Daar bedoel je ook mij mee hè, hè????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]Lekker uit eten vanavond, gezellig!
Ik ga morgen uit eten! Of dat met vriendinnen is moet ik nog maar afwachten![]()
Maar van sommigen weet ik het al zeker![]()
Ja ik vind het ook heerlijk om daar rond te kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:40 schreef DarkElf het volgende:
wat een leuke link is dat Miss_s van die avatars
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Anosmie het volgende:
Ik had gekozen en nu kan ik hem niet uploaden omdat ie te groot is.
Maar on the bright side, Helga moest naar huis om dr kind van t kdv op te halen.
Die van jou is wel een beetje te korrelig vind ik. Of komt die niet van die site die je postte?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er staat er ook eentje van SJP zag ik
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:02 schreef Greys het volgende:
Viev, heb je al een gebakje op vandaag?
Nu mag het hoor! Slagroom in dubbele porties, hoppa!
Jawel moet hem ook nog even bewerken maar daar had ik nu geen zin inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van jou is wel een beetje te korrelig vind ik. Of komt die niet van die site die je postte?
Ik verwacht dat ze maandag gewoon verschijnt om de verloren uren in te halen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?
Hoest nu met je? Al nieuwe pillen gescoord?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Dat doet ze toch wel in haar eigen tijd he?
Deden ze niet gezellig met je mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:14 schreef vamperotica het volgende:
En klaar....
Bodypump met kids in the room is een uitdaging !
Meerdere zelfs! Maar ik ga van mijn SaTC verslaving af stappen denk ik. Avatar-gewijs-gezien dan, ik blijf trouw aan mijn DVD-boxenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er staat er ook eentje van SJP zag ik
Nee, ben zo goed als gestopt met roken (op 3 sigaretten per dag na) en dat scheelt al de helft. Nu weer wat meer gaan eten en dan moet het vanzelf wel goedkomen, hoop ik. Maar nog steeds doodmoe, mijn ogen vallen bijna dicht op het moment, dus ik hoop dat mijn kind over een half uur wel wil gaan slapen. Dan kan ik ook nog even...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:10 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoest nu met je? Al nieuwe pillen gescoord?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Deden ze niet gezellig met je mee?
A shame!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga alleen naar de Kunsthal en niet naar het Museum Boijmans Van Beuningen. Anders red ik het nooit en overal langs rennen is ook zonde.
Ik ga speciaal naar Rotterdam voor de expositie over de Romeinen, dus de Kunsthal is eerste keusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
A shame!
Maar als je niet van modern houdt, begrijp ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |