Gelukkig trek ik me de mening van een oude kerel met een kattenfetish erg aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jij zou sowieso voor iedere post een ban moeten krijgen.
The only pussy he can get.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me de mening van een oude kerel met een kattenfetish erg aan.
2 fouten in 1 zin..... sukkel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me de mening van een oude kerel met een kattenfetish erg aan.
Is iig al meer pussy dan jij ooit zult krijgen....quote:
Kerel, je hebt een kop als een trekzak en je hele fotoboek staat vol met katten. Wat klopt er niet aan dan ?quote:
Nee helemaal niet, kenkerkneus! Ik heb je er al eens eerder op aangesproken.quote:
Dat ik niet oud ben en geen poezefetish heb?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Kerel, je hebt een kop als een trekzak en je hele fotoboek staat vol met katten. Wat klopt er niet aan dan ?
Niet persé voor mn poezen, hoezo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:50 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Kerel, je hebt een kop als een trekzak en je hele fotoboek staat vol met katten. Wat klopt er niet aan dan ?
Heb je ook al een hyves gemaakt voor je "poezebeest"![]()
Nee dat gat van jou zal een plezier voor het oog zijn. Daar helpt al geen schuurspons meer tegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef RickoKun het volgende:
poezen hebben een ruw tongetje en een smerig uitziende poepert
Hopla.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee dat gat van jou zal een plezier voor het oog zijn. Daar helpt al geen schuurspons meer tegen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hopla.
En nu kappen met die bitchfight. Ontopic blijven.
Dayuum-topics.
Och, tere ziel.quote:
Je toverde een glimlach op mijn gezich!quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Och, tere ziel.
Wacht maar tot Dayuum een foto van de binnenkant van z'n onderbroek post, dan mag je die smiley pas gebruiken.
[KLB-FB] Waar gezeurd en geklaagd wordtquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef Emimich het volgende:
Daar gaat Beauregard weer voor een paar weekjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |