quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno moest gewoon een account hebben om af en toe eens een beetje te flamen enzo op de frontpage...was niet als een serieuze account bedoeld. Mja en toen begon Logi mij lastig te vallen enzo
Als ik tijd heb, kom ik je nog wel ff steunenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
z
Pfft dus laatste uurtje moet ik zonder jou doen.. lekker dan
daarom zei ik ook zatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"zat", sinds mijn pols fucked is game ik niet meer he
Maar omdat ik die gasten al 5 jaar ken, en nog geen lan heb gemist ga ik mee voor de gezelligheid (cod4 clan ja). Er komen nu ook members uit Engeland en Belgie!
Vorige jaar zijn er ook 2 belgen langsgekomen
Mijn clanleadSTER betaalde alles, incl. 2 48 poorst switche's met gig uplink, betaalde de locatie.. en prijzengeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lekker
ik zit in sprundel
btw, hoeveel KVa heb je nodig voor pakweg 25 pc's
en weet iemand een goedkoop vrhuur bedrijf met eventuele sponsoring
Die moest ik verkopen om dat biertje te kunnen betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom hebben barra en sm0kez geen kleren aan ??![]()
yaayquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, kom ik je nog wel ff steunen
Wel, maar jullie zijn het gewoon vergeten!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Droxz had ons niet eens uitgenodigd...en me lief was daar nog wel
Een Leadster nog welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn clanleadSTER betaalde alles, incl. 2 48 poorst switche's met gig uplink, betaalde de locatie.. en prijzengeld
Sorry, kan je wel voorstellen aan mijn oude clanleadster?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:06 schreef crazy987 het volgende:
maar weet er nou iemand waar je goedkoop een generator/aggegraat kan huren/gesponsort krijgen ?
ff foto zoeken, kan je lachenquote:
Dont stick out your tongue at me!!! JIJ bent ons gewoon vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel, maar jullie zijn het gewoon vergeten!
Hier die foto's!
Mogguh moozquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
Ohw nieuw bericht van Olep, hij heeft maar 1 week ban ipv 2
't is al goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dont stick out your tongue at me!!! JIJ bent ons gewoon vergeten![]()
Ben je wel aant werk nu dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
In me bedje![]()
Beetje verslapen
Hoezzy met debbie
Moet je straks maar goedmakenquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
In me bedje![]()
Beetje verslapen
Hoezzy met debbie
als die het weet graagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, kan je wel voorstellen aan mijn oude clanleadster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |