Het is ook gewoon niet mogelijk bij een voicetrack om precies de juiste lengte te hebben. Dat komt niet door de reclameblokken (die kunnen goed van tevoren bekend zijn), maar door het NOS journaal! Dat is elk uur weer anders van lengte.quote:
Ach, het was Amy McDonald maar...quote:
Yup, maar de die-hard luisteraars hadden die conclusie al eerder kunnen trekken, dus om nou te zeggen dat het als een verrassing komt, neuh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Dus we weten nu echt zeker dat er geen Ekdom en Veenstra in het glazen huis komt..
Dan maar niet naar Breda.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Dus we weten nu echt zeker dat er geen Ekdom en Veenstra in het glazen huis komt..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan maar niet naar Breda.
Dan krijgen we zeker ClaudiaGiel
en ?? (waarschijnlijk
C of S)
Hij staat er alweer heel wat jaartjes hè?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
slechte studio hoor, dingen in de fik en daarna nog het dak eraf
Is al weer 5 jaar oud. Tijd voor Peperbus 2.0quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
slechte studio hoor, dingen in de fik en daarna nog het dak eraf
Bij Stenders en Rudy in het huis, twijfel ik nog. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik dan niet met het vliegtuig moet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit jaar ook niet ga....of Rob Stenders moet erin zitten..maar denk dat die er ook niet bij zit deze keer
oh jahquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij Stenders en Rudy in het huis, twijfel ik nog. Maar dan moet het wel zo zijn dat ik dan niet met het vliegtuig moet...
Die zei vorig jaar onmiddellijk dat hij het nooit meer wilde doen, omdat deze keer zo'n fantastische ervaring was. Een nieuwe editie kon die ervaring alleen maar minder maken, volgens hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
of Rob Stenders moet erin zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |