Het is zeker wel opmerkelijk, niet lelijk, maar denk wel moeilijk verkoopbaar en ook niet mijn smaak eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:23 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb ook niet gezegd dat ik 'm lelijk vond
daar is eerder in dit topic al over gediscussieerd. (vlak na de orginele post)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef falang het volgende:
[..]
Wat doet dat afwasteiltje daar onder de kraan?!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Isabeau het volgende:
oh Gwywen! die badkamer is prachtig
[ afbeelding ]
En die vraag was de reden dat de originele foto geplaatst werd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef Angelof9 het volgende:
Een betere vraag is, waarom staat het fornuis midden in de keuken?
Ik zeg : kookeilandquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:06 schreef Angelof9 het volgende:
Een betere vraag is, waarom staat het fornuis midden in de keuken?
Iets zegt me dat hier geen kleine kinderen wonenquote:
Vrij logische plaats voor een afwasteiltje, als je het mij vraagt... maar goed daar hebben we het al uitgebreid over gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:39 schreef falang het volgende:
[..]
Wat doet dat afwasteiltje daar onder de kraan?!
Inderdaad geen verkeerde plek. Best logisch om 'm daar op te bergen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Vrij logische plaats voor een afwasteiltje, als je het mij vraagt... maar goed daar hebben we het al uitgebreid over gehad
quote:
Denk dat het ook nog wel handig is die flappen, want types zoals ik, raken altijd vastgeknoopt in een douchegordijn!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[ afbeelding ]
Die douche in dat huis is ook wel apart... Volgens mij zijn dat van die plastic flappen die je in supermarkten en bouwmarkten ook ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |