Waar een wil is, is altijd een weg. Staal was in elk geval nog ruim voorhanden, en werkloze arbeiders ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat duitsland in de aanloop naar de 2e WO ondanks de hyperinflatie daar toch een wereldoorlog heeft kunnen opbouwen.
Sherlock Holmes has entered the buildingquote:
Dat helpt ook om Black Friday tot een succes te makenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef simmu het volgende:
hm... bloomberg komt met een bericht dat de rating van morgan stanley neerwaarts bijgesteld gaat worden.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=anLzhx0lFplM&refer=home
En ambac zit bijna weer op een low-record / pennystock. Die wil maar niet omvallen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef simmu het volgende:
hm... bloomberg komt met een bericht dat de rating van morgan stanley neerwaarts bijgesteld gaat worden.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=anLzhx0lFplM&refer=home
quote:
via de deur of het gat in de muur dat de nooduitgang was?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:04 schreef Liewec het volgende:
[..]
Sherlock Holmes has entered the building
Daar is niks "doms" aan, is gewoon een kwestie van risicobeheersing. Blijf jij maar lekker drie jaar wachten totdat je aandelen eventueel weer omhoog gaan, dan vang ik in die drie jaar wel gewoon rente.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef downthedrain het volgende:
het is ook dom wat mensen nu doen, iedereen trekt zijn beleggingen in en pakt maar ff grote verliezen.
mijn aandeel is denk ik 80% gedaald maar kan me verder ook niks schelen.
of het bedrijf gaat kaput de volgende weken of ik heb mijn geld wel weer binnen 5 a 6 jaar terug
en als het bedrijf kapot gaat is geld toch niet veel meer waard...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:09 schreef MoltiSanti het volgende:
3000 punten in bijna zeven dagen....
zei nostradamus hier misschien niet iets over?
Dan kan je beter je geld eraf halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:05 schreef downthedrain het volgende:
het bedrijf gaat kaput de volgende weken
maar als je nu je geld eraf haalt dan kan je het misschien straks weer voor een lagere prijs terugkopenquote:of [het bedrijf blijft bestaan en] ik heb mijn geld wel weer binnen 5 a 6 jaar terug
Mjah....normaal zou je zeggen dat het een zware beursdag is.quote:
Ja. Of dat die tech-bubble eigenlijk niet eens een echte bubble was, maar slechts een voorbode van wat nog zou komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:11 schreef Drugshond het volgende:
http://finance.yahoo.com/q/bc?s=^AEX&t=my&l=on&z=m&q=l&c=
Tja....mag je eigenlijk zeggen dat de volgende bubble geklapt is voordat de tech-bubble hersteld was.
gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Stel je voor dat er nu ergens een vliegtuig een toren in de VS binnenvliegt....
Het zou Bush verdomd goed uitkomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Risicobeheersing was als je je voorspellende gave richting je zus om had gezet in actie. Dan was je nu spekkoper geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:10 schreef PurnodePurno het volgende:
Daar is niks "doms" aan, is gewoon een kwestie van risicobeheersing. Blijf jij maar lekker drie jaar wachten totdat je aandelen eventueel weer omhoog gaan, dan vang ik in die drie jaar wel gewoon rente.
komt er weer een nieuw sub-forumquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef twentemeisje het volgende:
Ik begin maar een ijzeren gordijnenhandel denk ik .quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de repressailes van de VS in het nauw toch nog een tikkie harder aan zullen komen en dat weet putin ook.
Maar straks hebben we gewoon de jaren 80 terug. Economisch en Internationale betrekkingen
Tenzij ze een verouderd city plan van NY gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |