dan had ik wel gezegd 'die van de clip van Sussudio van Phil Collins' (die bedoel je toch)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:46 schreef Z het volgende:
Is dat (weer) die bebaarde basgitarist waar iedereen de naam niet van kan onthouden?
geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:41 schreef cafca het volgende:
Denk aan een van de eerdere bands van Stef Kamil Carlens....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:07 schreef bartrid het volgende:
Moondog?
Nu is dit op zich niet zo heel bijzonder, maar wel als je bedenkt dat de persoon in kwestie nog in leven is...quote:gets street named after him
Maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef schaap001 het volgende:
... als het maar niet Michael Jackson is...![]()
quote:The formerdrummer is the subject of a successful petition to get Market Alley in his hometown Warren, Ohio, changed to
Alley.
Helaas, die schijnt nét naar Volendam verhuisd te zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:31 schreef Mizh het volgende:
jan smit
Former Nirvana drummer... Dave Grohl ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen.
[..]
Correct.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:05 schreef schaap001 het volgende:
Former Nirvana drummer... Dave Grohl ?
Heel koud...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:34 schreef emokid het volgende:
Iemand van Lynyrd Skynyrd?
qua uiterlijk welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:48 schreef emokid het volgende:
Dik, hoed en een baard, het kon zomaar!
Kijk, da's nog 'ns lekker subtiel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef frame-saw het volgende:
Ik herken wel de neger.
Dat Prince-verhaal hoor je dan vooral terug in z'n zangstijl, meer dan in de muziekstijl, vind ik danquote:Singer/songwriter/multi-instrumentalist (and admitted Prince disciple)is probably best known among
fans, since he's the frontman for
guitarist
on-again, off-again side band,
.
But in addition to,
has been involved in several other projects since the early '90s, including launching a solo career just prior to the dawn of the new millennium.
Born on October 28, 1965 in Spokane, Washington,became interested in music at an early age, which resulted in the budding musician picking up the drums, piano, and the guitar by the age of 13. Although inspired by such '70s rockers as Queen, Kiss, and Elton John, it wasn't until
discovered Prince in the early '80s that he had found his true musical guiding light.
Maynard James Keenanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:29 schreef knars het volgende:
Lijkt me niet, aangezien de frontman van A Perfect Circle toch echt Maynard Keenan nogwat van Tool is
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:46 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, zegt me niks.
Bowie heeft zich voor zo een beetje elke plaat wel een ander imago aangemeten, dus deze was ook wel te doen.quote:
Hoort er verder nog een vraag bij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef frame-saw het volgende:
Ik herken wel een neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |