gewoon hier...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar zijn de andere dan
Niet bij audio.omroep.nl
Edit: Veel niet achter internet gehoord....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal gehoord ( veel niet eigenlijk ) dus ik ben wel benieuwd naar toch wat nieuws voor mij.
quote:Welkom terug in 2008!
ook wel eens is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:21 schreef Qunix het volgende:
Hmmm.... Toch wel oke eigenlijk.... Dacht dat ze een hele uitzending herhalen maar dit valt mee.... Wel oke enzo
Dacht dat jij dat ook wel eens deedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar......... Moet ik rippen en dat doet het programma van mij niet
Er is een achteringang om hem zo te downloaden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar......... Moet ik rippen en dat doet het programma van mij niet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh okay! dan doe ik het wel even rustig aan met het bier
De podcast-map is algemeen bekend hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is een achteringang om hem zo te downloaden.
Sirolf
Blijft allemaal wel vanaf een bandje. Dan mis je toch wel een hoop spontaniteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:21 schreef Qunix het volgende:
Hmmm.... Toch wel oke eigenlijk.... Dacht dat ze een hele uitzending herhalen maar dit valt mee.... Wel oke enzo
Gebruik je een php upload scriptje voor snel plaatjes online te gooien?quote:
Jep, zelf geschreven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gebruik je een php upload scriptje voor snel plaatjes online te gooien?
ook handig voor rawbyte.nl
Ik ben die link kwijtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De podcast-map is algemeen bekend hoor.
Maar daar staan geen TROS-programma's in.
Zouden ze het bandje ook met Tjibbe en een pallet bier hebben opgenomen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blijft allemaal wel vanaf een bandje. Dan mis je toch wel een hoop spontaniteit.
Ik weet 'm zelfs uit m'n hoofd...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben die link kwijtof je hem nogmaals kan posten
.
Dankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet 'm zelfs uit m'n hoofd...
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Ik gok op woensdag- of donderdagmiddag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:29 schreef Litton-Lane het volgende:
mayday
VanmiddagWanneer zou het opgenomen zijn...
Vooral datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok op woensdag- of donderdagmiddag.
Gerard moet live uitzenden in de ochtend en Michiel in de avond, dus dan blijft er weinig anders over.quote:
Als je Gerard's boek gelezen heb weet je dat ie heel efficient in voicetracken isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard moet live uitzenden in de ochtend en Michiel in de avond, dus dan blijft er weinig anders over.
Niet verklappen, ik moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je Gerard's boek gelezen heb weet je dat ie heel efficient in voicetracken is![]()
Terwijl het eind juist heel erg gaaf is.. beetje jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..].
Jammer dat ze dat brute einde afkappen
Tegenwoordig fukin beveiligdquote:
Mja....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blijft allemaal wel vanaf een bandje. Dan mis je toch wel een hoop spontaniteit.
Die komt dus niet meer daar....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Er is een achteringang om hem zo te downloaden.
Sirolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |