Ja okee, maar je begrijpt m'n vraag wel. Ik ben benieuwd hoeveel dollars er in de markt gepompt wordt door PPT en gelieerde instellingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hóeft niet meer te kosten dan een stijging van bijvoorbeeld 300 punten, denk ik. Ligt er maar net aan wat voor koersen tot stand komen....
Allemaal aandelen die gekocht worden met cheques die niet gedekt kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reden zal ook nooit gegeven worden natuurlijk....
Denk je echt dat het de overheid is, of zit je nu een beetje te geinen? Ik geloof daar echt helemaal niks van namelijk, denk dat er echt gewoon weer veel mensen instappen. Waarschijnlijk te vroeg, maar toch.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:44 schreef superworm het volgende:
Als een heroïne-overdosisgevalletje en een dokter met een spuit. DON'T -JAM- FUCKING -JAM- DIE ON ME -JAM-, zoals die overheid de 0 procent probeert aan te houden. Te triest.
Nou deels is het natuurlijk de overheid d.m.v. PPT, bailouts, injecties, renteverlagingen, overnames en wat niet al, maar er zullen vast ook mensen instappen ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Denk je echt dat het de overheid is, of zit je nu een beetje te geinen? Ik geloof daar echt helemaal niks van namelijk, denk dat er echt gewoon weer veel mensen instappen. Waarschijnlijk te vroeg, maar toch.
http://biz.yahoo.com/cnbc/081010/27114651.htmlquote:“I don't wish to spread alarm on the line people but the big issue confronting the market is I'm afraid the health and sustainability of Morgan Stanley and Goldman Sachs," Hugh Hendry, Partner and CIO at Eclectica, told CNBC. "It is unimaginable that they can be allowed to go, I suspect that they will be nationalized at some point today or over the weekend," he add.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |