De down gaat naar de 3000, als dat het al isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dow sluit ook amper boven de 7000. Ben benieuwd of ze nu weer een paar weekjes terugkrabbelen of dat de bodems er definitief aangaan in maart.
Dat sluit ik ook niet uit, maar de vraag is wanneer?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:02 schreef henkway het volgende:
[..]
De down gaat naar de 3000, als dat het al is
Ik hou het op eind 2009quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit, maar de vraag is wanneer?
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
De bodem is pas bereikt als we naar de jaren dertig komen, en het gaat ook gebeuren, ik ben er van overtuigd, en hoop het ook.
Omdat ik ziek wordt van al dat gepimp met geld.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:11 schreef ikbenwel het volgende:
[..]
ik niet, waarom dan? ik zit niet te wachten op nog meer daklozenkrantverkopers........
rijken eerst, dan kinderen en vrouwen? ehquote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik ziek wordt van al dat gepimp met geld.
Going down together.
Vooral de rijken, daarna de mensen die rijk willen zijn, maar het net niet kunnen bereiken, daarna de pubers die denken dat Uggs dragen je iets minder dan een zielige hoer maakt, en de kinderen, dieren, en normale mannen en vrouwen en ouderen mogen van mij gespaard blijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:23 schreef ikbenwel het volgende:
[..]
rijken eerst, dan kinderen en vrouwen? eh
Zo gaat het meestal niet in een crisis.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral de rijken, daarna de mensen die rijk willen zijn, maar het net niet kunnen bereiken, daarna de pubers die denken dat Uggs dragen je iets minder dan een zielige hoer maakt, en de kinderen, dieren, en normale mannen en vrouwen en ouderen mogen van mij gespaard blijven.
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik ziek wordt van al dieat gepimp met geld. geslaagde mensen met hun dure auto's en reisjes naar Thailand terwijl ik op mijn 35e in een videotheek werk voor 8 euro/uur.
Going down together. Please come down to my level![]()
![]()
Hmmm, dat is dus jou definitie van geslaagd.... Kortzichtig..quote:Op maandag 2 maart 2009 09:55 schreef Hanoying het volgende:
Ik heb hem even voor je aangepast, hij is nu in overeenstemming met de waarheid![]()
[..]
Het is kortzichtig om te hopen op een herhaling van de crisis uit de jaren 30. Doemdenken is één ding maar Doem-verzoeken is gewoon dom, net als zijn naieve veronderstelling dat de crisis de "gewone man" wel zal overslaan. Maar goed, Lamon's psyche zou een hele generatie psychologen aan het werk kunnen houden, dat gaat mij ver te boven vrees ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hmmm, dat is dus jou definitie van geslaagd.... Kortzichtig..
a. Hoe weet jij in godsnaam wat mijn loon is, en wat kan het je schelen?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het is kortzichtig om te hopen op een herhaling van de crisis uit de jaren 30. Doemdenken is één ding maar Doem-verzoeken is gewoon dom, net als zijn naieve veronderstelling dat de crisis de "gewone man" wel zal overslaan. Maar goed, Lamon's psyche zou een hele generatie psychologen aan het werk kunnen houden, dat gaat mij ver te boven vrees ik.
Het huidige systeem is niet houdbaar, dus waarom doorsukkelen? Tandjes op elkaar en pleister eraf rukken.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het is kortzichtig om te hopen op een herhaling van de crisis uit de jaren 30. Doemdenken is één ding maar Doem-verzoeken is gewoon dom, net als zijn naieve veronderstelling dat de crisis de "gewone man" wel zal overslaan. Maar goed, Lamon's psyche zou een hele generatie psychologen aan het werk kunnen houden, dat gaat mij ver te boven vrees ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vooral de rijken, daarna de mensen die rijk willen zijn, maar het net niet kunnen bereiken, daarna de pubers die denken dat Uggs dragen je iets minder dan een zielige hoer maakt, en de kinderen, dieren, en normale mannen en vrouwen en ouderen mogen van mij gespaard blijven.
Dat is ook het einde van de vooruitgang en de beschaving, dat enkelen miljoenen binnenkrijgen zonder te werken en dat miljoenen enkel kooopkracht voor slecht water hebbenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer alleen dat in een crisis meestal de gewone man de lul is en de rijken nog iets rijker worden.
Ben er bang voor idd. Welvaart wordt niet vernietigd, maar alleen verplaatst. Weet van wie die uitspraak precies is. Het komt uit een documentaire over ons geldsysteem genaamd The Money Masters. Vast iets voor conspiracydenkers maar in die uitspraak zit wel een kern van waarheid.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer alleen dat in een crisis meestal de gewone man de lul is en de rijken nog iets rijker worden.
Instapmoment of niet... kijk naar het diepste punt van de DJ in 1932, het duurde tot 1954 voordat de DJ voorbij dat dieptepunt was...quote:Op maandag 2 maart 2009 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nu op rtlz: "AEX richting 150 punten" ..-> wordt dat dan het instapmoment? Ik wacht nog even in ieder geval.
had je nou al een overlevingspakket thuis staan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:26 schreef Sjabba het volgende:
Dit keer geen bel voor de bodem maar een scheepshoorn?
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ry_index_herstel.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |