ik doe niet aan sex vanavondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iets van klitteband? want het moet snel uit
eeehhhh sorry wat zeg je daarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo heb wel gemerkt dat de meest knappe jongens meestal vrij inhoudslos zijn en best wel saai
hij zei meestal shatz.. meestal...quote:
Ik had eigenlijk de BF in gedachten, maar inderdaad dan zijn nog meer uitzonderingenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij zei meestal shatz.. meestal...
wij zijn uitzonderingen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh dat is mijn handicap, ik heb te veel inhoud.
jij bent mysterieus he?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent mysterieus he?
Je woont in NY, als ik het goed begrepen heb, woon je dan nu in een hotel, en hoe lang ben je dan weer in nederland?
uhh...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha mysterieus? vind je?
Ik woon in New York. (we delen daar een appartement met 3) Maar pendel vaak tussen LA en New York voor wat ik doe. Ik blijf nu een tijd in Nederland. Ik heb gewoon een huisje hier in Amsterdam. Een postzegel, vergeleken met daar. Dus ik heb eigenlijk geen thuis.
Hoe weet jij dit eigenlijk? hahaha
que?quote:
que?quote:
beetje tussen de regels door lezen en de info op tellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha mysterieus? vind je?
Ik woon in New York. (we delen daar een appartement met 3) Maar pendel vaak tussen LA en New York voor wat ik doe. Ik blijf nu een tijd in Nederland. Ik heb gewoon een huisje hier in Amsterdam. Een postzegel, vergeleken met daar. Dus ik heb eigenlijk geen thuis.
Hoe weet jij dit eigenlijk? hahaha
oh ja jij maakte natuurfilms.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
haha heb ik dat lijstje voor niets ingevuld?![]()
ik werk(te) voor Oh Man studios en Chi Chi LaRue. Maar ben meer freelancer.
who the fuck is kloon?quote:
oh jij bent de locatiescout, dat is zelfs nog beter, ik weet nog wel een uitermate geschikte locatiequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
hahaha o fuck! Dus dat is hier ook bekend?
Nee, werkte merendeels achter de schermen. Ben daar per ongeluk ingerold. Een vriend van mij werkte daar al. Had snel cash nodig en kon daar aan de slag. Begon eerst met locaties uitzoeken etc. en ben zo meer daar gaan doen. En dat doe ik ook nu al een paar jaar.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh ja jij maakte natuurfilms.
Goh dat is bijzonder dat je daar zo voor uit komt, en verdient dat zo veel dat je nu niet meer hoeft te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |