quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:24 schreef Crazy-p het volgende:
zal voorlopig nog wel blijven schakelen tussen plaatjes.. ff kijken hoe deze staat
ja is officieel een bewegend plaatje.. maar paint verkloot dat weer.. jammer genoeg..quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, hebben jullie me een beetje gemist?![]()
als kiespijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
http://yp.shoutcast.com/directory/index.phtml ga dan hier heen , type in zoeken geen reet te doen op je werkquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:29 schreef renedis het volgende:
[..]
still the same.. is die nu nog niet goed dan?
het kan zijn dat de host niet helemaal lekker is .quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:29 schreef renedis het volgende:
[..]
still the same.. is die nu nog niet goed dan?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
En nu ga ik eens goed onthouden dat je een vrouw bent, toch wel frappant 2 crazy's in dit topicquote:
Ik had het net ook al gevraagd..of ze een dude of een lady was?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En nu ga ik eens goed onthouden dat je een vrouw bent, toch wel frappant 2 crazy's in dit topic
Ok, ik zal zo gelijk even kijkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
[..], lol heb je berichtje op je fobo geplaatst
trouwens radio http://grtdojw.mine.nu/
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En nu ga ik eens goed onthouden dat je een vrouw bent, toch wel frappant 2 crazy's in dit topic
Jep, maar ook aso lang in mijn nest gelegen.... gisteren "even pokeren", kijk je op de klok... half 5quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]get over yourself
Droxz..ook lekker buiten gehangen vandaag?
Dan is het goed!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
WTF is dit zeg?! iemand die een racewagen wil zijn ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
[..]Ik ben geen flikker ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook goede middag natuurlijk!* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
fak je hoort mijn stem lolquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF is dit zeg?! iemand die een racewagen wil zijn ofzo?![]()
PM, ik ben lui vandaag....quote:
hahahaa.. je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker ofzo
Maar ook goede middag natuurlijk!
Ik hoor namelijk geen muziek meerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
fak je hoort mijn stem lolja idd dat stond op fok games
Tuurlijk, no problemo!quote:
komt er aan hoor je nog muziek ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
PM, ik ben lui vandaag....
Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh).mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |