Kutwijfquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Stroekie het volgende:
Hoi allemaal
Hier is de wijnboer weer even om te melden dat hij vandaag 6000 flessen gesorteerd heeft
maar het was heerlijk weer buiten, en leuke mensen dus een geweldige dag![]()
en ik denk maar even niet aan de spierpijn die ik morgen ga krijgen
je hebt een PMquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Stroekie het volgende:
Hoi allemaal
Hier is de wijnboer weer even om te melden dat hij vandaag 6000 flessen gesorteerd heeft
Ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hou eens op met die verschrikkelijk lelijke gast te posten, mijn brunch komt naar boven
Ik hoop dat je er wel een lekker flesje aan over gehouden hebt of waren alle 6000 voor jouquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Stroekie het volgende:
Hoi allemaal
Ik blij dat god mij geen liefde toebedeeld in mijn leven! (blijven dit soort dingen mij ook gelukkig bespaart)quote:
Goed zo, altijd positief blijvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik blij dat god mij geen liefde toebedeeld in mijn leven! (blijven dit soort dingen mij ook gelukkig bespaart)
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed zo, altijd positief blijven
Uitgaan met Antje en Josine (in wageningenquote:
Och het heeft zijn goede tijden, maar op dit momentquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik blij dat god mij geen liefde toebedeeld in mijn leven! (blijven dit soort dingen mij ook gelukkig bespaart)
Nietsquote:
we zijn aan het bespreken wat we volgend jaar gaan doen ... en we zijn het niet eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:34 schreef MrBrightside het volgende:
Was aan Nuno
dus je loopt niet meer met je ziel onder je arm? want ik voel een drama alert.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uitgaan met Antje en Josine (in wageningen) Wordt lachen gieren brullen en veel drank!
Voor twaalf uur in bed liggen.quote:
bedoel je God?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Och het heeft zijn goede tijden, maar op dit moment![]()
![]()
![]()
En het heeft eigenlijk niet met hem te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |