quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
Beurzen is voor mij alleen geld bestelen van anderen
maar dan op een legale ( zogenaamde ) manier.
en dat moet veranderd worden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik stel voor dat we jouw account eens gaan verbieden ouwe rakker.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Ik stel voor dat we jouw account eens gaan verbieden ouwe rakker.
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Meki het volgende:
Sluit de AEX, verbiedt alle beurzen
het heeft zijn langste tijd gehad.
Of zien jullie het anders ?
Waarom wil je iets verbieden waar jij dus duidelijk absoluut geen verstand van hebt en totaal boven je nike-petje gaat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
leg dat maar eens even aan ons uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:10 schreef dddour het volgende:
kun jij niet uit dit subforum blijven jij hebt toch geen geld
Die relatie leg ik ook altijd met prachtwijken en subsidies voor het in gareel brengen van kansjongeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
Nou om deze redenenen, wij zijn afhankelijk van USA ? waarom ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom wil je iets verbieden waar jij dus duidelijk absoluut geen verstand van hebt en totaal boven je nike-petje gaat?
Dat het systeem verrot is en nu als dominostenen omvalt is wat anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou om deze redenenen, wij zijn afhankelijk van USA ? waarom ?
deze problemen komen alleen vanuit US en de beurzen beinvloeden de economische stand van een land.
Nee, dan krijg je maatschappelijke onrust en mensen die door het lint gaan omdat ze hun aandelen niet kwijt kunnen en nu helemaal niets meer met hun waardeloze papiertjes kunnen.quote:Als we de AEX gaan sluiten kan de economie nog geredt worden vanuit een andere systeem
deze Aandelen systeem heeft gefaald
en speculeren en hopen dat een bedrijf failliet gaat ?? die mede dankzij de AEX en de aandelenbeurzen worden toegelaten .quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat het systeem verrot is en nu als dominostenen omvalt is wat anders.
Een beurs en aandelen an sich is heel prima en heeft niets met het bestelen van anderen te maken, zoals jij zei.
[..]
Nee, dan krijg je maatschappelijke onrust en mensen die door het lint gaan omdat ze hun aandelen niet kwijt kunnen en nu helemaal niets meer met hun waardeloze papiertjes kunnen.
Dan moeten we WOS ook maar sluiten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
en speculeren en hopen dat een bedrijf failliet gaat ?? die mede dankzij de AEX en de aandelenbeurzen worden toegelaten .
hoe kijk jij op speculeren op voedsel
dat allen moet verboden worden en een nieuw systeem ervoor bedacht worden
Gebiedende wijs: verbied.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Meki het volgende:
Beurzen zijn juist bedoelt om te handelen en investeerders te winnen. Waarom reageer ik hier uberhaubt op..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
En welk nieuw systeem had jij dan in gedachten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:43 schreef Meki het volgende:
dat allen moet verboden worden en een nieuw systeem ervoor bedacht worden
Je lijkt mijn neefje van 5 wel ,waarom dit waarom dat.. Vraag het ze zelf, of pak de oude economieboeken er even bij oid..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Meki het volgende:
waarom speculeren de aandeelhouders dan op voedsel en op olie
Leert Nederlands.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Meki het volgende:
verbiedt alle beurzen
Hoe wil jij dan rente vangen? Hoe wil jij dan lenen? Hoe wil jij jezelf dan verzekeren? Hoe ga jij ooit een hypotheek krijgen? Geen interesse in een pensioen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Meki het volgende:
Nee ze zijn bedoeld om andere bedrijven failliet te laten speculeren en ze dan weer over te nemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 05:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Beurzen zijn juist bedoelt om te handelen en investeerders te winnen. Waarom reageer ik hier uberhaubt op..
rente wil ik niet krijgen,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan rente vangen? Hoe wil jij dan lenen? Hoe wil jij jezelf dan verzekeren? Hoe ga jij ooit een hypotheek krijgen? Geen interesse in een pensioen?
Volgens mij snap je het financiële systeem niet helemaal.
Je kudde schapen/geiten is je wandelende pensioen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
rente wil ik niet krijgen,
lenen hoef ik niet, want ik heb me zaken goed op orde, ik leen hier aan anderen die het moeilijk hebben geld uit, zonder rente
verzekeren, als je verzekert krijg je alsnog niks vergoedt.
hypotheek heb ik niet nodig
pensioen is al geregeld
Ja joh, van je bruto loon gaat ook alleen je pensioen af.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef Meki het volgende:
ik heb die dingen niet nodig, betaal me brutoloon maar uit in plaats van nettoloon
ik kan wel zelf me pensioen regelen
Hoe moet ik dan rijk worden zonder te werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Meki het volgende:
En hoe moet je dan eigenaar van een bedrijf worden?quote:
Werken natuurlijk en een bedrijf beginnen als je een baas wilt wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En hoe moet je dan eigenaar van een bedrijf worden?
Je hebt dus totaal geen kaas gegeten van de werking van de economiequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:31 schreef Meki het volgende:
Werken natuurlijk en een bedrijf beginnen als je een baas wilt worden
Ik ken de normale economie, ik ken geen gestolen geld economiequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hebt dus totaal geen kaas gegeten van de werking van de economie
Nee, dat klopt, Meki kent wel de gestolen auto economiequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ken de normale economie, ik ken geen gestolen geld economie
En jij wilt nog serieus genomen wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:35 schreef Meki het volgende:
Ik ken de normale economie, ik ken geen gestolen geld economie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |