Da's prima, ik heb het octrooi op uitgeholde matrassen al trouwensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik begin maar een ijzeren gordijnenhandel denk ik .
Dat zou niet eens zo gek veel bijdragen aan de ramp...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Stel je voor dat er nu ergens een vliegtuig een toren in de VS binnenvliegt....
"Voorspellende gave", och, ik vertelde haar slechts dat zoiets zou kunnen gebeuren als het zo door zou gaan. M.a.w.: ook ik had de wijsheid niet in pacht, maar hield, i.t.t. sommige anderen, wel overal rekening mee. Het is gewoon een feit dat veel jongeren, die alleen maar gewend zijn aan economische voorspoed, zich datgene wat er nu gebeurt tot voor kort überhaupt niet konden voorstellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Risicobeheersing was als je je voorspellende gave richting je zus om had gezet in actie. Dan was je nu spekkoper geweest.
tot straks!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef simmu het volgende:
ik stap er ff een uurtje uit om te spelen met de baby, tot het volgende topic
Vreemd, ik hoor al dagen op tv en in het nieuws dat niemand had gedacht dat dit kon gebeuren. En degenen die dat zeggen zijn niet eens jongeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:26 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
"Voorspellende gave", och, ik vertelde haar slechts dat zoiets zou kunnen gebeuren als het zo door zou gaan. M.a.w.: ook ik had de wijsheid niet in pacht, maar hield, i.t.t. sommige anderen, wel overal rekening mee. Het is gewoon een feit dat veel jongeren, die alleen maar gewend zijn aan economische voorspoed, zich datgene wat er nu gebeurt tot voor kort überhaupt niet konden voorstellen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:27 schreef simmu het volgende:
ik stap er ff een uurtje uit om te spelen met de baby, tot het volgende topic
Dat is inderdaad vreemd. Want ik zie zat mensen op televisie die wel dachten dit kon gebeuren, en zelfs mensen die ook voorspelden dat dit zou gebeuren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd, ik hoor al dagen op tv en in het nieuws dat niemand had gedacht dat dit kon gebeuren. En degenen die dat zeggen zijn niet eens jongeren.
In de VS zag men dit aankomen ja, maar men dacht in het algemeen dat in NL de schade beperkt zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:33 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd. Want ik zie zat mensen op televisie die wel dachten dit kon gebeuren, en zelfs mensen die ook voorspelden dat dit zou gebeuren.
Dat ik ergens rekening mee hou, m.a.w. dat ik iets zeer wel mogelijk acht, wil nog niet zeggen dat ik voorspel dat iets zal gebeuren. Ik heb geen glazen bol, noch pretendeer ik die te hebben. Ik analyseer alleen en ben realistisch.
bin laden had gewoon een paar slechte sub-prime hypotheken op z'n tora bora grotten moeten zetten in plaats van dat gedoe met die vliegtuigen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:25 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo gek veel bijdragen aan de ramp...
Deze crisis gaat voor de gehele wereldorde een aanzienlijk grotere impact hebben dan 9/11 en de daaropvolgende oorlogen.
Ja, ik krijg ook een beebje.quote:
Nou, aan de andere kant komt-ie ter wereld op een moment waarop t hele systeem op de schop gaat, dus als-ie dan 18 is is t vast wel weer goed. Zo hoop ik ook een beetje: over een jaar of 3, 4 moet ik een baan zoeken en een hypotheek afsluiten en een huisje kopen, als het dan maar lukt ben ik allang blijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook een beebje.
Maar hoop echt dat het met die crisis allemaal uiteindelijk mee zal vallen, je wilt het beste voor je kindje en dit is geen leuke start zo.
De precieze manier en de omvang heeft me ook verbaasd maar dat er iets ging gebeuren was precies de reden waarom we vorig jaar niet zijn ingestapt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
In de VS zag men dit aankomen ja, maar men dacht in het algemeen dat in NL de schade beperkt zou zijn.
En dat er zó'n paniek uit zou breken, had men idd niet gedacht.
met een beetje tijdsgeest noem je je kind Fanny of Freddy.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar hoop echt dat het met die crisis allemaal uiteindelijk mee zal vallen, je wilt het beste voor je kindje en dit is geen leuke start zo.
Dat heb je uitsluitend naar de verkeerde mensen geluisterd. Naar politici bijvoorbeeld, in plaats van naar analysten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In de VS zag men dit aankomen ja, maar men dacht in het algemeen dat in NL de schade beperkt zou zijn.
Waar zie jij paniek dan, afgezien van de beursvloer? Laat je toch niet gek maken door al die media.quote:En dat er zó'n paniek uit zou breken, had men idd niet gedacht.
In de jaren 30 kwamen kinderen ook groot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch schijnt zo'n hongerwinter de sfeer op het schoolplein aardig te kunnen verzieken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de jaren 30 kwamen kinderen ook groot.
Och, jij werkt vast in de zorg. Dat is nou typisch zo'n beroep dat door de overheid al helemaal uitgehold is (net als het lerarenvak), dus veel verder naar beneden kan niet. En er zal altijd vraag naar blijven, zeker met die vergrijzing. Wat de overheid ook allemaal verzint om de kosten te drukken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Beelautquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:43 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
met een beetje tijdsgeest noem je je kind Fanny of Freddy.
OF Wouter of Nout. Of Bo (Bail Out)
dat was wat later.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch schijnt zo'n hongerwinter de sfeer op het schoolplein aardig te kunnen verzieken.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de jaren 30 kwamen kinderen ook groot.
Welnee, juist niet. Één voor allen, allen voor één.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toch schijnt zo'n hongerwinter de sfeer op het schoolplein aardig te kunnen verzieken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:43 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
met een beetje tijdsgeest noem je je kind Fanny of Freddy.
OF Wouter of Nout. Of Bo (Bail Out)
Als collegefund koop je gewoon een set aandelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar daarom mag je als je zwanger bent je af en toe toch best afvragen hoe de financiele situatie is als je kind geboren is.
Vooralsnog, ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar soms schiet het even door je hoofd.
1 voordeel, de kleine zal er in het begin niet veel van merken, en tja hoe het uitwijst voor de toekomst dat is lastig te voorspellen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mjah ik heb 3 kinderen waarvan de jongste 6 maanden.... Komt allemaal wel goed. Alleen wat soberder. Gelukkig zijn kinderen niet materialistischquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar daarom mag je als je zwanger bent je af en toe toch best afvragen hoe de financiele situatie is als je kind geboren is.
Vooralsnog, ik denk dat het allemaal wel meevalt, maar soms schiet het even door je hoofd.
Denk je dat het verstandig is om nu in tulpenbollen te investerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel wakker als daar de vloer instort.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga maffen....kijk straks nog wel ff als de Amerikaanse beurs open gaat.
pfff, sekist!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:48 schreef PurnodePurno het volgende:
[..]
Och, jij werkt vast in de zorg. Dat is nou typisch zo'n beroep dat door de overheid al helemaal uitgehold is (net als het lerarenvak), dus veel verder naar beneden kan niet. En er zal altijd vraag naar blijven, zeker met die vergrijzing. Wat de overheid ook allemaal verzint om de kosten te drukken.
Ze willen alleen maar een xbox. En een pony. En alle dagen friet met kip!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik heb 3 kinderen waarvan de jongste 6 maanden.... Komt allemaal wel goed. Alleen wat soberder. Gelukkig zijn kinderen niet materialistisch
Kip, patat én appelmoes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:07 schreef Hooghoudt het volgende:
Ze willen alleen maar een xbox. En een pony. En alle dagen friet met kip!
1-0 voor simmuquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef simmu het volgende:
[..]
pfff, sekist!
deze verse mams is bedrijfswiskundig ingenieur hoor!
Of door deze klokradio.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel wakker als daar de vloer instort.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of door deze klokradio.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of door deze klokradio.
[ afbeelding ]
Die hebben ze hier niet gelukkig, alleen van die oude Nederlande ronddraaiende alarmen.. ook goed te horen trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of door deze klokradio.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |