nos.nlquote:De Oostenrijkse politicus Jörg Haider is bij een verkeersongeluk om het leven gekomen.
Volgens de Oostenrijkse media zat de 58-jarige politicus alleen in zijn auto in Klagenfurt, toen de wagen door nog onbekende oorzaak van de weg raakte. Haider raakte daarbij zwaargewond aan hoofd en borst en overleed korte tijd later.
De 58-jarige gouverneur van Karinthië werd bekend als leider van de rechtse vrijheidspartij FPÖ. In 2000 kwam het tot een breuk met die partij en richtte hij de partij BZÖ op.
Ben je dus net zo verachtelijk als de man zelf?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:45 schreef lubje25 het volgende:
hoor het ook ja, kan ie met janmaat gaan klaverjassen
Het is inderdaad een vrij dramatische media-move.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:08 schreef popolon het volgende:
Haider was net weer wat vaker in het nieuws. Hij overdrijft 't wel wat zo.
Ja, want ik kan Saddam Hoessein, Adolf Hitler en Benito Mussolini ook tot mijn grote voorbeelden rekenen... Ook ben ik, net als Haider, miljonair geworden over de ruggen van in de Tweede Wereldoorlog naar vernietigingskampen afgevoerde Joden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je dus net zo verachtelijk als de man zelf?
"Nederland" heette dat oord geloof ik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:24 schreef lubje25 het volgende:
Hij had toch ook net een nieuwe actie, een of ander oord waar ie mensen kon wegstoppen die m niet bevielen? ik kijk ff of ik dat bericht weer kan vinden.
Erg triest inderdaad. Ik hou het bijna niet droog hier. Bijna...quote:Dan daarbij blijft het voor familie en vrienden een trieste zaak dat ie overleden is.
het was niet Nederland, hij had echt onlangs een proefballonnetje met een soort strafkamp waar mensen zonder veel poespas in gedonderd konden worden, om een paar jaar na te denken, soort quantanamo bay zeg maar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:28 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
"Nederland" heette dat oord geloof ik.
[..]
Erg triest inderdaad. Ik hou het bijna niet droog hier. Bijna...
quote:Buitenlands - door Redactie op 08-10-2008 @ 16:01
De extreemrechtse Oostenrijkse politicus Jörg Haider heeft in het afgelegen gebergte in het zuiden van Oostenrijk een faciliteit in gebruik laten nemen om van criminaliteit verdachte asielzoekers weg te stoppen. Volgens Haider moet het isoleren van deze asielzoekers de bevolking van het gebied beschermen.
lees verder
Extreemrechts isoleert asielzoekers in Oostenrijk
Vertel eens knul.quote:
Call CTU... Jack needs to run point on this one...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een toeval, zo net na een flinke verkiezingszege.. ook dat hij alleen was en niet zijn hele familie betrokken is bij het ongeluk zet bij mij toch vraagtekens.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Call CTU... Jack needs to run point on this one...![]()
* JP loves conspiracy theories![]()
Stille weg, dienstauto, verkiezingen net geweest, alleen op pad... moah.. standaard volgens het boekje als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik las het net op teletekst... hier gaan we de nodige samenzweringstheorietjes over horen
Je wordt op je wenken bediend:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik las het net op teletekst... hier gaan we de nodige samenzweringstheorietjes over horen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een toeval, zo net na een flinke verkiezingszege.. ook dat hij alleen was en niet zijn hele familie betrokken is bij het ongeluk zet bij mij toch vraagtekens.
is niet meer nodig, hij's al dood toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste user die hem gaat verdedigen eigenlijk.
Alstublieft:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:10 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste user die hem gaat verdedigen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:22 schreef PurnodePurno het volgende:
Lekker gezellig klessebessen over het overlijden van Jörg Haider, een politicus van absolute wereldformaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |