niks, het is gewoon een klacht, even me af schrijven en zulks.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef JanusAnus het volgende:
Ja je hebt wel gelijk enzo maar wat wil je hier precies mee bereiken?
Die verzonnen topics zijn vaak nog wel leuk, en worden juist veel te vaak weggehaald. De topics die bestaan uit een zin, gemaakt door users die alles dat in hun verkankerde hoofd omgaat topicwaardig achten, dat zijn de kuttopics.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Tja wat wil je.
De moderatie in KLB is nou niet echt je-van-het, of wat dacht je van die stront irritante verzonnen topics die steeds vaker verschijnen.
een lid van het modderatieteam is daar idd ook goed in, maar goed, veel KLB userts hebben die triangeljostie zelf gekozenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Tja wat wil je.
De moderatie in KLB is nou niet echt je-van-het, of wat dacht je van die stront irritante verzonnen topics die steeds vaker verschijnen.
Tja wat wil jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Tja wat wil je.
Op dit forum hebben ze net zo'n krom idee van democratie als de rest van nederland heeft. Het is nooit de bedoeling geweest dat het plebs zelf rechtstreeks over dit soort dingen beslist. Dit soort beslissingen moeten genomen worden door mensen die het 'lands'belang voor individueel belang stellen, en daar is de gemiddelde VMBOer niet enorm goed in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:20 schreef Het_hupt het volgende:
een lid van het modderatieteam is daar idd ook goed in, maar goed, veel KLB userts hebben die triangeljostie zelf gekozen
Juist mijn mening. Ik stel voor dat enkel Emimich, Beauregard, chriz2k, servus_universitas en ik mogen stemmen. Paarse wereld, betere wereld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef Catbert het volgende:
Op dit forum hebben ze net zo'n krom idee van democratie als de rest van nederland heeft. Het is nooit de bedoeling geweest dat het plebs zelf rechtstreeks over dit soort dingen beslist. Dit soort beslissingen moeten genomen worden door mensen die het 'lands'belang voor individueel belang stellen, en daar is de gemiddelde VMBOer niet enorm goed in.
Als dat er toe zou leiden dat De_Boswachter terug gestopt wordt in de stinkende put waar hij uitgekropen is vind ik het best, slechter zal het niet wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Juist mijn mening. Ik stel voor dat enkel Emimich, Beauregard, chriz2k, servus_universitas en ik mogen stemmen. Paarse wereld, betere wereld.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als dat er toe zou leiden dat De_Boswachter terug gestopt wordt in de stinkende put waar hij uitgekropen is vind ik het best, slechter zal het niet worden
KLB SC.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Vind maar eens een gek die 8 uur per dag op KLB zit he
Heb je een puntquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef de_boswachter het volgende:![]()
Vind maar eens een gek die 8 uur per dag op KLB zit he
dat dus ff nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Juist mijn mening. Ik stel voor dat enkel Emimich, Beauregard, chriz2k, servus_universitas en ik mogen stemmen. Paarse wereld, betere wereld.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als afcajos het met je eens is, zal ik het bij voorbaat al niet zijn
Zo eens lezen.. tvp voor als 't rustig is op werk.
Presentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Vind maar eens een gek die 8 uur of langer per dag op KLB zit he
Dat dus, en ook die stomme huichelaars hier die ELKE dag met een gaar verzonnen topic komen. 1 keer in de zoveel tijd is best. Maar tegenwoordig is er niets meer aan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Tja wat wil je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |