Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die pouch helemaal nogal homo J.
Spuit er gewoon blanke lak op.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, alternatief is zo'n ultralelijke siliconen hoes, of een wallet ofzo. Ook niet echt praktisch. Deze is mij goed bevallen eigenlijk: je iPhone kan er nog prima mee in je broekzak, is snel bereikbaar, etc. Zonder bescherming vind ik toch net iets te naked. Na een weekje los in mijn tas is -ie er al niet van opgeknapt.
Hey, een telefoon hoeft van mij ook niet 2 jaar lang maagdelijk te blijven hoor, maar kom op. Krassen op een 3G zijn toch gewoon zonde.quote:
Mijn iPhone 2G had ik ook altijd zonder hoesje bij me. Die is ook slechts 1 x gevallen. Maar wel op de klinkers en met een gebarsten scherm tot gevolg. Sorry, maar dat gebeurt me dus niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef Norrage het volgende:
Mijn telefoons krijgen geen krasjes of zo, gaan in ieder geval niet kapot zonder pouch :/ Na 2 jaar zien ze er misschien een beetje afgeragd uit maar vooral op de knoppen (heb nog geen 2 jaar een touchscreen ding), maar ik vind het voornamelijk teveel moeite elke keer dat ding uit het hoesje te halen, en bovendien heb je dan ineens weer een wat groter ding in je zak zittenEn je broekzak is toch ook zacht? Dat vind ik een veel makkelijkere pouch.
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Jarno het volgende:
Mijn laatste vraag in het vorige topic:
Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?
http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH
Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
Thanks. Ik neig naar de Tan nu, die vind ik wel erg mooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren denken dat ze stoer zijn als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.![]()
tvp.
nou ja.. een potje digitaal poepen behoort dan natuurlijk wel tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zeg altijd maar: beter een scheur in je scherm dan een scherm in je scheur.
Tenzij je natuurlijk vindt dat een hoesje je iPhone lelijk maaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.![]()
tvp.
Zie jij wat van je iPhone dan als 'ie in je zak zat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk vindt dat een hoesje je iPhone lelijk maakt
Oh, je haalt je iPhone eerst uit het hoesje als ie overgaat? Dat zal veel gemiste calls opleveren dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zie jij wat van je iPhone dan als 'ie in je zak zat?
Ik word niet zoveel gebeld W. Geen vrienden he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, je haalt je iPhone eerst uit het hoesje als ie overgaat? Dat zal veel gemiste calls opleveren dan.
Volgens mij zit er bij elke iPhone een headset ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, je haalt je iPhone eerst uit het hoesje als ie overgaat? Dat zal veel gemiste calls opleveren dan.
En wie gebruikt zo'n ding regelmatig? Gays. De cirkel is rond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij elke iPhone een headset ..
Ik vind het zeker niet lelijk om zo'n pouch te hebben. Integendeel. Maar mijn opmerking was vooral gebaseerd op het nut van zo'n pouch. Ik heb nog nooit (behalve expres een Nokia) een telefoon laten vallen, en qua krassen valt het (afgezien van de glinsterende achterkant van mijn Ipods) ook altijd wel mee na een lange tijd. Verder vind ik ontzettend ongemakkelijk in het gebruik. Met een Ipod vind ik het niet zo erg, maar als ik zsm een telefoon wil opnemen of vaak en snel dingen erop wil gaan zoeken vind ik het gewoon ontzettend onhandig. Dan is zo'n klap-pocket wel handig, maar dat is dan weer minder goed bestand tegen vallen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Tan en Burgundy zien er wel oké uit. De beige vind ik beetje saai. En beter een pouch dan een siliconen stuiterbal. Daarnaast kun je beter een hoesje gebruiken dan dat je een lelijke iPhone hebt .. maar hé bepaalde figuren vinden zichzelf stoer als ze krassen op hun telefoon hebben , dát is pas gay.![]()
tvp.
Muziek luisteren in de trein en op de fiets wordt wat onpraktisch anders...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En wie gebruikt zo'n ding regelmatig? Gays. De cirkel is rond.
Oh, daar heb ik dan weer een iPod Classic voor. Is dat gay?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Muziek luisteren in de trein en op de fiets wordt wat onpraktisch anders...
Ligt eraan welke kleur en hoeveel GB's Walt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan weer een iPod Classic voor. Is dat gay?
Is dat zo? Hoe zit het dan met dames die telefoneren met een headset .. cirkel is nog niet volledig rond dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En wie gebruikt zo'n ding regelmatig? Gays. De cirkel is rond.
Vandaar dat ik nooit mijn headset op zet. Wie weet komt er ooit wel 's een mooie dame, die vraagt: Can I give you head....set?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:22 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe zit het dan met dames die telefoneren met een headset .. cirkel is nog niet volledig rond dus.
Grijs en 80Gb.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kleur en hoeveel GB's Walt.
De iPod Classic was toch nooit verkrijgbaar in roze?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kleur en hoeveel GB's Walt.
Geen wonder dat ie een hoesje wil, dan. Op de foto's zag die 3G er toch beter uit.quote:
Eigenlijk zijn ze gewoon lelijk, maar als je er toch een moet halen, zwart, wit of Beige. Die Burgundy is echt ontzettend Geyyyy. Tenzij je dat wel bent natuurlijk, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Jarno het volgende:
Mijn laatste vraag in het vorige topic:
Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?
http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH
Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
En MBA als onderzetter gebruiken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:58 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een luxeprobleem: http://gathering.tweakers(...)ge/30864004#30864004
Dat is dus niet in Amsterdam, maar op de TU Delft. Voor amerikanen is dat vlakbij Amsterdamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo ik ga ook binnenkort naar dat Apple iPhone Tech Talk Event in Amsterdam..
Eh, de inschrijfpagina zegt toch Amsterdamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is dus niet in Amsterdam, maar op de TU Delft. Voor amerikanen is dat vlakbij Amsterdam
Handig dat WLAN, even een TU-delft EDU-ROAM accountje lenen, voor als ik daar ben..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Khad even de bron moeten vermelden, de TU-Delft Mac-blog:
http://www.mac.tudelft.nl
De laatste post is welliswaar van 28 mei, maar de bovenste 2 regels zijn er dus gister of vandaag inge-edit.
Dat kan ja. Bij System Voork. > Toetsenbord > Speciale toetsen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:22 schreef nicomart het volgende:
Iemand nog tips&tricks voor wat ik echt moet hebben op m'n mac?
En ik gebruik mijn oude keyboard en dan moest ik de toets direct rechts van de linkershift indrukken voor herkenning, maar nu kloppen de tekentjes op mijn keyboard niet. Staat gewoon tekst op voor de command key en de option key, maar die zijn omgedraaid.
Kan ik vast wel aan wennen, maar kan ik dat ook veranderen?
Neuh, waarom? Mijn macbook van bijna 2 jaar oud functioneert nog prima voor dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:29 schreef JH87 het volgende:
Wanneer de 'oude' Macbooks ineens heel erg in de uitverkoop gaan zou ik trouwens écht wel overwegen voor een mooie prijs zo'n hele goeie oude te kopen. Of ben ik dan gewoon heel stom bezig?
De huidige bedoel je? Tja dat ligt er maar net aan wat de prijs van de nieuwe modellen wordt , anders scheelt het niet zo heel veel met een nieuw model.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:29 schreef JH87 het volgende:
Wanneer de 'oude' Macbooks ineens heel erg in de uitverkoop gaan zou ik trouwens écht wel overwegen voor een mooie prijs zo'n hele goeie oude te kopen. Of ben ik dan gewoon heel stom bezig?
Mijn 6 jaar oude powerbook doet het ook nog prima voor dagelijks gebruik, toch wil ik graag wat nieuwsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, waarom? Mijn macbook van bijna 2 jaar oud functioneert nog prima voor dagelijks gebruik.
Dat is wat anders dan iemand voor gek verklaren als hij volgende week de huidige macbooks ergens in de uitverkoop koopt ipv de nieuwe toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn 6 jaar oude powerbook doet het ook nog prima voor dagelijks gebruik, toch wil ik graag wat nieuws
Nee, oké. Maar ik heb het budget voor de goedkoopste MacBook, en misschien zou ik voor die prijs dus ineens wat meer voor hetzelfde bedrag kunnen krijgen, hoewel de goedkoopste níeuwe MB waarschijnlijk ook wel een vooruitgang zal zijn. Enfin, ik kijk het gewoon even aan komende week.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De huidige bedoel je? Tja dat ligt er maar net aan wat de prijs van de nieuwe modellen wordt , anders scheelt het niet zo heel veel met een nieuw model.
De goedkoopste nieuwe macbook wordt waarschijnlijk goedkoper dan de huidige goedkoopste macbook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik heb het budget voor de goedkoopste MacBook, en misschien zou ik voor die prijs dus ineens wat meer voor hetzelfde bedrag kunnen krijgen, hoewel de goedkoopste níeuwe MB waarschijnlijk ook wel een vooruitgang zal zijn. Enfin, ik kijk het gewoon even aan komende week.
Dan zet je je extreme even op een ander kanaal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hehe, waarvan 1 onbeveiligd. Altijd prima, want dan kan mijn iPhone ook internetten via die wireless.
Maar bedankt voor de opmerking, Swets: even een poging doen met 2.4Ghz. Wat weer jammer is, want volgens mij zendt mijn draadloze Creative ook op 2.4Ghz en die trok aan het begin gelijk de verbinding naar beneden.
Ja, vooralsnog werkt het prima. Probleem is ook niet zozeer de snelheid, want die is dik in orde. Ik vond het alleen raar dat een 802.11n netwerk zo weinig signaal gaf, maar ik zoek wel even een ideale combinatie van kanalen met 2.4Ghz.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zet je je extreme even op een ander kanaal.
Ja, da's ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan iemand voor gek verklaren als hij volgende week de huidige macbooks ergens in de uitverkoop koopt ipv de nieuwe toch?
Stiekem wel natuurlijk. Nog twee nachtjes slapen, laten we maar zeggen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:53 schreef nietzman het volgende:
Je wil gewoon een shiny new one Jop, hop.
Hoe zit dat eigenlijk met de Macbook Pro prijs, gaat die ook omlaag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De goedkoopste nieuwe macbook wordt waarschijnlijk goedkoper dan de huidige goedkoopste macbook.
Jammer dat er geen foto's zijn van de zijkant.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
MacBook
[ afbeelding ]
MacBook Pro
[ afbeelding ]
Nog steeds geen foto's van de bovenkant, misschien is hij toch echt van plastic...
U vraagt wij draaienquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's zijn van de zijkant.
[...]
quote:Boingboing has it wrong...regular MacBooks will have plastic shells, not aluminum
Thu, 10/09/2008 - 21:04 — Cleve Nettles
Boingboing (and others) did some analysis on the aluminum laptop in the Apple event invitation and concluded it was a regular MacBook. It wasn't.
MacBooks will have black (perhaps other colors - we have only heard black) plastic outer shells. The same type of plastic that is on the backside of an iMac.
The inside shell, around the keyboard and the screen will be aluminum and that one piece structure will be the skeleton of the laptop.
It will be two-tone. Think if a iMac and a MacBook Air had offspring. Thinner than its predecessor. They are going to sell a lot of these. More info on the MacBook.
An interesting sidenote...the invite could be a 13 inch MacBook ...Pro.
....or so we've heard....by the way, yes the picture is fake but is about the closest we could find to the real...
Dat is wel een erg luie Photoshopper, hij heeft niet eens de balk onderin weggehaaldquote:
Dikke vette dealbreaker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo te zien geen FireWire op de MacBook meer...
En zijn dan ook geruchten dat Apple IEEE 1394c-2006 gaat toepassen, beter bekend als FireWire over Ethernet. Een convertertje van Ethernet naar FireWire dus. Niet echt praktisch als je het mij vraagt, en ik geloof er ook weinig van.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Zonder firewire wordt wel weer de vraag hoe ze migration wizard gaan oplossen. Hopelijk via ethernet en niet via wifi.
Idd. Erg suf. Zit je dan met je mooie camera en iMovie.quote:
Ja behoorlijk kut, speciaal voor m'n Macbook een Firewire HD gekocht, gaan ze heel dat firewire eruit faseren. Stom, terwijl Firewire gewoon beter is...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zo te zien geen FireWire op de MacBook meer...
Beetje raar ook aangezien de iMac er pas net Firewire 800 bij heeft gekregen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja behoorlijk kut, speciaal voor m'n Macbook een Firewire HD gekocht, gaan ze heel dat firewire eruit faseren. Stom, terwijl Firewire gewoon beter is...
Een feature als Firewire achterwege laten verwacht ik van Medion of Acer. Niet van Apple. (Mocht het waar zijn, trouwens).quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en duurder. En steeds minder ondersteunt....
Want? Firewire is nogal dood namelijk. En juist apple heeft een history van breken met het verledenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een feature als Firewire achterwege laten verwacht ik van Medion of Acer. Niet van Apple. (Mocht het waar zijn, trouwens).
Ja, speculatie in een Apple topic, een dag voor een keynote. Dát moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef Qunix het volgende:
Wacht gewoon tot morgen
Wie weet is het niet waar
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, speculatie in een Apple topic, een dag voor een keynote. Dát moeten we niet hebben natuurlijk.
Ik zou hem alleen voor de nvidia chipset al kopen en voor de alu topcover.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:34 schreef Jarno het volgende:
Ach, ik kan het ergens wel begrijpen ook, maar voor mij zou het idd een dealbreaker zijn zoals NIetz al zei. En dan moet een eventuele 13-inch MBP wel iets meer toevoegen dan alleen een FireWire poortje om een alternatief te zijn voor mensen die op zoek zijn naar draagbaar.
Ben het met je eens dat mensen die gewoon op zoek zijn naar een goedkope en draagbare Mac (als de geruchten van die 700 dollar waar zijn!) het niet echt zal kunnen boeien of er FW op zit of niet.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:22 schreef Blaxje het volgende:
Die nieuwe notebooks worden sowieso kut.
Check http://www.entourage.mvps.org/database/corrupt.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe ik een corrupte database van entourage 2004 weer rechtgetrokken krijg als entourages eigen tool faalt. (Uberhaupt, hoe veel vertrouwen heb je in je eigen applicatie als er standaard een database rebuilder bij zit.)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef oYo het volgende:
[..]
Check http://www.entourage.mvps.org/database/corrupt.html
quote:
die is volgens mij bedoeld voor entourage X en niet zozeer voor 2004.quote:of EntourAid gebruiken
Er staat in dat je TOT 200 euro korting krijgt op "Apple notebooks" , de Mediamarkt weet niet meer dan ons van de nieuwe denk ik , als ze dat al weten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:51 schreef LeonH het volgende:
nog meer mensen een Media Markt krantje gekregen met daarop het 200 euro voordeel bericht op de MB en MBP 16 tot 19 oktober?
Zou dit dan betekenen dat ze de oude modellen voor die prijzen weg doen, of de nieuwe modellen 200 euro goedkoper gaan worden
Ik gok dat dat end-of-life modellen zijn, en dat de nieuwe pas na het weekeinde leverbaar zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Er staat in dat je TOT 200 euro korting krijgt op "Apple notebooks" , de Mediamarkt weet niet meer dan ons van de nieuwe denk ik , als ze dat al weten.
19 u NL tijd als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk vanavond?
Zou me raar lijken als die $899.00 enkel op een nieuw Cinema display zou wijzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Nieuwe foto's opgedoken
[ afbeelding ]
En de goedkoopste 899 macbook zou wel eens een display kunnen zijn en geen macbook. De prijslijst:
MB382LL/A $899.00 (K29) (could be the display or could be MacBook)
MB466LL/A $1,299.00 (M97) (could be MacBook)
MB467LL/A $1,599.00 (M97) (could be MacBook)
MB543LL/A $1,799.00 (M96) (could be MacBook Air)
MB940LL/A $2,499.00 (M96) (could be MacBook Air)
MB470LL/A $1,999.00 (M98) (could be 15-inch MacBook Pro)
MB471LL/A $2,499.00 (M98) (could be 15-inch MacBook Pro)
MB766LL/A $2,799.00 (M88) (could be 15- or 17-inch MacBook Pro)
Behoorlijk gat van 400 dollar tussen 899 en 1299 ook.
Ja, da's een behoorlijk mooi ding. Maar waar is de DVD/Blu-ray gleuf?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij aannemelijk dat het zoiets gaat worden.
rechts, zoals bij de huidige macbooksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, da's een behoorlijk mooi ding. Maar waar is de DVD/Blu-ray gleuf?
Je had toch een aardig bedrag 'over' laatst? Of is dat al weer op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ok.
Hmmm...ik krijg weer ouderwetse kriebels om het eea te gaan bestellen vanavond....
Engadget: Live from Apple's "spotlight turns to notebooks" eventquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:15 schreef LeonH het volgende:
we zullen het allemaal vanavond wel zien... komt het trouwens live er op ergens?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij aannemelijk dat het zoiets gaat worden.
$500,- verschil tussen MBP 15", wtf?quote:Via via is men aan de prijzen geraakt van nieuwe notebooks van Apple bij BestBuy.
Dit zouden de prijzen KUNNEN zijn:
* K29, MB382LL/A $899.00 - MacBook
* M97, MB466LL/A $1,299.00 - MacBook
* M97, MB467LL/A $1,599.00 - MacBook
* M96, MB543LL/A $1,799.00 - MacBook Air
* M96, MB940LL/A $2,499.00 - MacBook Air
* M98, MB470LL/A $1,999.00 - 15" MacBook Pro
* M98, MB471LL/A $2,499.00 - 15" MacBook Pro
* M88, MB766LL/A $2,799.00 - 17" MacBook Pro
http://www.tuaw.com/2008/...pricing-and-part-numbers/
http://www.tuaw.com/2008/...mm-best-buy-website-down/
F5'en of <CMD> <R>'en is niet nodig..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:53 schreef Rian. het volgende:
Kan niet wachten!![]()
Ik ga me hier helemaal kapot F5'en http://www.macr.nl/live.php![]()
Ik word er retedruk van
Op je eigen site refreshen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:53 schreef Rian. het volgende:
Kan niet wachten!![]()
Ik word er retedruk van
Beter F5 je Engadget. Die schrale Nederlandse websites lezen het ook allemaal daar en gaan het dan vertalen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:53 schreef Rian. het volgende:
Kan niet wachten!![]()
Ik word er retedruk van
teleurstellend als ik de prijzen ziequote:
quote:“Another thing we didn’t do, Vista”. “Vista hasn’t lived up to everything Microsoft has hoped it would. It’s also opened doors for a lot of people to switch to the Mac. It’s given us an opportunity, and Apple has been the beneficiary of those.”
Engadget heeft plaatjes, en http://live.gizmodo.com/ ook, al zijn dat er niet zo veel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Palmboom313 het volgende:
iemand beelden?
Ach ja, dollars..quote:One out of every 3 dollars is spent on the Mac
hmm 2e van rechts dan onderaanquote:10:09AM "Macs at major universities -- from 15% to almost 50%" "Many universities requires students have a laptop, we've worked hard to get Mac to be a choice." Shot of a school room... every laptop is a Mac! Ha!
KENDE. Niet kon. Kon is de verleden tijd van kunnen, kende is de verleden tijd van kennen. Mensen die deze fout maken komen over als domme Brabanders danwel domme Limburgers. Don't let it happen twicequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:10 schreef Qunix het volgende:
Macs at major universities -- from 15% to almost 50%" "Many universities requires students have a laptop, we've worked hard to get Mac to be a choice." Shot of a school room... every laptop is a Mac! Ha!
[ afbeelding ]
Kon hem al... Echt geniaal ja!
En al weer weg. Ive nu. Ik dacht overigens dat ie Jonathan Ive heette, maar nu blijkt ie ook officieel Jony Ive genoemd te worden.quote:
Opvolger van Steve gok ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:13 schreef Blaxje het volgende:
omg. Ive.
Leuk dat dat stevig is, maar het klinkt als een hoop afval. Geen idee of dat makkelijk te recyclen is, verder..quote:In the manufacturing stage, they start with a 2.5 pound piece of aluminum. The end structure is only 0.5 pounds (for the MacBook Air
Nee, aluminium is niet makkelijk te recyclen. Kost nogal veel energie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leuk dat dat stevig is, maar het klinkt als een hoop afval. Geen idee of dat makkelijk te recyclen is, verder..
Ze lijken het alsnog wel te doen, van engadget:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, aluminium is niet makkelijk te recyclen. Kost nogal veel energie.
Maar inderdaad, klinkt als een hoop moeite/energieverspilling/geld..quote:"Through each stage we're cleaning, collecting, and recycling the material.
Nou verspilling in de zin van materiaal niet mbt resultaat want ik geloof wel dat het de boel een stuk steviger.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze lijken het alsnog wel te doen, van engadget:
[..]
Maar inderdaad, klinkt als een hoop moeite/energieverspilling/geld..
trackpad is wel tof. Voor de rest vind hem niet echt mooi.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:29 schreef Maravilla het volgende:
Dat nieuwe trackpad is wel ganz geil.Ik willem.
Dat ging over de MacBook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef TC03 het volgende:
Firewire 800 present, stop whining now please!
Zwarte rand en zwarte toetsen vind ik niet echt briljant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
trackpad is wel tof. Voor de rest vind hem niet echt mooi.
op de pro ja... dat was al bekendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef TC03 het volgende:
Firewire 800 present, stop whining now please!
Damnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef JoMo0 het volgende:
2000$ , niet goedkoper dus.
Jij wou toch een kleine MBP?quote:
De MacBook Swets!quote:"We're introing a new generation of MacBook on top of the white plastic model." It's just like the Pro... yet smaller
Nee een 13" alu met graphics die te pruimen zijn. Dus een alu macbook met nvidia 9400m is prima.quote:
There you goquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja witte macbook prijsverlaagt
Kom nu met die alu's.
Nee. De ACD was echt belachelijk achterhaald eigenlijk, had ook niet eens een USB hubje of wat dan ook aan boord. Nu is ie direct fully loaded, met iShigt, mic, speakers, hub en magsafe. Met moderne laptops heb je eigenlijk niet meer nodig als docking station. Nou ja, behalve één verzamel-kabel, misschien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef Jarno het volgende:
Een MagSafe connector op je ACD.. Geweldig. Of was dat bij de oude ook al zo?
Niet? Ik heb toch echt een USB hub en zelfs FW400 ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. De ACD was echt belachelijk achterhaald eigenlijk, had ook niet eens een USB hubje of wat dan ook aan boord. Nu is ie direct fully loaded, met iShigt, mic, speakers, hub en magsafe. Met moderne laptops heb je eigenlijk niet meer nodig als docking station. Nou ja, behalve één verzamel-kabel, misschien.
Ik vond die nieuwe iMacs meteen erg mooi, en vind dit ook wel prima er bij passen. Maar wat ik eerder al zei, het is weer even wennen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef Jarno het volgende:
Mooi hoor.
Iedereen zit nu wel te bitchen op de iMac look, maar dat deed iedereen ook toen de iMac's van wit naar alu gingen.
www.acer.nlquote:
Ja toch? Met zo'n mini ding aan de zijkant ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:46 schreef Svyatagor het volgende:
Zou die alu MacBook ook zo'n nieuwe Cinema Display aankunnen?
Gaap, er zijn ook gewoon goede merken die goedkopere notebooks uitbrengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |