Held.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:49 schreef Hakkyy het volgende:
zorg dat je weer bij elkaar komt, zorg daarna dat ze abortus pleegt en maak het vervolgens uit
klopt. ik weet dat ook altijd al 9 maanden van te voren. dat ik haar ga dumpen. ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
Dus als jij het plan hebt om het uit te maken met je vriendin pomp je er nog ff wat zaad in, je weet maar nooit immers...
heb jij nooit gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef PDOA het volgende:
Had je maar niet zonder rubbertje moeten doppen, sukkel.
die helpt er juist tegen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef LoggedIn het volgende:
een condoom gebruik je voor een slet uit de kroeg, met je vriendin gebruik je gewoon de pil.. Dat er vrouwen zijn die vinden dat je makkelijk de pil kan skippen en iemand kan dwingen een kind met je te nemen, tja.. Daar helpt een condoom ook niet meer tegen
Eens, bij het neuken een vent, dan ook als ze zwanger is een vent.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef PDOA het volgende:
Had je maar niet zonder rubbertje moeten doppen, sukkel.
En de vrouwen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:17 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
heb jij nooit gedaan natuurlijk.
ik durf te wedden dat minimaal de helft van de jongens en mannen sex hebben gehad zonder condoom terwijl ze niet in een jarenlange relatie zaten oid.
en dus uiteindelijk in deze situatie terrecht kunnen komen.
aangezien ze pas 1,5 maand zwanger is en TS zijn actie niet uit de lucht kwam vallen vond ik het een legitieme vraagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:15 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
klopt. ik weet dat ook altijd al 9 maanden van te voren. dat ik haar ga dumpen. ?
dus dat, TS???quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:45 schreef scrub_nurse het volgende:
en is er al duidelijkheid over de al dan niet zwangerschap?
nou als ik terugdenk kan ik concluderen dat ongeveer 8 op de 10 vrouwen het best zonder doet, ook tijdens avontuurtjesquote:
ownedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoiets heeft er 1 ooit ook eens bij mij geflikt... alleen ik was nooit met haar naar bed geweest dus ik wist dat het niet van mij was!
ik was de schande van het dorp!
totdat ze een donker kindje kreeg
zij wel ja....quote:
heb eens gehad dat mijn ex overtijd wasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |