abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62366072
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:11 schreef Bohemian_Chick het volgende:

[..]

Iets zeggen over andere mensen?

Ik wijs jullie op je gedrag....en ja door de manier waarop jullie dit aangepakt hebben, hebben jullie bewust of onbewust de label autist op hem geplakt, omdat hij waarschijnlijk toevallig bepaalde overeenkomsten met jou vertoonde...

En ja het is niet te ontkennen dat jullie hem gelabeld hebben, want anders zou hij niet zo heftig gereageerd hebben en zo hard weggerend zijn, omdat hij met zichzelf in de knoop zou zitten...
En het feit dat de arme jongen in kwestie ook nog een afspraak bij de huisarts heeft gemaakt, bevestigt dit hele gebeuren nog meer....
Ik bedoel dus, dat jij blijkbaar "ons"labeld.. zonder dat je er bij was/omdat je je mening al klaar hebt/omdat je wil rellen/etc.

En 1 ding ik zou nooit iemand labelen.. ik ben geen psych..
Nog 1 maal Hij vroeg wat autisme inhield, ik vertel, hij zegt ja maar heb ik ook, ik zeg ja maar iedereen heeft wel dingen die daar op lijken.. comon how clear do you want it

Oja en na dat gezegd te hebben ben ik naar boven gegaan en wat er verder gezegd is heb ik geen weet van, ik weet alleen wel dat ik het nogal stom/idioot zou vinden om van een dergelijk gesprek direct een conclusie te trekken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 23:52:54 ]
pi_62366797
Wat is dat voor onzin "Kan hem niet bereiken". Je gaat me toch niet vertellen dat je al 4 weken een relatie hebt maar nog steeds niet telefoonnummers hebt uitgewisseld?
pi_62367332
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:26 schreef Wouser het volgende:
Wat is dat voor onzin "Kan hem niet bereiken". Je gaat me toch niet vertellen dat je al 4 weken een relatie hebt maar nog steeds niet telefoonnummers hebt uitgewisseld?
LEES het topic EENS GOED. chicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')