Die hier boven zit het ook inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
in die van mij zitten alle stijgingen idd... heb die van hierboven niet gespiekt... ga er vanuit dat het daar ook in zit.
had je ook al zelf gezien dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat lukt me dus welHeb je daar ook de rente stijging in meegerekend trouwens? Ik moet daarnaast zeggen dat ik het bedrag ongeveer weet tot op 100 euro precies. Die paar tientjes hebben ze vast wel ergens op een USB stick staan.
Edit: Dat exelsheetje is dus zeer exact zie ik nu!
Om nu te zeggen dat ze het goed voor elkaar hebben in IJsland.. gaat me wel wat ver. Zowel de banken als de mensen hebben het nu in ieder geval niet best, en het is niet zo dat ze er 'vandoor' zijn met het geld ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geld stond op spaarrekeningen, oftewel het zat niet in de consumentenbestedingen.
De Vikingen hebben het goed voor elkaar: vele miljarden ophalen en daarna zeggen "nee sorry is op"...
Alsjeblieft... raak een keer NIET de usb stick kwijt heren/dames.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef idsme het volgende:
Onze gegevens staan volgens Wellink op "een USB stikkie",
wauw....
"Kijk, het staat allemaal op deze" *naar borstzak grijpt* "WOEPS" *Kletter, klats*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft... raak een keer NIET de usb stick kwijt heren/dames.
Hij weet nog niet eens hoe het heet.. Laat staan dat zijn mensjes om hem heen hem alleen durven laten met een UBSstickjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
"Kijk, het staat allemaal op deze" *naar borstzak grijpt* "WOEPS" *Kletter, klats*
Dag 1.7 miljard
HOHO, credits zijn niet voor mij. Ik ben de sheet tegengekomen op het forum van www.icesaveme.nl. Specifiek dit topicquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Excel sheet om je Icesave tegoed mee uit te reken:
http://www.datafilehost.com/download-ee1cc54b.html
(credits zijn voor Goverman van GoT)
Ik neem aan dat je je inleg t/m de uitgekeerde rente van 30 september kunt claimen.
Sorryquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:52 schreef Goverman het volgende:
[..]
HOHO, credits zijn niet voor mij. Ik ben de sheet tegengekomen op het forum van www.icesaveme.nl. Specifiek dit topic
De échte credits moeten dus naar ervee van www.icesaveme.nl
Dus daar kan de Ijslandse staat het geld weg halen om zowel Engeland als de Nederlandse spaarders terug te betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:58 schreef THEFXR het volgende:
http://www.fd.nl/artikel/(...)t-slechte-combinatie
directeur van de bank
Ik moet de rest vh topic nog lezen, maar dit bedacht ik me dus ook net.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Pool het volgende:
Ik ben opgelucht, maar schaam me er toch wel een beetje voor als ik het uiteindelijk van de Nederlandse staat moet gaan krijgen. Ik zou het een 'nettere' oplossing vinden als niet mijn medebelastingbetalers het hoeven te betalen, maar dat IJsland het gewoon betaalt zoals beloofd, al moeten ze jarenlang kromliggen om hun IMF-lening terug te betalen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:35 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
vergeet niet de vrouwen![]()
[ afbeelding ]
mag ik dan trouwens wel eerst ? Als je nummer 12001 bent is ook zo wat...![]()
Dat is ook de insteek, Wellink zei "IJsland gaat betalen, is het niet linksom dan wel rechtsom."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet de rest vh topic nog lezen, maar dit bedacht ik me dus ook net.
Uuh huh, ik weet niet waar jij hebt leren rekenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef Leef het volgende:
[Buitenstaander komt ook even langs]
Ik begrijp het goed? 120.000 Nederlandse inleggers die even 1,7 MILJARD euro hebben ingelegd? Dus gemiddeld zeg maar dik over de 13 MILJOEN euro per persoon?
Nou, gefeliciteerd dan hoor, met je 100.000 euro.. Ik zou me knap genaaid voelen.
Eh, nee, ongeveer 14.000 euro per persoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef Leef het volgende:
Ik begrijp het goed? 120.000 Nederlandse inleggers die even 1,7 MILJARD euro hebben ingelegd? Dus gemiddeld zeg maar dik over de 13 MILJOEN euro per persoon?
Nou, gefeliciteerd dan hoor, met je 100.000 euro.. Ik zou me knap genaaid voelen.
Werkte jij maar in IJsland, was ik nu een stuk rijker ineensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:23 schreef Leef het volgende:
EDIT: O nee, gelukkig kan ik nog steeds niet rekenen. Ik zat er maar een factor duizend naast
(wat dan wel weer een mooi rond getal is)
Ik heb een kopietjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:16 schreef schatje het volgende:
Als de USB stick met al die gegevens maar niet zoek raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |