Why!?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde nog naar jullie toe, maar ik durfde niet
Hee, ik heb je die vetrol toch laten zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde nog naar jullie toe, maar ik durfde niet
[..]
Klopt! Maar als ik het zo kon inschatten hoeft er bij jou ook niets meer vanaf! Voor een twintigjarige ben je trouwens verrassend leukEn moblo heeft in het echt niets van een blaffend hondje
Ik blaf bijvoorbeeld veel harder
![]()
Ik vond jullie engquote:
Gnagnagnaquote:
Ooooooh even invullen!!quote:
Ja ik ook, blijkbaar zaten we verkeerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die ontdekte ik ook pas na afloop
Ja! En ze had een lieve stemquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:28 schreef Vivi het volgende:
Wat me het meeste opviel was eigenlijk dat SHE heel lekker rook en niet naar zwavel ofzo.
Ik werd vroeger gepest door de populaire bitches (oke, tot de 3e, toen nam ik wraak).quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vond jullie engKen je dat van vroeger, op school, zo'n groepje populaire bitches die samenspannen en iedereen die toenadering zoekt een grote bek geven? Niet dat ik het echt kan begronden, maar ik kreeg gisteren zo'n flashbackgevoel
Overigens bleken jullie heeeeel erg mee te vallen nadat ik eenmaal een jägermeister achter de kiezen had
Een volgende keer ga ik dus gewoon mee naar buiten
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
Ik kan me er niet zo druk om maken hoor, het ging mij niet in eerste instantie om het eten.
"Eh nee, ik had net een rivella besteld bij jou"quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "![]()
![]()
COLA LIGHT!!!!!
![]()
![]()
"
Ik zo: HAHA IS DIE BEDIENING NIEUW OF ZO. Geen eens drie soorten vlees kunnen onthoudenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Eh nee, ik had net een rivella besteld bij jou"
"JA DAT HAD JE TEGEN DAT MEISJE DIE DAARNA KWAM MOETEN ZEGGEN"
Oh, jij MOCHT gewoon een drankje bestellen?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de bediening had wel íétsje aardiger gemogen... "![]()
![]()
COLA LIGHT!!!!!
![]()
![]()
"
Oké, jij had dan ws spuug in je drinkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zo: HAHA IS DIE BEDIENING NIEUW OF ZO. Geen eens drie soorten vlees kunnen onthoudenNiet weten voor hoeveel er gedekt is
4 personen per tafeltje x het aantal tafeltjes
En toen stond ze naast me, misschien daarom
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?quote:
De laatste bruiloft (m'n hele famillie was er bij) stond ik stomdronken op het podium naast de zanger mee te bleren. En ik heb een hele brave gristelijke familiequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?
Nee, ik heb mn vriendje in mn handtas nou goed.Ik haat bruiloften ook. Gewoon daarom dus. Om alles wat je hebt verteld. Volgende bruiloft gaan we gewoon als elkaars date. Dan zijn we niet alleen en dan gaan we ons cadeaugeld eruitzuipen.
Waren dat paprika'squote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik ook erg sfeerverhogend vond waren die paprika's waar die spiesjes ingeprikt waren met van dat roodgrijze vleessap wat er zo aanlokkelijk uitsijpelde.
Op bruiloften is iedereen zo stom achterlijk gelukkig en dan voel je jezelf extra rotquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Anosmie het volgende:
Valt me nog mee dat je niet de meest briljante opmerking naar je hoofd kreeg: Goh, ben je hier..e rm.. alleen?
Nee, ik heb mn vriendje in mn handtas nou goed.Ik haat bruiloften ook. Gewoon daarom dus. Om alles wat je hebt verteld. Volgende bruiloft gaan we gewoon als elkaars date. Dan zijn we niet alleen en dan gaan we ons cadeaugeld eruitzuipen.
Dat waren toch aardappels?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik ook erg sfeerverhogend vond waren die paprika's waar die spiesjes ingeprikt waren met van dat roodgrijze vleessap wat er zo aanlokkelijk uitsijpelde.
Nee geeft niks, hoewel je wel beter eerder had kunnen smsen of je bij mij kon slapen, want volgens mij heb je heel lang in je eentje rond centraal gestruind toch? (o god, nu begin ik te klinken als mijn moederquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja sorry! Maar voor het geval ik vermist was, dan konden jullie me nu nog traceren
Jij bent echt een klein schattig meisjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nu nog lekker in joggingbroek en trui op de bankMaar vanavond ga ik weer naar Utrecht, dus eens even kijken wat ik aan ga doen zo
Een klein schattig meisje? Ik ben volwassen ja!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent echt een klein schattig meisje
En Merel/Katja leek op die capuchon foto echt oudachtig maar die is ook nog gewoon een meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |