Mwah, ze staan met een reden op zaterdagavond in de kroeg. Hangt er een beetje vanaf, je hebt wel wat toko's waar al die old timers afsluiten daar kan je wel gruizige dronken MILFS oppikken. Maar dit zijn over 't algemeen wel de 'left overs' dus ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:51 schreef Koenani het volgende:
Meestal zijn Milfs getrouwd dus kans dat het niet lukt is zon 99%
dus beter gewoon mensen van je eigen leeftijd
Pics van 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef n8n het volgende:
Volgens vrienden was mijn moeder een MILF, als we het over 5 jaar geleden hebben. Leuk wat vrienden allemaal met je delen
quote:
Stilletjes van achter besluipen met een zakdoek met chloroformquote:
Ja, héééééél toevallig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:55 schreef piere het volgende:
Die hij toevallig op straat/in een restaurant/in de bar tegenkomt ja
lekkere avatarquote:
Stort nu je hele wereld in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:55 schreef piere het volgende:
[..]
Die hij toevallig op straat/in een restaurant/in de bar tegenkomt ja
In speciala milfcafe's. Met geheim password.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:58 schreef -Marcel het volgende:
Weet iemand misschien ook waar je ze meestal kunt treffen? En waaraan kun je zien dat ze gaarne bereid zijn iets met je te beginnen? Ik bedoel, hoe kun je van te voren nou precies weten of ze je niet een draai om de oren zullen geven omdat ze getrouwd zijn? Alvast bedankt.
Aan je naam te zien ben jij een echte milfhunterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
kroegen afstruinen en zoeken naar groepjes belegen vrouwen. Met hen flirten, complimentje hier, complimentje daar....en je kan zo die viskar uitlikken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Aan je naam te zien ben jij een echte milfhunter
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:56 schreef WeMan het volgende:
neuk gewoon je moeder terwijl ze ligt te slapen.
wel éérst vragen of ze wel kinderen heeft he, anders heeft het nóg geen zin.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:09 schreef brienen het volgende:
gewoon naar de lokale kroeg en gewoon aanspreken.........toyboy :p
Ha-ha. Ik bescheur me.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:56 schreef WeMan het volgende:
neuk gewoon je moeder terwijl ze ligt te slapen.
Een getrouwde moeder met kinderen is een 'geile' geschenk uit de hemel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wel éérst vragen of ze wel kinderen heeft he, anders heeft het nóg geen zin.
ja maar ze heeft geen strak kutje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:02 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Een getrouwde moeder met kinderen is een 'geile' geschenk uit de hemel.
Hoi ukkiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef -Marcel het volgende:
Ik ben 18 jaar oud en droom wel eens over Milfen (Mother i'd like to fuck), Ik zou er graag eentje in bed willen hebben, alleen durf ik niet zo goed. Met leeftijdsgenoten heb ik geen problemen, maar een Milf is een beetje moeilijk te benaderen aangezien ik nog zo jong ben.
Heeft iemand al eens iets met een Milf geprobeerd? Tips zijn welkom![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |