Een tennisliefhebber in wordingquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:12 schreef GieJay het volgende:
Ik dacht niet dat ik het nog ooit zou zeggen maar: Flikker op johnnie! Ik wil tennis zien
Juan wordt in de wandelgangen ook wel Johnnie genoemdquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:12 schreef GieJay het volgende:
Ik dacht niet dat ik het nog ooit zou zeggen maar: Flikker op johnnie! Ik wil tennis zien
Ow maar dat ben ik alquote:
Z'n snaar brak?quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Safin serveert in de tiebreak om in de set te blijven, lijkt een ace geslagen te hebben, maar Kunitsyn challangend, wint die en wint het punt en de set, drie keer raden wat er met Safins racket gebeurde?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=90300&a=1256906&lid=puff_1270011&lpos=extra_0
Hier
Misschien dat Berdych het dit jaar wel af kan maken in de eerste rondequote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Norrage het volgende:
Nalbandian is echt weer het indoor monster hoor...En hij zit in de het kwartje van Fed bij Madrid
Del Potro komt hij ook nog tegen..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:04 schreef Norrage het volgende:
Nalbandian is echt weer het indoor monster hoor...En hij zit in de het kwartje van Fed bij Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |