Dat moet haalbaar zijn, maar je weet wel dat ik en de bus en Nu enen een haat/liefde verhouding met elkaar hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer komt om 19 uur met de bus
we zullen er rekening mee houdenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat moet haalbaar zijn, maar je weet wel dat ik en de bus en Nu enen een haat/liefde verhouding met elkaar hebben
ik zal je op de hoogte houden van elke mogelijke vertragingquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zullen er rekening mee houden
define moe, en waarom is dat nu pas voor het eerst in je leven?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
voor het eerst in mijn leven ben ik moe, heeeeeeel erg moe
Mag je vriend eigenlijk blijven van z'n vader?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
voor het eerst in mijn leven ben ik moe, heeeeeeel erg moe
Fan? Ik heb alle cd's, 2 dvd's, het boek, the piano collection en haar 5x live gezien. Ja. Je zou kunne zeggen dat ik fan benquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG ben je ook fan?
In Amerika wordt ze niet echt veel gedraaid op de radio. Ik geloof dat het voor Europa hetzelfde geldt. Maar toch heeft ze veel fans.
Jawelquote:Op zondag 12 oktober 2008 04:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
gezocht, bioritme in goede staat, die van mij is naar de klote.
p.s Steph was het niet gezellig in de kroeg
teveel gedronken, jongen?quote:
ja, iedereen ligt nog zeker op één oorquote:
Good Luckquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef MisterO het volgende:
Ik ben helemaal klaarwakker hoor![]()
Over 10 minuten weg richting Groningen, de 4 mijl van Haren naar Groningen rennen, brrr zoo spannend!
samen met 18.000 anderen... Als ik mn 2 maatjes maar versla of mn tijd van vorig jaar verbeter![]()
Wish me luck
quote:
En dan elke keer iets van mij zeggen!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:52 schreef Ang3l het volgende:
Jawel
Maar ikk bemn in tijden nit,eer zo zat geweest.......
heb het neefje va mijn ex (tim) gezien en goed gepraaat over de familie
en verder omtzettend veel lol gehad, o.a. met teun.
was leuk
en nu............. nu ben ik echt ZO zat dta ik wil slpapen................ please!!!
Angel is dan ook niet zo vaak zat als jijquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
En dan elke keer iets van mij zeggen!!![]()
![]()
Al weer wakkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
define moe, en waarom is dat nu pas voor het eerst in je leven?
Hij mag wel blijven maar de wereld is een beetje in een financiele crisis, daar had mijn familie eerder al last van, maar nu die van hem ook. Dus de omstandigheden zijn veranderd, en daarmee ook de mogelijkheid van bij elkaar blijven volgend jaarquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mag je vriend eigenlijk blijven van z'n vader?
Ook een biblebelter dus!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:39 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, als Nunspeter. En mijn zus zit er ook (alleen nu in Egype).
Maa R s toch geen eigendom van zijn vader? Ik snap het eigenlijk niet zo heel erg :Squote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al weer wakker![]()
![]()
Omdat we de hele avond over allerlei beslissingen hebben gehad, en gezocht naar oplossingen. Dit is voor ons compleet nieuw en geloof me, heel vermoeiend
[..]
Hij mag wel blijven maar de wereld is een beetje in een financiele crisis, daar had mijn familie eerder al last van, maar nu die van hem ook. Dus de omstandigheden zijn veranderd, en daarmee ook de mogelijkheid van bij elkaar blijven volgend jaar
Schat R is zeker geen eigendom van zijn vader, echter financieel hebben onze families wel wat te zeggen. wat moeten we doen, van mijn salaris levenquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maa R s toch geen eigendom van zijn vader? Ik snap het eigenlijk niet zo heel erg :S
Waarom niet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat moeten we doen, van mijn salaris leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |