Dan nog. Het acteerwerk, de slechte (witte) make-up... nee ik vond het niets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
Dat vond ik dus ook eerst. Maar je moet het echt los proberen te zien van de boeken.
De boeken zijn van een geheel ander kaliberquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:01 schreef Kinga het volgende:
Dat vond ik dus ook eerst. Maar je moet het echt los proberen te zien van de boeken.
Als het goed is, gaat ze Midnight Sun ooit nog wel uitbrengen... de 12 hoofdstukken die je kunt vinden op haar site zijn al geweldig...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Niara het volgende:
Hmm ik ben aan het overwegen geld in de soundtrack te investeren..
Maar liever eerst de andere boeken lezen. Iemand trouwens gelezen wat er met het manuscript van het 5e is gebeurd? Best jammer. Ik zou als schrijver dan echt niet verder willen schrijven..
@Jeeh, zijn de bol boeken volledig glanzend of alleen de afbeelding op de voorkant? ;p
Wat is er dan precies gebeurd met het manuscript?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Niara het volgende:
Hmm ik ben aan het overwegen geld in de soundtrack te investeren..
Maar liever eerst de andere boeken lezen. Iemand trouwens gelezen wat er met het manuscript van het 5e is gebeurd? Best jammer. Ik zou als schrijver dan echt niet verder willen schrijven..
@Jeeh, zijn de bol boeken volledig glanzend of alleen de afbeelding op de voorkant? ;p
Ja ik moet ook nog deel 3 gaan bestellen maar ik doe dat bij deze site:quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef Niara het volgende:
Het was uitgelekt op internet.. en nu heeft de schrijfster niet zoveel zin meer om het verhaal af te maken..
http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html
en hoera, net het derde deel bij bol besteld. Met een beetje geluk kan ik zondag beginnen met lezen.
Dat is inderdaad wel heel balen, begrijpelijk dat ze d'r geen zin meer in heeft.. Hopelijk maakt ze het boek toch af, want ik ben er eigelijk wel heel nieuwschierig naar.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef Niara het volgende:
Het was uitgelekt op internet.. en nu heeft de schrijfster niet zoveel zin meer om het verhaal af te maken..
http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html
en hoera, net het derde deel bij bol besteld. Met een beetje geluk kan ik zondag beginnen met lezen.
Dat had je van tevoren kunnen wetenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is echt een meidenfilm, en niet intressant voor zij die gewoon met veel plezier True Blood en Supernatural kijken.
Glitteren in de zon? wat kan ik me daar bij voorstellen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is idd geen Vampierenfilm mar een soort metafoor, maar toch als Vampierenliefhbber zit er wel een beetje dat roofachtige verleidelijke van de vampier in hoor. Alleen dat glitteren in de zon stond me wat tegenDat was een beetje zoet a la My Little Vampire.
Precies zoals het er staatquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Glitteren in de zon? wat kan ik me daar bij voorstellen?
dat was wel stoer ja, hele lichaam vol blingbling!quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies zoals het er staatZe kunnen gewoon tegen zonlicht, alleen gaat hun huid er van glitteren wat het lastig maakt om zo over straat te gaan in het licht.
Heb gehoord dat dat misschien al rond Valentijnsdag is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:34 schreef gateway het volgende:
iemand een idee wanner de dvd van de film uitkomt?
ook in NL ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat misschien al rond Valentijnsdag is.
Ah, twilight kwam me al zo bekend voor.. heb deze eerder eens op een release site zien staan. Toch maar eens downloaden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb net de zweedse versie gezien, wat een film
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
De beelden en de muziekWOW! En dan is dit de laatste scene:
![]()
![]()
Ok maar het lijkt wel een beetjequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me sterk dat dat de zweedse versie is, al is het wel een soortgelijk verhaal.
Had de trailer idd al gezien op apple.com
Als je de boeken dan zo debiel vind, vraag ik me toch echt af waarom je in hemelsnaam dan alle boeken gelezen hebt? Aangezien alles wat je beschrijft plaats vindt in het laatste boek. Lijkt mij vooral heel debiel om dan je tijd te verdoen door een serie boeken te lezen die je toch kut vindquote:Op maandag 1 december 2008 19:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
Snoesje, een vampier moet niet gaan glitteren als hij in het zonlicht komt. Dat hoort een pijnlijke en vieze bedoening te zijn.
Daarbij heb je zoiets als "suspension of disbelief" en als je personages met vampiergebroed worden geschopt, en als vervolgens iemand verliefd word op je ongeboren foetus, en je die liefde presenteert als "ware liefde" dan doe je iets niet goed, vooral niet als je hoofdpersoon vrij debiel door alles heen hobbelt.
Bella is de overtreffende trap van debiel.
Ik heb uit een combinatie van nieuwsgierigheid en verveling de synopsis van de boeken gelezen na het zien van de film en het klonk inderdaad redelijk debiel, al val ik volgens mij dan ook niet binnen de doelgroep.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Sneeuwwit het volgende:
[..]
Als je de boeken dan zo debiel vind, vraag ik me toch echt af waarom je in hemelsnaam dan alle boeken gelezen hebt? Aangezien alles wat je beschrijft plaats vindt in het laatste boek. Lijkt mij vooral heel debiel om dan je tijd te verdoen door een serie boeken te lezen die je toch kut vind
Ik kan 'm vanavond gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok maar het lijkt wel een beetje
Net gezien. Die film likt alleen op Twilight omdat er een "romance" inzit tussen mens en vampier. Voor de rest lijkt ie er in de verre verte nog niet opquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb net de zweedse versie gezien, wat een film
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
De beelden en de muziekWOW! En dan is dit de laatste scene:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ang3l op 24-12-2008 20:57:43 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net gezien. Die film likt alleen op Twilight omdat er een "romance" inzit tussen mens en vampier. Voor de rest lijkt ie er in de verre verte nog niet opDeze film is... ondanks dat het om jongere kinderen gaat ... ook een stuk minder "kinderachtig". Dat einde
Beetje luguber, maar wel lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |