Ik hoor al 12 minuten nietsquote:
Goede middag diertjuh!!!!quote:
fijn weekendquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef Crazy-p het volgende:
en nu ga ik eens wat doen.. fijn weekend mensen!![]()
![]()
![]()
nope nog niet gelezen, vroeg het je van de week op msnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai..had je al gelezen dat ik een baantje heb? Naja zoniet dan lees je het nu
hahaha, ik blijf maar reconnecten, maar ik hoor RHCP!!!!!quote:
Prettig weekend!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef Crazy-p het volgende:
en nu ga ik eens wat doen.. fijn weekend mensen!![]()
![]()
![]()
ik zal hem wel hoger zetten , maar hoeveel kan ik hoger met 100 kb upload ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik blijf maar reconnecten, maar ik hoor RHCP!!!!!
Waarom alsnog op 48 kbps, kan je standaard niet hoger?
Toen was ik een beetje in een dip mood..dus had weinig zin om erover te praten. Is bedrijfje in mn dorp geworden parttime voor 2 dagen en na een tijdje zijn de uren heel flexibel in te delenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nope nog niet gelezen, vroeg het je van de week op msn
COOL om te horen! Wat is het geworden?
Geen idee, probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal hem wel hoger zetten , maar hoeveel kan ik hoger met 100 kb upload ?
Hier doet ie het prima, zonder reconnecten..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik blijf maar reconnecten, maar ik hoor RHCP!!!!!
Waarom alsnog op 48 kbps, kan je standaard niet hoger?
Had al zo'n idee, je leek inderdaad niet zo vrolijkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Toen was ik een beetje in een dip mood..dus had weinig zin om erover te praten. Is bedrijfje in mn dorp geworden parttime voor 2 dagen en na een tijdje zijn de uren heel flexibel in te delen. Had donderdag nog een sollicitatie gehad en daar hoor ik maandag iets van, dus mss kan ik het combineren
dit is wat ik hebquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het uit zou ik zeggen
Heb je toevallig ook Iron maiden?
Nu ook ja, maar ik/wij waren volgens mij al een half uurtje bezig hahhaahahaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier doet ie het prima, zonder reconnecten..
Administratief werk en moet ik vooral en 1000pootje zijn..dus iemand die vanalles wat doetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had al zo'n idee, je leek inderdaad niet zo vrolijk
Wel lekker zo in je dorpje, ook geen klote OV enzo!
Waar voor werk is het als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |