Ik heb morgen avond met paar vrienden xboxlanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pin me er niet 100% op vast hoor, ben ook maar net wakker
* Dr.Droxz gaat opzoek naar MEEEEEEEEER koffie!
p.s ik heb over 3 weken ook een lan, best lachen, want mijn operatie van mijn pols is over... 2 weken!
Moet ik er nou ook al namen bij zetten als ik ga fotosoepen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whehehe nu weet ik niet meer welk hoofd bij wie hoort
zeg nou zelf.. das beter dan je vervelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef Logician het volgende:
Ik krijg de ene call naar de andere, nog even en ik ben echt aan het werk..
Die koffie gaat ik ook maar eens doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s ik heb over 3 weken ook een lan, best lachen, want mijn operatie van mijn geslachtsverandering is over... 2 weken!
Fobo? uh.... ik ga eerst even kijken welke daar staatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De allernieuwst niet.. wel die gene die op ze fobo staat die was vet
Wie is die kerel achter de bar met ze groene jasje is dta WL ??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik er nou ook al namen bij zetten als ik ga fotosoepen?
[ afbeelding ]
Wie ken je hier NIET van dan?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Die koffie gaat ik ook maar eens doen
uhuquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zeg nou zelf.. das beter dan je vervelen
Nee, dat is Tripackquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wie is die kerel achter de bar met ze groene jasje is dta WL ??
waarzo ga jij lannenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s ik heb over 3 weken ook een lan, best lachen, want mijn operatie van mijn pols is over... 2 weken!
Ik wil, ook goed?quote:
Owh.. helemaal vergeten die kerel komt nooit meer op fok door ze werk..quote:
VLNRquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in 010quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
waarzo ga jij lannen
want ik heb over 3 weken ook een lan
maar die aggeraten zijn best duur
neej nog niet.. mij te vroeg..quote:
Helemaal goed.. u mag door naar de volgende rondequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
VLNR
Runx... ?
Logi.. ?
Dracu
ik
tripack
barra.. ?
crazy-m
denk ik
380vquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
in 010
3 sterrenhotel, elk jaar.
En we mogen daar die grote dikke stroomkabels gebruiken... geen 220.. maar uh?...
Genoeg om 60 pc's aan te sluiten in de vergaderezalen daar. We mogen alle vergaderzalen gebruiken, en al die muren kan je "wegklikken" tot 1 grote ruimte
sterkequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej nog niet.. mij te vroeg..
moet nog ff doen of ik hard aan het werk ben.. zodat ik vanmiddag iets minder hard kan werken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Helemaal goed.. u mag door naar de volgende ronde
runxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
VLNR
Runx... ?
Logi.. ?
Dracu
ik
tripack
barra.. ?
crazy-m
denk ik
haha lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
in 010
En we mogen daar die grote dikke stroomkabels gebruiken... geen 220.. maar uh?...
Genoeg om 60 pc's aan te sluiten in de vergaderezalen daar. We mogen alle vergaderzalen gebruiken, en al die muren kan je "wegklikken" tot 1 grote ruimte
Dat kan wel kloppen hoor, van die stekkers waar van die professeionele grote (hotel) wasmachine's ingaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
380v
Lijkt me niet handig, de voeding in je pc vindt dat niet zo relaxed denk ik
Dunno moest gewoon een account hebben om af en toe eens een beetje te flamen enzo op de frontpage...was niet als een serieuze account bedoeld. Mja en toen begon Logi mij lastig te vallen enzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O Djeez, hoe kom je daar nou weer op?
Zoveel bans gehad dat je geen normale naam meer kon verzinnen?![]()
![]()
mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
in 010
Dit is de restquote:
Zijn die paddestoelen Mexicaans, Thais of Hawaiiaans?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen hoor, van die stekkers waar van die professeionele grote (hotel) wasmachine's ingaan
We zetten dan van die "paddestoelen" neer, en daar gaat je pc in
Zal we ff kijken of ik ergens nog een foto heb hahahaha
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dunno moest gewoon een account hebben om af en toe eens een beetje te flamen enzo op de frontpage...was niet als een serieuze account bedoeld. Mja en toen begon Logi mij lastig te vallen enzo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee he? Toch niet van die kluizenaars die hun foto er niet tussen durven te zetten he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dit is de rest
Debbie en ik waren er niet want wij hadden onze private party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |