quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Beetje voorbarig niet? Het is nog lang niet afgelopen begonnen.
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:38 schreef MaGNeT het volgende:
Voorlopig lijken de genomen besluiten juist te zijn.
Maar zoals wel vaker in de geschiedenis, konden we pas jaren later écht beoordelen of iets goed was of niet.
Noem eens zo'n PvdA besluit?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.
ga eens naar school en leer eens typen, of ben je dronken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste pvda besluiten die nederland tot op vandaag miljarden verlies bezorgen. lekker dan om een sinterklaas vereniging te laten leiden.
zie den uil. maar die miljarden zal je wel niet snappen. zie vogelaar, om het makkelijk te maken voor je. zie ook die afschuwlijk hoge afrikadonaties, terwijl we het zelf hard nodig hebben. zie ook de langetijd miljarden van linkse gemeentes en de miljarden die bij zelfbedachte 'vriendjes' en zelfbedachte banen gewoon weggeven worden.quote:
vertel? en kom niet aan met hoofdletters, want dat staat in mijn verantwoording.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef henkway het volgende:
[..]
ga eens naar school en leer eens typen, of ben je dronken?
Heb je het nu over de PvdA of over links?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie den uil. maar die miljarden zal je wel niet snappen. zie vogelaar, om het makkelijk te maken voor je. zie ook die afschuwlijk hoge afrikadonaties, terwijl we het zelf hard nodig hebben. zie ook de langetijd miljarden van linkse gemeentes en de miljarden die bij zelfbedachte 'vriendjes' en zelfbedachte banen gewoon weggeven worden.
links geeft je geld uit alsof het niet je eigen geld is.
Om die hoofdletters maak ik me niet druk. Niet iedereen weet waar je ze moet plaatsen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel? en kom niet aan met hoofdletters, want dat staat in mijn verantwoording.
misschien zie je iets verkeerd staan, waardoor je vind dat je me zo mag bejegenen. maar snap je wel de strekking? of ben je daar te dom voor?
heet jij henkway?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Om die hoofdletters maak ik me niet druk. Niet iedereen weet waar je ze moet plaatsen.
ik neem aan dat jij het niveau van een debiel overstijgt? ja pvda dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het nu over de PvdA of over links?
En komen dergelijke praktijken niet voor bij rechts georienteerde partijen?
Als de PvdA al links is, vraag ik me af wat de SP en GL zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij het niveau van een debiel overstijgt? ja pvda dus.
zoals je zag in de partijlijst is gl extreem links en sp maoïstisch links.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de PvdA al links is, vraag ik me af wat de SP en GL zijn.
Ah, oke, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals je zag in de ledenlijst is gl extreem links en sp maoïstisch links.
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.quote:
Is Mao lid van de SP?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.
vijandigheid gelijk stellen aan ontkenende eerlijkheid is echt heel erg dom.
oh ineens kan je blijkbaar meer zeggen dan een regel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oke, dat wist ik niet.
Je houding is nogal vijandig, tenminste, zo ervaar ik het. Vanwaar?
Er is niets mis mee als iemand in een discussie aan je vraagt om een bewering te staven met bewijs.
Op forums wordt tenslotte al genoeg beweerd en weinig bewezent
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Is Mao lid van de SP?[ afbeelding ]
Ah, je bevestigt nu je vijandige houding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk. duyvendak ken je niet en mao is je onbekend. laffe zak.
vijandigheid gelijk stellen aan ontkenende eerlijkheid is echt heel erg dom.
nee gewoon 24-7 kritiek op de pvda, die altijd geld heeft weggesmeten. laten we elkaar geen mietje noemen. dang!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Vrijdagavond borrel gehad zoalshetis?
Welke partij doet dat niet dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee gewoon 24-7 kritiek op de pvda, die altijd geld heeft weggesmeten. laten we elkaar geen mietje noemen. dang!
quote:
nou nee. maar wat jij wilt.quote:
Als de SP, GL en PvdA zich voor het gemak aan de linkerzijde van het politiek spectrum bevinden, mag ik aannemen dat deze praktijken niet voorkomen bij:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
partijen waar pvda en de rest van links 24-7 kritiek op hebben. mafketel
jouw gemak is een juiste constatering. de rest gaat iets minder makkelijk om met het belastinggeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als de SP, GL en PvdA zich voor het gemak aan de linkerzijde van het politiek spectrum bevinden, mag ik aannemen dat deze praktijken niet voorkomen bij:
- CDA
- VVD
- PvdV
- TON
- CU
- D66
Is dat een juiste interpretatie van je antwoord?
Maar als er niet in Fortis was geinvesteerd had dat 100% zeker veel en veel meer gekost.quote:
Dit kan alleen maar een conclusie zijn van iemand zonder kijk op de banksector en het beurs gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
Hij strooit makkelijk met miljarden zonder effect tot op heden.
Nu we dit weten, laten we ons tot het heden beperken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw gemak is een juiste constatering. de rest gaat iets minder makkelijk om met het belastinggeld.
niks. en dat heb ik al eerder laten weten in dit topic. hij doet wat hij moest doen, maar of dit een schouderklop waard is? neuh. hij is gewoon de eerste en enige pvda-er die doet omdat hij daarvoor gekozen is. nou wat geweldig!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nu we dit weten, laten we ons tot het heden beperken.
Wat is er mis met het investeren in en redden van ABN-AMRO / Fortis?
Je denkt erg negatief over me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niks. en dat heb ik al eerder laten weten in dit topic. hij doet wat hij moest doen, maar of dit een schouderklop waard is? neuh. hij is gewoon de eerste en enige pvda-er die doet omdat hij daarvoor gekozen is. nou wat geweldig!!!![]()
gaan we nu elke linkse kloothommel belonen omdat deze doet waarvoor het aangesteld is? lees eens wat meer en loop me niet te zieken.
ik ken je niet eens. dus negatief denk ik niet over jou. doe niet zo emotioneel en hou op met zeuren.quote:
goed maar we mogen de Hr Bos dankbaar zijn voor dit deskundig ingrijpen, dat ben je wel eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken je niet eens. dus negatief denk ik niet over jou. doe niet zo emotioneel en hou op met zeuren.
Bedenk hoe de overheid KPN heeft gered, ik denk dat de overheid het beter kan dan bonus jagersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef JohnDope het volgende:
Dat Wouter Bos voor Sinterklaas speelt, maar wel de ouderen laat creperen, verdient nou niet bepaald een schouderklop.
dankbaar? hij doet gewoon waar hij voor is aangesteld. daarnaast heeft hij zijn aankopen gedaan door heel erg veel bronnen te raadplegen. eigenlijk heeft hij zelf niks gedaan, maar hebben anderen hem dat ingefluisterd. schouderklop? nee. goed gedaan? redelijk, maar dat moeten we nog even zien, met de rest van de pvda miljardenverspillingen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef henkway het volgende:
[..]
goed maar we mogen de Hr Bos dankbaar zijn voor dit deskundig ingrijpen, dat ben je wel eens
"False-hearted judges dying in the webs that they spin,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:12 schreef henkway het volgende:
Mooi zoals iedereen bij pauw en wiitteman Bos prijst voor zijn juiste handelen, erkenning van een staatsman
Wat een lariekoek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef henkway het volgende:
[..]
Bedenk hoe de overheid KPN heeft gered, ik denk dat de overheid het beter kan dan bonus jagers
linkse pechvogel. met je zielige leventje. nee. bos verdient geen klopje. hij doet gewoon wat anderen hem nu influisteren. gut o gut een pvda-er doet eens waar hij/zij voor is ingehuurd. nou! waanzinnig. driewerf hulde. mislukkeling.quote:
Iedereen wist dat in die 4 miljard steun geen ABN AMRO zat, dat kan ook niet hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:56 schreef Picchia het volgende:
Oké laten we de rampen van vorig jaar vergeten. Laten we ingaan op zijn sterke punt: de daadkracht van de afgelopen weken.
De hypothekencrisis was al gedurende vrijwel het hele jaar bekend. Toen was er volgens Bos niets aan de hand. In september zei hij nog letterlijk: "Ik maak mij geen zorgen" Pas toen het al te laat was, en de beursen al in een diep neerwaarts spiraal waren geraakt, merkte Bos opeens op dat er wellicht een crisis kon zijn.
Elke keer als Bos een voorstel tot interventie deed, vlogen de beurskoersen omlaag.
Bos investeerde daadkrachtig in Fortis en nationaliseerde 49%. Even later bleek hij een foutje te hebben gemaakt mbt ABN-Amro en moest hij vijf dagen later opnieuw onderhandelen om zijn miljardendeal te repareren. Natuurlijk gaf dit een negatief signaal af, niet alleen naar de financieel belanghebbenden, maar ook naar ons buurland België toe.
De kamer is ontevreden over de gebrekkige voorlichtingen over Fortis. Nu belooft Bos 20 miljard, maar over de voorwaarden om hier aanspraak op te kunnen maken kan hij de kamer ook nog niet voldoende informeren.
Bos denkt nu de crisis te bezweren door 20 miljard investeren in gezonde bedrijven, door gezonde bedrijven op te kopen, echter de oorzaak, de ingekochte laag gewaardeerde hypotheken, blijven gewoon op de balansen staan. Daarnaast is Fortis, waarin ze al geinvesteerd hebben, uit elkaar getrokken. Niet verrassend dat de aankondiging ook geen vertrouwen wekte.
EchtGaaf, je kan veel over Bos zeggen, maar niet dat hij daadkrachtig is of goed communiceert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |