Op de 2de foto die achterwand, dies wel mooi. En opzich is het we leu, maar alles bij elkaar maakt het, het gewoon heel erg ordi en foutquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef k_man het volgende:
En dan dit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk sarcastisch commentaar is overbodig, lijkt me.
Whahahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef k_man het volgende:
Een nogal merkwaardig huis, met onder ander een enorm grote bank, rondom een grote haard;
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet spetteren in bad, dat is slecht voor de kunst!
[ link | afbeelding ]
Wel een gave badkamer zo!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef k_man het volgende:
Niet spetteren in bad, dat is slecht voor de kunst!
[ link | afbeelding ]
Dát is kitsch.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef k_man het volgende:
En dan dit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk sarcastisch commentaar is overbodig, lijkt me.
Alleenstaande ouder die in 2-persoonsbed slaapt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht even dat die deurloze WC op dat raam uitkeek, maar gelukkig![]()
Ik vond nog een huis met een wel heel typische eetkameropstelling.
Zit je lekker met z'n drietjes naar de muur te staren tijdens 't eten![]()
[ afbeelding ]
En als ik even het aantal slaapplaatsen tel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er dus één persoon die nooit mee mag eten? Of staand moet eten?
Wow, wat een bijzonder huis zeg. Alles gewoon nog in authentieke stijl en als je er van houdt, erg stijlvol uitgevoerd. Met name die woonkamer, 173m2! Bizar. Dat is al ruim twee keer mijn eigen huisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef k_man het volgende:
Een nogal merkwaardig huis, met onder ander een enorm grote bank, rondom een grote haard;
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is daar mis mee?quote:Ook nog eens midden in de Graafsewijk in Den Bosch, maar naar verhouding niet al te duur.
Ook eem bijzondere wasbak. Zo te zien een professionele kraan + plastic teiltje...quote:
Volgens mij is die hele glazen bak de spoelbak en staat dat teiltje er los in (net als iemand anders een teiltje in zijn rvsbak kan hebben staan)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook eem bijzondere wasbak. Zo te zien een professionele kraan + plastic teiltje...
Volgens mij staat het teiltje onder de wasbak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele glazen bak de spoelbak en staat dat teiltje er los in (net als iemand anders een teiltje in zijn rvsbak kan hebben staan)
Dat denk ik ook (opbergruimte), alleen zie ik geen wasbak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:34 schreef Volpez het volgende:
Volgens mij staat het teiltje onder de wasbak.
Zie je ongeveer halverwege die streep lopen? Die loopt helemaal door en helemaal rechts staat daar een fruitschaal op. Daaronder is volgens mij gewoon een opbergruimte waardus dat teiltje staat.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:02 schreef k_man het volgende:
Ik dacht meer aan opa die in zijn favoriete stoel zijn kleinkind op schoot ´neemt´quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef Gwywen het volgende:
Wat moet deze buxus vorm nou toch in vredesnaam voorstellen?
Dat kookeilandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:36 schreef ruud.nl het volgende:
Mooi kookeiland!![]()
En een darkroom.![]()
[ afbeelding ]
Ook nog eens midden in de Graafsewijk in Den Bosch, maar naar verhouding niet al te duur.
http://www.10plusmakelaars.nl/objectres.cfm?lisnr=SH100090&lisowner=903919
De kat vindt het anders wel prima zo, ruimte zat...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:14 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
De hond wil wel een ruimer huis
Link
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ook (opbergruimte), alleen zie ik geen wasbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |