja ? waar kan ik eventuele kaarten krijgen ? een vriendin van mij vind ze ook geweldigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:15 schreef renedis het volgende:
PENDULUM![]()
![]()
![]()
HEERLIJK op de grtdojw radio
11 november zijn ze in de melkweg! ik ben er OVERDUIDELIJK BIJ
lol wtf , maar waar ging je heen van hengelo naar enschede , via de snelweg ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Over auto's gesproken, reed gister van't werk naar huis heen en wou een auto inhalen...ik check spiegels en opzij...zie niks, dus wijk uit...zie ik ineens een motorkap van een andere auto vlak naast me...dus ik gelijk weer trug...denk *phew* ging net goed. Ik 's avonds bij iem. op bezoek, net 10 min binnen...krijg ik een telefoontje dat de politie voor de deur stond. Ik zou betrokken zijn geweest bij een aanrijding. Ik weer trug naar huis, geen politie, maar ik moest contact opnemen met een of andere agente van Politie Hengelo. Afijn, ik er vandaag dus heen, was ze vrij, maar dr collega kon er ook niks van in 't systeem vinden. Dus maandag ff bellen.
Had die gast serieus niet gezien, waarschijnlijk heb ik bij 't schoonmaken van mn buitenspiegel iets gedraaid ofzo. Had hem volgens mij ook net niet geraakt. Maarja, dat hoor ik maandag wel.
Van Enschede naar Almelo...ik werk in Enschede en woon in Almeloquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef Runx het volgende:
[..]
lol wtf , maar waar ging je heen van hengelo naar enschede , via de snelweg ?
aha , van Hengelo naar Enschede dicht bij Enschede bij die geluidswanden (daar achter ) zitten ze vaak te flitsenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Van Enschede naar Almelo...ik werk in Enschede en woon in Almelo
Ah thnx voor de tip, ff iets vaart minderen daar danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:29 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , van Hengelo naar Enschede dicht bij Enschede bij die geluidswanden (daar achter ) zitten ze vaak te flitsen
ja ik kan niet ruiken wanneer ze er staan , maar heb vaak gezien dat ze daar stondenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah thnx voor de tip, ff iets vaart minderen daar dan
Keek vroeger altijd, was een megafan van Damon Hill + Williamsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik kan niet ruiken wanneer ze er staan , maar heb vaak gezien dat ze daar stonden, no problem .
mogen vroeg op staan voor formule 1in Japan
ik ben meer fan het sport , die langzaam verneukt wordt en dit is mijn tweede seizoen dat ik kijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Keek vroeger altijd, was een megafan van Damon Hill + Williams
Ik zal morgen even foto's van de rest maken, kan je het zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:06 schreef Runx het volgende:
hij verneukte het is sommige opzichte wel , maar neemt niet weg dat die erg goed was . ik ben al blij dat dit jaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik vond 't tussen '94 en 2000 nog wel spannend en leuk om te kijken (vooral '94-'97), daarna verneukte Schumi de sport teveel en vond ik 't niet zo aantrekkelijk meer.
hahahah gezellig! Nu even geen tijd om te kijken, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetje, op zaterdag 14 februari 2009 komt OP in mijn dorp
nais , maar die van jou kan toch gefixt wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal morgen even foto's van de rest maken, kan je het zien
Ik zit ook met een brakkie knie en een brakke pols
Ok laatste post:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef Runx het volgende:
[..]
hij verneukte het is sommige opzichte wel , maar neemt niet weg dat die erg goed was . ik ben al blij dat dit jaar
de traction control eraf is gehaald
latur fijne weekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah gezellig! Nu even geen tijd om te kijken, ben wel benieuwd
Ga je er heen?
Ik had net bezoek, en nu ga ik bij iemand anders op bezoek
Tot later in de avond/nacht misschien
Schumi is zonder twijfel een hele goede coureur, maar hij heeft de sport niet echt aantrekkelijker gemaakt. Heel anders dan bijvoorbeeld Valentino Rossi in de motorsport, die liet zich wel eens extra trugzakken om er een echte race van te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:40 schreef Runx het volgende:
[..]
hij verneukte het is sommige opzichte wel , maar neemt niet weg dat die erg goed was . ik ben al blij dat dit jaar
de traction control eraf is gehaald
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je er heen?
ja ene kant vind ik het kloppen , maar als je kan winnen , waarom zou je expres terug laten vallen ?, ik snap dat het misschien erg mooie races oplevert , maar ja ik denk niet dat ze dat gaan doen in de f1 , ze moeten echt iets doen aan het inhalen , er wordt echt alleen maar gewonnen door pitstop strategie . die nacht race vond ik wel tofquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Schumi is zonder twijfel een hele goede coureur, maar hij heeft de sport niet echt aantrekkelijker gemaakt. Heel anders dan bijvoorbeeld Valentino Rossi in de motorsport, die liet zich wel eens extra trugzakken om er een echte race van te maken
het is maar 290'ste post , ahh ik probeer wel eentje te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik vind dat best lol trouwens, F1 wil zich een meer milieuvriendelijker imago aanmeten, ook met dat KERS systeem. Maar dan wel een nachtrace houden met XXX aantal bouwlampen
p.s. maak je alvast een nieuw topic aan?
Kep nooit zin om die OP te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:51 schreef Runx het volgende:
[..]
het is maar 290'ste post , ahh ik probeer wel eentje te maken![]()
haha ja dat dacht ik ook toen ik die race zagfia is gek geworden
Ik zit hier bij mn ma in A'dam, maar zat op dit moment liever bij iem andersquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:57 schreef Runx het volgende:
i dont know weekend aan het vieren ? ik heb hem klaar staan , alleen wet neit of die gelukt is
hmm waar kan ik dat vinden ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hmm volgens mij had Lynda een nieuw plaatje voor de OP ofzo...
nee denk het niet dit had debbie namelijk ook , maar weet niet hoe ze dat opgelost hadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hm ze had hem al een paar topics klaarliggen, maar iedereen gebruikte steeds de ouwe, misschien dat ze daarom de huidige maar verwijderd of verplaatst heeft.
1 |
Weet nog niet..Niet helemaal mijn ding en duurt nog een paar maandjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je er heen?
Uhmmm weekend houden misschien?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Kep nooit zin om die OP te maken
ff snel deze volspammenWaars de rest btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |