is iedereen de hort op?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
NietsIk heb belachelijk veel zin om wat te doen maar ik heb niemand om wat mee te doen vanavond
quote:
nee vaders, ze zijn een soort god hahahahahahaquote:
nee we blijven thuis vanavond, vanwege bovengenoemde problemenquote:
haha sorry zit aan een jointjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee vaders, ze zijn een soort god hahahahahaha
Ik ben bekaf en ik moet morgen de trein van kwart voor tien. Dus als ik minder dan negen uur slaap, kun je me opvegen maandag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo? verander je dan in een pompoen of moet je vroeg op?
Niets bijzonders! Ik ben nu met pc bezig. Ik zou naar een vriendin van me gaan (die had me nog niet gezien sinds ik weer terug ben) maar ik loop nog steeds in m'n joggingbroek en zit aan een jointje en ben aan het kutten met de pcquote:
studeer jij in Amsterdam?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik ken nog niet zo heul veul mensen in amsterdam en de meeste mensen (iedereen volgens mij) is in het weekend naar huis. Ik niet, want ik ben stoer.Alleen ik verveel me wel deaud
ik ken wel een leuke vriendengroep waar jij leuk bij zou passen denk ik, wel allemaal hetero geloof ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:03 schreef MrBrightside het volgende:
Yep
o ja xie het Europese studiesquote:
Als je naar wageningen komt kun je mee zuipen en dansen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
NietsIk heb belachelijk veel zin om wat te doen maar ik heb niemand om wat mee te doen vanavond
Hmm ik denk het niet, maar ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ken wel een leuke vriendengroep waar jij leuk bij zou passen denk ik, wel allemaal hetero geloof ik.
Yepquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja xie het Europese studies
aan de UvA?
Nee in het echte leven ben ik iets minder drama als hier in homo. Maar nee ik loop niet met mijn zieltje onder m'n arm. Heb zin in mijn lekkere biertjes in de Vlaming (en het flirten met de barmannen, want ze zijn gewisseld, ik kan/mag er weer inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je loopt niet meer met je ziel onder je arm? want ik voel een drama alert.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als je naar wageningen komt kun je mee zuipen en dansen!
hahaha je mag er weer in? had je een verbod gekregen ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee in het echte leven ben ik iets minder drama als hier in homo. Maar nee ik loop niet met mijn zieltje onder m'n arm. Heb zin in mijn lekkere biertjes in de Vlaming (en het flirten met de barmannen, want ze zijn gewisseld, ik kan/mag er weer in)
Jap.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha je mag er weer in? had je een verbod gekregen ofzo?
Nog wel een kilometertje of 50 verder hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
jezus, wageningen ligt toch vlakbij duitsland?
quote:
Foto's maken op de CHE voor een opdracht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
Wat deed je in Ede? Had het gezegd dan had ik je een rondleiding gegeven. (ede is my home town and i love itwat best wel raar is want loop er altijd tegen aan te schoppen, maar het is net zo als met broers en zussen, dat mag alleen ik en niet de buitenstaanders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |