Wheheh, ik heb eindelijk ook een leuke job!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook een leuke job!
Ben erg blij dat ik ook eens met plezier naar mijn werk ga!
Hoop dat Diertjuh ook straks lekker naar het werk kan gaan
Doordat mijn spieren compleet verkrampen trekken mijn spieren gelijk strak,quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Nasty... zie ik het nou goed en zitten je knokkels... binnenstebuiten? :S
Kan ik me voorstellen, daarom zet ik die foto's ook altijd netjes in een spoilerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dat het niet slechter kan worden mag ik hopen inderdaad.. Die foto's zien er echt erg uit, vond ze eng![]()
Je kunt de gok altijd wagen toch? Duimen we gewoon dat t goed gaat
Van 44 kbps naar 56?quote:
Die gast sla ik echt nog eens neer met een toetsenbord/TFT schermquote:
ja is hoor je verschil ? ik heb echt geen verstand van die dingenquote:
lolz doet me denken aan lloret de mar toen iddquote:
Wheheh, ik ben weer zo nieuwsgierig om de spoiler te openenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, daarom zet ik die foto's ook altijd netjes in een spoiler
Ik ben dus altijd gek geweest op computer games (en was daar aardig goed in!),
maar dat gaat met deze pols gewoon niet meer ....
Ik duim al 10 jaar (toen brak ik dus mijn pols), laten we hopen dat het goedkomt, positief denken zeg ik dan maar
Je eigen mp3tjes lopen denk ik op 128 of zelfs 192quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is hor je verschil ? ik heb echt geen verstand van die dingenhoe hoger hoe beter zeggen ze
ahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je eigen mp3tjes lopen denk ik op 128 of zelfs 192
Hoe hoger hoe beter ja, maar dan zijn je mp3tjes wel groter... betere kwaliteit.
Sjit, ik haal die 2 nummers altijd doorelkaarquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
Anyway, ik ben ff koken
See you later ofzo!
hahaha, ik ram die spoilers ook altijd open, en lees daarna pas hahahahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wheheh, ik ben weer zo nieuwsgierig om de spoiler te openen![]()
Misschien dat dat dan ook weer zou kunnen na de operatie; games spelen enzo..![]()
En positief denken is al de helft van het werk.. Dus komt vast goed!
Thx, spreek je snel!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
Anyway, ik ben ff koken
See you later ofzo!
:w
eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
Anyway, ik ben ff koken
See you later ofzo!
:w
volgens mij heb jij ook wel altijd wat hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sjit, ik haal die 2 nummers altijd doorelkaar
Dit nummer doet me ook aan mijn vakantie denken hahahaha
(toen had ik 4 dagen voordat ik op vakantie ging mijn knie verdraaid... altijd leuk, midden in de zomer met krukken op de camping)
haha had ik gister met mn brakke kop ook, 2 keer een post quoten ipv editenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tering, ik ben dit hele gedoe aan het verleren joh!![]()
lol bij mij staan die spoilers altijd openquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik ram die spoilers ook altijd open, en lees daarna pas hahahahaha
We zien het wel, zo zonder gamen gaat het me tegenwoordig ook prima af.
Af en toe eens op de PS3, maar de rest.... veel rustiger aan doen... bevalt me ook wel goed
hehe gekke aapquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh!
Ff een post via me tel ik wacht op me vriendinbij haar werk.
Zo naar verjaardag hoe is et met jullie?
zo kan ik nog wel even doorgaan hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:57 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ook wel altijd wat he
Jij gebruikt zeker Fok! silver?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:58 schreef Runx het volgende:
[..]
lol bij mij staan die spoilers altijd open
wat voor auto ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zo kan ik nog wel even doorgaan hoor
Oja, nierstenen doen ook pijn
p.s was even wat foto's maken van mijn nieuwe auto model.... voordat hij in de vitrine gaat
aha , ja ik moest silver gebruiken anders kon ik WL ava niet zien , die oude met die waterpijp/bongquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker Fok! silver?
Meeste mensen hier gebruiken "bagger layout" volgens mij,
daar moet je ze allemaal zelf openklikken.
quote:
Dit is trouwens niet echt mijn muziek, maar smaken verschillenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:11 schreef Runx het volgende:
Winamp ging doot , hogere kwaliteit, ik snap niet warom ze nog steeds gen patch voor hebben
Hoi GMquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh!
Ff een post via me tel ik wacht op me vriendinbij haar werk.
Zo naar verjaardag hoe is et met jullie?
alleen deze ZZ-TOP 40 / 2000 / Osdorp Posse - Origineel Amsterdams , is deze goed ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet echt mijn muziek, maar smaken verschillen
Heb je trouwens ook iets van Osdorp Posse?
Vette bakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Net even snel foto's gemaakt.... iets te snel zo te zien
nais ford mustangquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst![]()
[ afbeelding ]
Net even snel foto's gemaakt.... iets te snel zo te zien
Net het enige nummer wat ik kut vind, de veel op radio geweest enzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:13 schreef Runx het volgende:
[..]
alleen deze ZZ-TOP 40 / 2000 / Osdorp Posse - Origineel Amsterdams , is deze goed ?
deze msschien? maar draait ook op die shoutcast serverquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:16 schreef Runx het volgende:
is er een andere player wat even goed is als winamp en waar jee ook radio kan uitzenden ?
Wel weer duur, 1:18 van goed merk... maar 6000 van gemaaktquote:
Deze uitvoering had ik nog nietquote:
nee maar het vast lopen heeft niks met shoutcast te maken , maar met fakking winamp en windows vista 64 bit .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
deze msschien? maar draait ook op die shoutcast server
Eet zequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:20 schreef Runx het volgende:
mensne ik ga eten , en ze de radio op shuffle , en hopelijk loopt die niet vast
tot strax en iedereen die nog moet eten eet smakelijk
take care , see u , love you all![]()
![]()
Eetze! Ik moet nog eten, maar ik heb geen honger hahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:20 schreef Runx het volgende:
mensne ik ga eten , en ze de radio op shuffle , en hopelijk loopt die niet vast
tot strax en iedereen die nog moet eten eet smakelijk
take care , see u , love you all![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |