Yup, maar de die-hard luisteraars hadden die conclusie al eerder kunnen trekken, dus om nou te zeggen dat het als een verrassing komt, neuh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Dus we weten nu echt zeker dat er geen Ekdom en Veenstra in het glazen huis komt..
Dan maar niet naar Breda.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Dus we weten nu echt zeker dat er geen Ekdom en Veenstra in het glazen huis komt..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan maar niet naar Breda.
Dan krijgen we zeker ClaudiaGiel
en ?? (waarschijnlijk
C of S)
Hij staat er alweer heel wat jaartjes hè?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
slechte studio hoor, dingen in de fik en daarna nog het dak eraf
Is al weer 5 jaar oud. Tijd voor Peperbus 2.0quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
slechte studio hoor, dingen in de fik en daarna nog het dak eraf
Bij Stenders en Rudy in het huis, twijfel ik nog. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik dan niet met het vliegtuig moet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit jaar ook niet ga....of Rob Stenders moet erin zitten..maar denk dat die er ook niet bij zit deze keer
oh jahquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij Stenders en Rudy in het huis, twijfel ik nog. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik dan niet met het vliegtuig moet...
Die zei vorig jaar onmiddellijk dat hij het nooit meer wilde doen, omdat deze keer zo'n fantastische ervaring was. Een nieuwe editie kon die ervaring alleen maar minder maken, volgens hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
of Rob Stenders moet erin zitten..
Groot voordeel is dan wel weer dat Sander Lantinga er ook niet meer in zal gaan. Die had er teveel last van vond 'ie zelf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:19 schreef broer het volgende:
[..]
Die zei vorig jaar onmiddellijk dat hij het nooit meer wilde doen, omdat deze keer zo'n fantastische ervaring was. Een nieuwe editie kon die ervaring alleen maar minder maken, volgens hem.
Ik denk dat nog het meeste aan Giel, Coen en bijv. Paul, Rudy, Bart, oid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vraag me echt af wie er dan in gaan......als geen van de *top* DJ's gaat....word het dan wel leuk deze keer....ook omdat ze helemaal in Breda zitten
Dan gok ik op meer Weekend-DJ's die zich beschikbaar stellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Groot voordeel is dan wel weer dat Sander Lantinga er ook niet meer in zal gaan. Die had er teveel last van vond 'ie zelf.
Met alle respect wordt het dit jaar dus niet leuk. 24h moeten luisteren naar Ego`s Giel en Coen en dan de weetjes en over articulatie van Paul of een nog niet zo'n ervaren Bart.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat nog het meeste aan Giel, Coen en bijv. Paul, Rudy, Bart, oid.
Het wordt toch weer de keuze van de luisteraar? Dan zal het wel tussen de dag DJ's gaan, met Giel en Coen als redelijk zekere "winnaars".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan gok ik op meer Weekend-DJ's die zich beschikbaar stellen.
Anders hoop ik op Domien, Annemic en Corton ;-).
Corton, Rudy en Eddy of Domien zou nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan gok ik op meer Weekend-DJ's die zich beschikbaar stellen.
Anders hoop ik op Domien, Annemic en Corton ;-).
Is ook zo ;-).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
Gaat Corton niet weer voor de reportages enzo?
Beetje laat, is al ff bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat Lama's kijken
Ik heb er ook een andere herinnering aan, aan dit EK (wk?)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:31 schreef toma het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA!! 1-0 DIRK KUYT!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is een betere dan ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb er ook een andere herinnering aan, aan dit EK (wk?)
Een mooie dame![]()
![]()
Mijn is helaas ook niet zo mooi afgelopen. Raar verhaal. Was een erg leuke (en knappe) damequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is een betere dan ik.
Mijn telefoon vloog uit m'n broekzak toen ik in de kroeg stond. En iemand was er overheen gelopen
Tijdens NL-Rusland was ik in Basel. Wel een superervaring maar vanwege het slechte resultaat viel het toch tegen.
ik heb zelden verhalen gehoord over knappe dames die wel goed afliepen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn is helaas ook niet zo mooi afgelopen. Raar verhaal. Was een erg leuke (en knappe) dame![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:40 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb zelden verhalen gehoord over knappe dames die wel goed afliepen.
thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
* Brennel geeft L-L een aai over z'n bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |