Duidelijk?quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Dank.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
KLB-SC
Pag 5
Man met erg open anus.
Lakitu
Ok.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank.
Wat voor jou pagina 5 is, is voor mij pagina 10. Zet de volgende keer de link naar de post erbij dat is handiger voor ons dan hoeven wij niet te zoeken
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik denk doe het maar niet, was niet zeker of het mocht aangezien je meteen die smerige zooi ziet.
Dat weet je met zo'n kuttopic.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Serieus kansloosheid op FOK! direct gaan vragen voor foto's...
Als ik dat vertel staat FOK! er binnenkort vol mee. Dus ik hou het op; geen idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maar hoe de fuck kunnen ze haar hyves zo snel vinden
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik dat vertel staat FOK! er binnenkort vol mee. Dus ik hou het op; geen idee.
Nee, 17 jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:49 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag sta ik op scherp voor een ban en hoelang gaat mijn volgende ban duren ?
Bagger idd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:54 schreef Nikmans het volgende:
Waarom is dit nog open?
Wanneer gaan Vrouwen nou eens hun macht grijpen?
Mijns inziens heeft dit niets in KLB te zoeken en de kloon die hem heeft aangemaakt al helemaal niet.
Ja inderdaad. Bovendien is die foto ook nog eens doodengquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:10 schreef Kentoet het volgende:
Kan iemand er misschien voor zorgen dat Dayuum een andere avatar neemt? Ik stoor me er zo vreselijk aan dat hij een foto van een willekeurig gehandicapt kind gebruikt en er ook nog geregeld mee spot. Beetje NSB dit, maar echt zum kotzen die gast (met z'n topics).
Geregeldquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Dayuum het volgende:
Beaugarde ruïneert mijn topic met dit zeer onpleazante plaatje
Penetrante lucht uit onderbroek
En degenen die in dat topic flamend en offtopic reageren ook dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:46 schreef Emimich het volgende:
Jammer dat het topic van Dayuum gesloten is. Kan die gast geen postverbod in KLB krijgen?
Mensen aanspreken op offtopic in dàt topic is heel ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
En degenen die in dat topic flamend en offtopic reageren ook dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |