dit vind ik nog best wel een goede, 2 mannen, 2 blikjes bier, 1 euro, SG=1quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
ff oftopic IK BEN KROM
/ontopic
Ik zit ook nog met de 50 cent van die blikjes bier maar dat kan ook te maken hebben met dat het 2 x is en dus weer op 1 slaat
Rust in vredequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nouja, morgen ga ik toch op vakantie dus zo erg is 't niet..
Dat doodstil, gaat over de nachtwaker, niet over mij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:45 schreef lynda het volgende:
Vanuit de maffiahut werd ook deze nacht gezind op wraak. Er moest een dorpeling aan geloven, iemand moest boeten voor de dood van 2 maffialeden. De overgebleven maffialeden dronken allebei nog een blikje bier van ¤0,50 en daarna ging één van de twee op pad om uiting te geven aan de levende wraakgevoelens. Al gauw kwam de maffioso aan bij nr. 1 en besloot hier naar binnen te gaan. Daar in de hal stond Isdatzo die zich net aan het klaarmaken was om naar zijn werk te gaan. Isdatzo schrok en probeerde zich te verweren, maar na een kleine worsteling waaraan een vleesmes te pas kwam, lag Isdatzo (bodyguard) al gauw in een steeds groter wordende plas van zijn eigen bloed.
Vol van vertrouwen in eigen kunnen, ging ook deze nacht één van de dorpsbewoners weer zelf op pad. De afgelopen nacht had hij persoonlijk een maffialid uitgeschakeld en vannacht zou hij dit weer gaan doen, om het dorp te redden. Hij zou daarmee een mooi status opbouwen. Doodstil verschafte hij zich toegang tot de woning van SiestaGuru (dorpsbewoner) en bracht deze in zijn slaap om het leven met een aantal messteken.
Weer dat stille.. Silentdingens lul je er eens uit voor ik op jou ga stemmen
Ik vermoed dat je nu iets heel doms hebt gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat doodstil, gaat over de nachtwaker, niet over mij.
Ik ga me nu eens even uitgebreid over de hints buigen.
Uhm, trevland zegt dat hij mij wil lynchen omdat het over doodstil gaat, dus het gaat niet over mij als maffioos. En idd, ik ben ook geen nachtwaker, als je dat wilde weten?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nu iets heel doms hebt gezegd![]()
Niet over jou, de maffioos, maar over de nachtwaker, kennelijk niet jij.
##SilentAlarm
that one is for killing my bodyguard, biatch!
OK, Nou dat doe ik nog niet. Misschien later. Als blijkt dat een van mij stemmen zinloos is.quote:
Volgens mij heb ik dat overduidelijk gedaan. Voor deze nacht kom ik duidelijk op -SG- uit, en met vorige nacht en deze nacht bij elkaar, heb ik toch ook wel verdenkingen aan het adres van Trevland, stonden ook deze nacht weer dingen in die duidelijk van Trevland kunnen zijn. Lees stukje terug, zie je mijn posts.quote:
haha, ja dat nog wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:54 schreef lynda het volgende:
Nou en ik heb Trevland en jou..Gelukkig toch eens over 1 persoon
ps jij woont heel eng dichtbij mij zie ik net op je hyves..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dankje, ik snap hemquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
Heel OT: sorry ladi
Ik verkas zo voor de rest van de dag naar Krommenie dus ik ga ver van je vandaan
Fobo: ik heb zo'n hele mooie camera staanBij jou is hij grijs
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef -SG- het volgende:
Trouwens, voordat ik het hier helemaal onderspam wil ik nog even iets nuttigs zeggen.
Ik verdenk Timmmmm. Hij heeft als ondertitel Burp (kan op dat bier verzijwen) en hij heeft een post in Bier und titen dus daarom gaat mijn eerste stem naar:
##Timmmmm
Joh, ik ben wel slimquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee, zo zeg jij wel iets heel erg sterks tussen de topics door. dit brengt me een beetje aan het twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |