abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62303183
Net op de radio
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 05:45:04 #2
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_62303184
hoor het ook ja, kan ie met janmaat gaan klaverjassen
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_62303185
quote:
De Oostenrijkse politicus Jörg Haider is bij een verkeersongeluk om het leven gekomen.

Volgens de Oostenrijkse media zat de 58-jarige politicus alleen in zijn auto in Klagenfurt, toen de wagen door nog onbekende oorzaak van de weg raakte. Haider raakte daarbij zwaargewond aan hoofd en borst en overleed korte tijd later.

De 58-jarige gouverneur van Karinthië werd bekend als leider van de rechtse vrijheidspartij FPÖ. In 2000 kwam het tot een breuk met die partij en richtte hij de partij BZÖ op.
nos.nl
pi_62303195
Het lijkt waar.
pi_62303196
Goed nieuws
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 05:57:48 #6
165633 eriksd
The grand facade...
pi_62303220
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 05:49 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws
Ben je dus net zo verachtelijk als de man zelf?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_62303231
Grüß Gott
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62303238
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 05:49 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws
pi_62303258
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 05:45 schreef lubje25 het volgende:
hoor het ook ja, kan ie met janmaat gaan klaverjassen
en zijn vriendje de Kietelaar
pi_62303264
Dit gun je niemand maar toch vind ik het een redelijke opluchting. Erg gevaarlijk element die Haider. Woonde tot voor kort zelfs die SS veteranen dagen bij in zuid-Oostenrijk.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:08:24 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62303274
Haider was net weer wat vaker in het nieuws. Hij overdrijft 't wel wat zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62303275
Volgens mij was Haiders rol allang uitgespeeld. En overgenomen door veel rechtsere varianten.
pi_62303280
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:08 schreef popolon het volgende:
Haider was net weer wat vaker in het nieuws. Hij overdrijft 't wel wat zo.
Het is inderdaad een vrij dramatische media-move.
pi_62303294
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 05:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ben je dus net zo verachtelijk als de man zelf?
Ja, want ik kan Saddam Hoessein, Adolf Hitler en Benito Mussolini ook tot mijn grote voorbeelden rekenen... Ook ben ik, net als Haider, miljonair geworden over de ruggen van in de Tweede Wereldoorlog naar vernietigingskampen afgevoerde Joden.

Hoe kun je nou ook maar een seconde treuren om zo'n monster? De enige goede rechts-extremist is een dode rechts-extremist.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_62303295
Geweldig topic trouwens, gelly. Prachtige OP, goede onderbouwing en helemaal niet sensatiebelust. Lekker gezellig klessebessen over het overlijden van Jörg Haider, een politicus van absolute wereldformaat!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:24:11 #16
111575 lubje25
pi_62303297
Hij had toch ook net een nieuwe actie, een of ander oord waar ie mensen kon wegstoppen die m niet bevielen? ik kijk ff of ik dat bericht weer kan vinden.

Dan daarbij blijft het voor familie en vrienden een trieste zaak dat ie overleden is.
pi_62303300
Daar is de Mossad ook laat mee....
pi_62303301
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:24 schreef lubje25 het volgende:
Hij had toch ook net een nieuwe actie, een of ander oord waar ie mensen kon wegstoppen die m niet bevielen? ik kijk ff of ik dat bericht weer kan vinden.
"Nederland" heette dat oord geloof ik.
quote:
Dan daarbij blijft het voor familie en vrienden een trieste zaak dat ie overleden is.
Erg triest inderdaad. Ik hou het bijna niet droog hier. Bijna...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:35:15 #19
111575 lubje25
pi_62303310
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:28 schreef PurnodePurno het volgende:

[..]

"Nederland" heette dat oord geloof ik.
[..]

Erg triest inderdaad. Ik hou het bijna niet droog hier. Bijna...
het was niet Nederland, hij had echt onlangs een proefballonnetje met een soort strafkamp waar mensen zonder veel poespas in gedonderd konden worden, om een paar jaar na te denken, soort quantanamo bay zeg maar.

Maar even serieus, ik heb het niet op radicalen, rechts niet en links niet. Haider schaalde ik daar ook onder(radicaal). Toch vind ik het voor de betrokkenen niet fijn. Dat heel erg zwart-wit denken heb ik een beetje afgeleerd.
Ook al maal ik zelf er geen seconde om dat deze "politicus" het loodje heeft gelegd.

o ja hier doelde ik op:

Nazistische praktijken van Extreemrechts in Oostenrijk

Lub
pi_62303350
De Oostenrijkse politicus Jörg Haider is bij een verkeersongeluk om het leven gekomen. Hij sloeg met zijn auto in de Oostenrijkse stad Klagenfurt over de kop en liep daarbij zware verwondingen op aan hoofd en borst. Hij overleed korte tijd later.

Rechts-populist
De gouverneur van Karinthië werd bekend als leider van de rechtse vrijheidspartij FPÖ. Als leider van die partij won hij in 2000 de verkiezingen en vormde een coalitie met de conservatieven.

De aanwezigheid van extreem-rechts in de Oostenrijkse regering leidde tot grote ophef in Europa. Later kwam het tot een breuk met de FPÖ en trok Haider zich terug in Karinthië.

Nieuwe partij
Dit jaar keerde hij terug in de landelijke politiek als leider van het door hem opgerichte Verbond voor de Toekomst, de BZÖ.

Jörg Haider is 58 jaar geworden.

bron:
http://www.nos.nl/nosjour(...)der_verongelukt.html
quote:
Buitenlands - door Redactie op 08-10-2008 @ 16:01

De extreemrechtse Oostenrijkse politicus Jörg Haider heeft in het afgelegen gebergte in het zuiden van Oostenrijk een faciliteit in gebruik laten nemen om van criminaliteit verdachte asielzoekers weg te stoppen. Volgens Haider moet het isoleren van deze asielzoekers de bevolking van het gebied beschermen.

lees verder
Extreemrechts isoleert asielzoekers in Oostenrijk

God straft meteen
Freeze!

Icoon verwijderd door FA, niet terug plaatsen aub.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 07:04:32 #21
14827 Kogando
Modelprutser
pi_62303358
De een zijn dood is de ander zijn schroot.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_62303387
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 07:01 schreef Cops het volgende:
gelul

God straft meteen
Vertel eens knul.

Wat is het verschil met het wegstoppen van criminelen in een gevangenis zoals het in NL gebruikelijk is of zoals daar in een kamp?

Ohja, wiij stoppen zelfs onschuldige asielzoekers in, wat we asielzoekerscentra noemen, maar wat niets anders is dan een kamp zoals in Oostenrijk.
Vort, ga varkens pesten!
pi_62303443
Wat een toeval, zo net na een flinke verkiezingszege.. ook dat hij alleen was en niet zijn hele familie betrokken is bij het ongeluk zet bij mij toch vraagtekens.
pi_62303451
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een toeval, zo net na een flinke verkiezingszege.. ook dat hij alleen was en niet zijn hele familie betrokken is bij het ongeluk zet bij mij toch vraagtekens.
Call CTU... Jack needs to run point on this one...

* JP loves conspiracy theories
pi_62303452
Ik las het net op teletekst... hier gaan we de nodige samenzweringstheorietjes over horen
pi_62303458
Ik zit te wachten op de eerste user die hem gaat verdedigen eigenlijk.
I´m back.
pi_62303460
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Call CTU... Jack needs to run point on this one...

* JP loves conspiracy theories
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik las het net op teletekst... hier gaan we de nodige samenzweringstheorietjes over horen
Stille weg, dienstauto, verkiezingen net geweest, alleen op pad... moah.. standaard volgens het boekje als je het mij vraagt.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:11:42 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62303461
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Je wordt op je wenken bediend:
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62303464
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:10 schreef Ryan3 het volgende:
is niet meer nodig, hij's al dood toch?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:12:48 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62303467
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:10 schreef Ryan3 het volgende:
Alstublieft:
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 06:22 schreef PurnodePurno het volgende:
Lekker gezellig klessebessen over het overlijden van Jörg Haider, een politicus van absolute wereldformaat!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')