je moet niet zoveel bier drinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:49 schreef gelly het volgende:
*burp*
Pff en zolang achter elkaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:48 schreef Pony-Lover het volgende:
Op normale tijden, overdag dus, mag dat ja.
LOLLLLLLLLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:51 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, ik zou voor keiharde hardcore gaan van 9 tot 12 savonds als return the favour
ja maar mijn huisdieren zijn er ook helemaal ziek van..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wees blij... beter dan twee uur per dag enkele weken achter elkaar.
ja jammer voor ze. ik ken het maar je doet er niets aan,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar mijn huisdieren zijn er ook helemaal ziek van..
quote:
Helaas, zou wel netjes zijn maar goed die werklui zijn het type hoempapa muziek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja jammer voor ze. ik ken het maar je doet er niets aan,
zou fijn zijn als mensen je waarschuwen maar das geen verplichting
RUSTwoningen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Klinkt als een projectje in Almere, stedenwijk-noordAls dat het geval is, er zijn 1 of 2 rustwoningen ingericht. En de wijk komt er een stuk beter uit te zien, dus even door de zure appel heen
Je snapt natuurlijk wel dat ik als hoogbegaafde geen vrienden heb natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Gewoon een weekje hotel of bij vrienden pitten
je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Is het trouwens geen bedtijd, als je om 7.30 weer wakker gemaakt wordt
Als je huisdieren hier ziek van zijn,zou ik zeker mijn boeltje pakken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar mijn huisdieren zijn er ook helemaal ziek van..
Als zo hoogbegaafd bent weet je dat ze om 7:30 uur mogen beginnen met werken. En je hoeft je wekker ook niet te zetten als je ziek bent. :-)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik als hoogbegaafde geen vrienden heb natuurlijk
Zou dat het zijn, of zit je op een planeet ver van de aarde vandaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb een tijdje geleden ook verbouwing gehad, maar het lijkt me erger als je de woning gekocht hebt van de woningbouw en de woningen om je heen gerenoveerd worden.
Bereid je maar voor op een lange tijd overlast. Die bouwvakkers zijn niet erg snel, want ze moeten natuurlijk wel hun werk behouden.
HBO denk- en werkniveau.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zou dat het zijn, of zit je op een planeet ver van de aarde vandaan?
en wat is uw beroep btw?
nogmaals wat voor werk doe je?quote:
zou je niet afleiden uit je opmerking, of jij hebt echt geen verstand van wat er zich buiten je denkwereld afspeelt.quote:HBO denk- en werkniveau.
Ik heb overal verstand van. Als een aannemer 3 weken de tijd krijgt om een huis te renoveren doet hij er 4 weken over. Een afspraak in de aannemerswereld, om hun eigen branche te behouden. Alle projecten, groot en klein, van het huisje van mevrouw de Vries tot en met de Noord/Zuidlijn lopen uit en tijdens de bouw moet er geld bij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nogmaals wat voor werk doe je?
[..]
zou je niet afleiden uit je opmerking, of jij hebt echt geen verstand van wat er zich buiten je denkwereld afspeelt.
ik nodig je uit om eens een weekje met mij mee te gaan.
5 dagen gewoon eens onder de mensen, zal je vreselijk goed doen
weer die vooroordelen (zie je vaker bij mensen die totaal van deze wereld zijn)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van. Als een aannemer 3 weken de tijd krijgt om een huis te renoveren doet hij er 4 weken over. Een afspraak in de aannemerswereld, om hun eigen branche te behouden. Alle projecten, groot en klein, van het huisje van mevrouw de Vries tot en met de Noord/Zuidlijn lopen uit en tijdens de bouw moet er geld bij.
Duidelijk dat jij een bouwvakker bent.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nederlandse bouwvakkers zijn zo ontzettend slecht. Stom proles dat het is. Hier in de buurt hadden ze het plan om binnen een half jaar een rijtje flats te renoveren... We zijn nu al een jaar verder en ze zijn nog steeds niet klaar.
umm, soms zijn het ook de architecten, cq de opdrachtgevers die tussentijds bepaalde dingen veranderen, soms ook uitvoerders die de grote van het project onderschatten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:57 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nederlandse bouwvakkers zijn zo ontzettend slecht. Stom proles dat het is. Hier in de buurt hadden ze het plan om binnen een half jaar een rijtje flats te renoveren... We zijn nu al een jaar verder en ze zijn nog steeds niet klaar.
heerlijk, autisten die de realiteit totaal uit hun ogen verloren zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:00 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Alle aan retardatie lijdende bouwvakkers moeten een flinke schop onder de kont richting de venatio voortaan, dat zal ze leren. Nooit zijn ze op tijd
ik dacht dat jij niet op details in gingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
Het_hupt, ga eens Nederlands leren!
Hip is dat, autisme als belediging gebruiken. De afschaffing van de slavernij is de arbeidershumor niet ten goede gekomen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heerlijk, autisten die de realiteit totaal uit hun ogen verloren zijn
mwah, autisme is geen belediging hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Hip is dat, autisme als belediging gebruiken. De afschaffing van de slavernij is de arbeidershumor niet ten goede gekomen geloof ik.![]()
Maar probeer het gerust nog eens.
Dus als ik zeg dat ik de gehele inhoud van de koektrommel in vijf seconden op kan eten en daar dan 10 seconden over doe kan ik de schuld geven aan het lastige deksel waar ik al jaren vanafweet? Logisch. Natuurlijk is een deel van wat je zegt waar... Pst, moet je kijken:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef Het_hupt het volgende:
mwah, autisme is geen belediging hoor
denken dat je mening de enige ware is, maar geen biet verstand hebben waar over je praat.
dr over zeuren dat de vertraging aan de bouwvakkers ligt, vanwege het feit dat ze anders geen werk meer hebben, is ook duidelijk een geval van onwetendheid.
Ooit gedacht aan boeteclausules in aanbestedingen? krapte aan bouwvakkers?
geeft niets, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:44 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Excuses voor retardatie, ik heb namelijk een voorkeur voor gamen boven arbeiders treiteren.
Wat, ben je een opzichter dan? Dan delen we onze professie! Alleen ben ik meestal heel wat negatiever over mijn subordinaten.quote:
Ik vind dat jij een leuke avatar hebt hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
Het_hupt, ga eens Nederlands leren!
om den drommel geen boswachterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat, ben je een opzichter dan? Dan delen we onze professie! Alleen ben ik meestal heel wat negatiever over mijn subordinaten.
Nou niet gaan zeggen dat je boswachter bent hè![]()
Wellust je hebt Bamby in den reet gedingust hoor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
om den drommel geen boswachter![]()
vakbekwame mensen is het probleem waarde N.M.
die vacatures worden opgevangen door slecht gemotiveerde Polen.
Jij was het, die als hertje rond wilde huppelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wellust je hebt Bamby in den reet gedingust hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |