abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62317142
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk is bouwfraude een complot. De man die het aan het licht heeft gebracht wordt gewoon stelselmatig de grond in gestampt en leeft in een kartonnendoos (bewijze van). Alles is hem afgepakt. Zo gaat dat hè als je staatcriminelen probeert aan te wijzen.

Nederland is echt slecht met berechten als het om eigen mensen gaat die lopen de frauderen, kinderen te verkrachten en criminele wetten goedkeuren.

Er dient echt een orgaan te komen die ons justitiele rotzooi omver trapt.
Het probleem met die man was dat hij ook niet helemaal vrijuit ging in deze fraude.

Bouwfraude zie ik dan ook niet zozeer als complot, behalve dan tussen de bouwbedrijven, maar meer als wederom een bevestiging dat een grote overheid zeer onwenselijk is. Een overheid die over een te groot gedeelte van het BNP beslist vraagt er gewoon om verneukt te worden zowel klein (bijstandsfraude) als groot (bouwfraude, kredietcrisis)
pi_62317259
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Welke mensen ?
[..]

Valse beloftes... da's ook democratie.
[..]

Goed, laat ik het anders formuleren: De regering was voor, en de Kamer niet tegen.
We hebben hier een representatieve democratie, en dat betekent nu eenmaal dat een regering wel eens iets kan doen wat de kiezers niet leuk vinden.
Als de kiezers dan vervolgens het zo belangrijk vinden, dan wordt de regering wel weggestemd de volgende keer. En dat is nu ook weer niet gebeurd.
pi_62322007
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zinloos topic eigenlijk; de meest interessante conspiracies zijn (nog) onbekend :p

Noem nog eens wat vernieuwend wat wij leken nog niet kennen?
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:42:00 #24
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62323252
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 05:45 schreef spy08 het volgende:

[..]

Noem nog eens wat vernieuwend wat wij leken nog niet kennen?
  • dat Hitler pas veel later dood is gegaan en dat hij naar Argentinië/Antartica gevlugd is.
  • dat Hitler met UFOs bezighield en dat BMW reversed enginered die schepen hebben na gebouwd.
  • dat de bijbel een zonverering verhaal is en daarnaast ook een Amanita Muscaria (vliegenzwam) verering behelst. Dat Jezus op kruis, holy grail, knight round table, santa claus, Kerstmis, Pasen en manneken pis allemaal verwijst naar die vliegenzwam.
  • Dat katoen toch wel een van de slechtste producten is waarmee je kleren maakt
  • Cannabis/hennep onderdrukking terwijl dat naast het bekende jointje roken dat het kankerbestrijdend is. Stevigere, duurzame en goedkoper produceerbare kleren.
  • Pesticiden totaal niet nodig waren, maar is ik het denk nu wel te laat voor omdat om te keren. Monsanto de SCHOFTEN van deze aarde.

Wat nu dan in Zeitgeist Addendum werd aangehaald is dat alle hulp aan de derde wereld extreem averechts werkt. Meer honger, meer troep. Gewoon een verslechtering van 30 to 40%. Ik geef nu NOOIT meer voor een goed doel. naast dat 80% al sowieso op strijkstok blijft hangen wordt het over gebleven geld alleen maar slecht gedaan.
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_62323353
    Allemaal offtopic, het ging hier om bewezen conspirancies.
    pi_62323729
    een bewezen 'plan voor' een 'False Flag', maar nooit daadwerkelijk zo uitgevoerd (in cuba):

"Operation Northwoods", officiele documenten die een plan beschrijven om een aanval op een amerikaans marineship door cubanen te simuleren om hieruit een begronding voor een oorlogsverklaring tegen Cuba te halen....
    het is offficieel godgekeurd door de Joint Chiefs of Staff, de hoogste amerikaanse legerleiding en verzonden naar de ministers van Defensie.

vreemd genoeg kent het redelijk grote overeenkomst met het latere 'Tonkin-baai' incident waarmee Amerika later officieel in de Vietnam-oorlog insteeg ... daarvoor zijn nooit officiele documenten gepubliceerd die dat als 'false flag' bewijzen, maar het vermoeden is wel dat dit mogelijk zo zou kunnen zijn...
    'Operation Northwoods' bewijst iig dat de amerikanse legerleiding wel zulke plannen maakte.

Een andere bewezen complot waarbij de CIA een grote rol speelde was de Staatsgreep in Iran in 1953... waarbij een democratisch gekozen regering onder premier Mosaddeq afgezet werd ten gunste van de meer pro-westerse Sjah..
    het werd inititeel gezien als een zeer succesvolle operatie om een opmars van het communisme te stoppen...
    Grond was, zoals wel vaker een ruzie over controle over een olie-leiding

heden ten dage is het een zeer belangrijke reden voor de grote mate van onrust in de regio en het gebrek aan controle dat het westen kan hebben over die staten; het Iran van Mosaddeq was dan wel redelijk gericht op nationalisatie.... eveneens was het echterw el degeliijk een goed functionerende democratische regering en zijn er nooit bewijzen gevonden voor daadwerkelijke russische invloed.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_62323859
    Katoen slecht? Wat is daarover bewezen?
    Verder is het idd allemaal niet bewezen, op dat van hennep na: het is extreem multifunctioneel: behalve kleding kun je er zelfs autobanden en zelfs RUITEN mee maken! Dat was een tijdje geleden op tv. In één of andere oorlog werden er tanks mee gecamoufleerd omdat door het vocht in de plant de warmte van de tank erg goed gemaskeerd werd.
      zondag 12 oktober 2008 @ 11:39:14 #28
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_62324013
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 10:49 schreef Wombcat het volgende:
    Allemaal offtopic, het ging hier om bewezen conspirancies.
    Dat verhaal over de Bijbel is wel verdomd interessant. Ik weet zo 1, 2, 3 geen bron te geven, maar er staat me nog wel iets bij over een onderzoek waaruit naar voren kwam dat het hele verhaal over God en Satan volslagen nonsens is en dat het allemaal draaide om de verering van een of enkele goden die symbool staan voor de zon.
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
      zondag 12 oktober 2008 @ 11:40:02 #29
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_62324024
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:27 schreef ToT het volgende:
    Verder is het idd allemaal niet bewezen, op dat van hennep na: het is extreem multifunctioneel: behalve kleding kun je er zelfs autobanden en zelfs RUITEN mee maken! Dat was een tijdje geleden op tv. In één of andere oorlog werden er tanks mee gecamoufleerd omdat door het vocht in de plant de warmte van de tank erg goed gemaskeerd werd.
    Hennep is het oudste verbouwde gewas door mensen als ik me niet vergis. Juist vanwege die multifunctionaliteit
    pi_62325594
    Samenzweringen vind ik een beetje zo'n alu-hoedjes ding. Maar ik kan ook niet zeggen dat ik geloof dat de regering precies doet wat ze ons wijsmaken.
      zondag 12 oktober 2008 @ 15:06:08 #31
    52357 Lambiekje
    pi_62327685
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:27 schreef ToT het volgende:
    Marihuana/ Hennep Conspiracy

Ik heb maar even een nieuwe topic aangemaakt. Het is nog al een grootse samenzwering.

[ Bericht 62% gewijzigd door Lambiekje op 12-10-2008 15:33:39 ]
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zondag 12 oktober 2008 @ 15:28:33 #32
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_62328113
    quote:
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_62328636
    Golf van Tonkin dus, heb er in ieder geval genoeg over gehoord om voor mezelf te kunnen geloven dat dat valse opzet was.

Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben... dat fluor dat ze 30 jaar geleden aan leidingwater hebben toegevoegd, daar zijn ook allemaal verhalen over geweest. Vraag me af wat daarvan waar is...
    Ja, ik generaliseer.
    pi_62350719
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 11:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
    maar er staat me nog wel iets bij over een onderzoek waaruit naar voren kwam dat het hele verhaal over God en Satan volslagen nonsens is en dat het allemaal draaide om de verering van een of enkele goden die symbool staan voor de zon.
    Dat zal hooguit een studie geweest zijn, en zo te horen geen erg gedegen studie.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_62350833
    Dat Anthony Eden moest aftreden, was ook een soort schuldbekentenis.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_62365207
    De moord op Kennedy ?
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:48:13 #37
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_62367079
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
    De moord op Kennedy ?
    Nee. LHO heeft dat zelf op touw gezet en uitgevoerd. Waarom Jack Ruby LHO vervolgens doodschoot kun je mijn inziens vraagtekens bij stellen.

Was er overigens in WO 2 geen false flag operatie uitgevoerd door de Duitsers ergens in Polen? Iets dergelijks staat me bij.
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:52:12 #38
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_62367126
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 14:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat zal hooguit een studie geweest zijn, en zo te horen geen erg gedegen studie.
    Nou, geschiedkundig gezien was het best een gedegen studie volgens mij.

Maar zolang ik niet exact weet waar ik het terug kan vinden...
      dinsdag 14 oktober 2008 @ 06:52:40 #39
    52357 Lambiekje
    pi_62368159
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 00:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee. LHO heeft dat zelf op touw gezet en uitgevoerd. Waarom Jack Ruby LHO vervolgens doodschoot kun je mijn inziens vraagtekens bij stellen.
    Duidelijk dat meneer de ware toedracht niet kent .. jammer.
    Lubbe heeft het zeker ook zelf op touw gezet.

Ga toch fietsen.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
    pi_62370095
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
    De moord op Kennedy ?
    als het gaat om 'bewezen' conspiracies is dat geen juiste vermelding... omdat juist daar, ondanks de populaire denktrand en de vele 'boeken' en televisieprogramma's die een complot menen te bewijzen, geen enkel daadwerkelijk 'feitelijk' bewijs bestaat voor een complot...

al het feitelijke bewijsmateriaal wijst nu juist op een enkele dader die schoot vanuit de TBD..
    hooguit baseren veel mensen die een complot willen bewijzen op een veelvoud aan aanname's, interpretaties van foto's of vage 'getuigenissen' van twijfelachtige personen (die veelvuldig hun verhaal wijzigen om niet koppende zaken eruit te filteren)..
    Dat is echter allemaal 'circumstantial' bewijsvoering en sterk afhankelijk van de 'wil' van mensen er een complot in te zien.

Overigenss kwam wel ook het House Select Commitee van het amrikaanse congres in 1976 bij een onderzoek naar enkele politieke moorden tot de conclusie:
    "The committee believes, on the basis of the evidence available to it, that President John F. Kennedy was probably assassinated as a result of a conspiracy."
    het belangrijkste bewijsmateriaal daarvoor, accoustische analyse van een geluidsband waarvan vermeend werd dat deze opgenomen was tijdens de moord van het radioverkeer, is sindsdien echter zwaar in twijfel getrokken....
    Het is namelijk complet onduidelijk _of_ de opname ook daadwerkelijk de moord weergeeft en er zijn sterke aanleidingen te veermoeden dat deze een een 10 minuten later plaatsvind (er is een bel op te horen die gelocaliseerd kan worden op het eindpunt van de route waar de motoragent heenreed...), verder reed de betreffende agent waarvan de radioopname stamt niet naast de limousine zoals het HSC vermoedde, maar meer dan 50 meter achter de limousine en zelfs achter de limousine met Johnsson erin... onmogelijk dat men dan aan het accoustische effect de locatie van de voorruit van de limousine kan afleidden
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 00:48 schreef Terecht het volgende:

er zijneen hoop aanleidingen te veermoedden dat dit van Jack Ruby een erg impulsieve daad is... hij eigenlijk enkel eventjes naar het gerechtsgebouw wilde gaan, maar daar toevallig precies in het moment aankwam dat oswald getransporteerd werd en hij oog in oog stond, Ruby droeg altijd een vuurwapen en had zn hondje (dat hij nooit lang alleen liet) in zn auto laten zitten en sprak kort voorheen met een hem bekende reporter en gaf daar aan niet te weten at op dat moment Oswald net weggebracht zouw orden, die reporter verteldde hem dat juist.
    quote:
    Was er overigens in WO 2 geen false flag operatie uitgevoerd door de Duitsers ergens in Polen? Iets dergelijks staat me bij.
    De aanleiding voor de inval in Polen was een gestagede aanval op een duitse radiozendstation aan de pools-duitse grens....
    ik meen ook dat een soortgelijke gestagede opzet gebruikt werd om de inval in nederland goed te praten in mei 1940.

[ Bericht 53% gewijzigd door RM-rf op 14-10-2008 10:09:38 ]
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')