abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63000972
edit laat maar dan...

[ Bericht 97% gewijzigd door mgerben op 06-11-2008 23:30:46 ]
pi_63004565
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Nee ik ken niemand persoonlijk hier op Fok.
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.

Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
Water_lelie,
Als eerste wil ik zeggen: als je geen zin hebt om te vertellen wat er is voorgevallen, dan moet je dat ook zeker niet doen.
Schaamte hoe je zeker niet te hebben, ondanks dat men hier op Fok je gewaarschuwd had. Wat er ook gebeurd is.. zo lijkt het er op alsof je jezelf de schuld geeft.

Ik vind het heel goed van je dat je besloten hebt te stoppen bij hem.

Dat je echter in het begin er van uitging dat alle opmerkingen en handelingen onschuldig bedoeld zijn, is heel normaal. Een opmerking die al eerder genoemd is 'Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten' geldt natuurlijk ook voor jou. Als jij jezelf altijd goed gedraagt, ga je er vanuit dat een ander dat ook doet. Pas na een tijd ga je doorhebben dat die instructeur minder onschuldig is dan hij lijkt. En dan moet je er nog iets van durven zeggen. Daar heb je lef voor nodig, en dat heeft niet iedereen. Ik zelf ook niet. Ik ben geen meisje, en heb die situatie van jou ook nooit meegemaakt (had helaas geen instructrice ) maar ik zou er ook niks van gezegd hebben net als jij.
Vergeet niet dat velen die hier schreven dat je eerder duidelijker had moeten zijn, zouden dat zelf ook niet gedaan hebben. Hier anoniem op een forum zeggen wat een ander zou moeten zeggen is stukken makkelijker dan de situatie waar jij voor stond.

Maar als hij werkelijk te ver is gegaan, vertel dat dan alsjeblieft duidelijk bij de rijschool. Misschien krijg je gewoon een andere instructeur. En hij kan er ook op aangesproken worden. Misschien zitten meerdere meisjes voor het zelfde probleem bij hem.
Ik weet niet of het zo is, maar als hij iets gedaan heeft wat helemáál niet door de beugel kan, overweeg dan ook aangifte he. Al hoef je hier echt niet te vertellen hóe ver hij gegaan is.

Het zou ook jammer zijn als je een hoop geld niet meer terug krijgt als je opstapt.
Maar dat je niet bij die instructeur wil blijven is logisch.

Maar nogmaals: je staat echt niet voor schut hoor. De reacties hier zullen vast goedbedoeld zijn, maar iedereen moet snappen dat het niet zo makkelijk gedaan is als gezegd en op fok heeft iedereen een grote mond en zal iedereen zijn of haar mening durven geven, maar als je zelf iets niet durft, dan is dat niet zomaar verholpen door een forum-reactie. Ik heb gelezen in wat andere topics van je dat je al meer meegemaakt hebt, en daardoor erg onzeker bent. Maar dat wil niet zeggen dat dat jouw schuld is he.

Succes bij de eventueel te nemen stappen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Walter81 op 06-11-2008 16:56:07 ]
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_63005873
Als ie echt te ver is gegaan vind ik dat het je plicht is om aangifte te doen. Puur om anderen te beschermen, en ja post hier ook de naam van de rijschool ff zodat iedereen kan zeggen 'van [insert naam van rijschool hier] heb ik hele slechte verhalen gehoord!'. Het is moeilijk, ik weet het, en ja je loopt ook nog de kans dat men je totaal niet serieus neemt of nooit meer wat met je klacht doet maar dan heb jij in ieder geval alles gedaan wat je kon doen en dat voelt beter. (ik spreek uit ervaring ) En natuurlijk hoef je ons anonieme Fok!kers niks te vertellen, hoewel voor mij persoonlijk 't helpt om gewoon eens wat neutrale meningen van mensen die mij volledig onbekend zijn te horen. Maar de keuze daarin ligt geheel bij jou, je kan me eventueel ook ff PM'en als je dat wil. Sterkte ermee!

M.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueMage op 06-11-2008 18:11:57 ]
Hallon!
pi_63006392
Ik denk dat er hier wat te overraeacted gereageerd wordt.
"Te ver gegaan" heeft voor iedereen een eigen betekenis. Iedereen hier doet nu net of hij meteen fout zit en of iets ergs heeft gedaan.
En komop, verbaal stelt geen ene flikker voor. Ik zeg zovaak "lieve schat" of "ik hou (ook) van je/jou"
Dit is allemaal in verband met de situatie. En laten we eerlijk zijn? Een hand op je knie leggen, met de intentie van: "Goed zo meisje." Is dat meteen fout?
Komop mensen, iedereen heeft grenzen. Maar zolang hij haar niet kust/hand op ongewenste (intieme) plekken legt is er in mijn ogen helemaal NIETS aan de hand. Het gaan om je eigen grenzen stellen. Die liggen bij water_lelie erg laag. Bij een ander heel hoog. Maakt het hem daarom meteen fout, of moet je nu aangifte doen?
Nee, want over een grens gaan wil niet zeggen dat iemand "schuldig" of een dader is of iemand misbruikt.

Ik vind het daarom goed dat water_lelie geen naam en rijschool zegt. Doe dit ook niet, want dit geeft valse beschuldigingen. Te ver gaan voor water_lelie is misschien wel iets heel anders dan te ver gaan voor mij.
Dus laten we eerlijk zijn, wij weten niet wat er gebeurt is, dus ga niet zeggen dat er aangifte moet worden gedaan. Wat wij weten helemaal totaal niet wat er is voorgevallen. Als het dusdanig is dat iemand te ver gaat, en of misbruik van je maakt. Dan moet je aangifte doen. Doe je dit niet, dan ben je erg stom bezig imo
  donderdag 6 november 2008 @ 18:06:11 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63006518
naam en bedrijf worden sowieso verwijderd ... nog steeds het principe hoor en wederhoor enzo etc...

hoe dan ook, de rijinstructeur hoort zijn handen thuis te houden in elke situatie... elke ongewenste toenadering is gewoon aanranding.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63006718
TS, het is niet zo dat we het willen weten om je vervolgens te kunnen vertellen dat je stom bent geweest.
De adviezen die we eerder gaven waren duidelijk ook niet zo verkeerd, misschien dat we je tips kunnen geven.

Anyway, als ik jou was niet stoppen met je rij-opleiding, maar alsnog verder gaan, maar dan bij een andere rijschool. Als je stopt komt het er nooit meer van om te beginnen, aldus een ervaringsdeskundige.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63007862
We willen graag weten wat die precies heeft gedaan, zodat wij ook kunnen oordelen of die te ver is gegaan..

Maar het belangrijkste is hij hoort met zn tengels van je af te blijven en je het gewoon moet melden aan de rijschool... Zodat andere mensen dit niet overkomt
pi_63007935
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Ici-Paris het volgende:
We willen graag weten wat die precies heeft gedaan, zodat wij ook kunnen oordelen of die te ver is gegaan..

Maar het belangrijkste is hij hoort met zn tengels van je af te blijven en je het gewoon moet melden aan de rijschool... Zodat andere mensen dit niet overkomt
Hij heeft aan dr gezeten, waar doet er niet zo heel veel toe, zal wel borsten/billen zijn, aangezien de rest beetje lastig is als je achter het stuur zit.

Heb ook niet het idee dat TS nog veel met ons gaat delen. Ik kan haar alleen op dr hart drukken om er toch echt werk van te maken, licht desnoods alleen de rijschool en niet de politie in als je dat niet wil, zoals eerder al gezegd als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor al die andere meiden die misschien nóg minder terug durven te zeggen.

Ben trouwens wel benieuwd hoe je hebt ingegrepen? Meteen auto aan de kant er uitgestapt? Of eerst nog les afgemaakt en daarna gewoon nooit meer wat laten horen?
pi_63008256
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:00 schreef Ici-Paris het volgende:
Dat is niet waar.. 99% van Fok! is gewoon nieuwsgierig wat er gebeurd is. Ze heeft hier verteld dat hij te ver gegaan is. Meer informatie hoeft ze hier niet te vertellen. Water_lelie schiet er niets mee op om dat hier allemaal te vertellen. Ik neem aan dat ze zelf verstandig genoeg is om te bepalen wat wel en wat niet te ver gaan betekent.

Water_lelie, vertel wat je kwijt wil, en hou voor je wat je voor je wilt houden. Mocht je iets kwijt willen maar niet op een openbaar forum, mag je PM'en. Maar laat je niet opfok!ken door een stel onbekende pubers .
[ afbeelding ]
pi_63008554
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Dat is niet waar.. 99% van Fok! is gewoon nieuwsgierig wat er gebeurd is. Ze heeft hier verteld dat hij te ver gegaan is. Meer informatie hoeft ze hier niet te vertellen. Water_lelie schiet er niets mee op om dat hier allemaal te vertellen. Ik neem aan dat ze zelf verstandig genoeg is om te bepalen wat wel en wat niet te ver gaan betekent.

Water_lelie, vertel wat je kwijt wil, en hou voor je wat je voor je wilt houden. Mocht je iets kwijt willen maar niet op een openbaar forum, mag je PM'en. Maar laat je niet opfok!ken door een stel onbekende pubers .
ja, tuurlijk zijn wij nieuwsgierig wat er is gebeurd, maar wat is te ver gaan? een hand op je been ind e zin van goed zo... of heeft die echt aan haar gezeten!

Maar goed... als je het niet wil vertellen, hebben wij gewoon pech..
pi_63008675
quote:

[..]

Jij klinkt anders ook wel lekker fout hoor... Klinkt meer alsof je dr lekker wil inpalmen met je 'je mag PM'en', alsof een vrouw na zoiets daarover met een andere vreemde kerel gaat praten
pi_63009363
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:24 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

ja, tuurlijk zijn wij nieuwsgierig wat er is gebeurd, maar wat is te ver gaan? een hand op je been ind e zin van goed zo... of heeft die echt aan haar gezeten!

Maar goed... als je het niet wil vertellen, hebben wij gewoon pech..
Ja inderdaad, als het nu nog steeds over die hand op haar been gaat is het overdreven gezeik.
pi_63010421
Och ik ben de eerste om toe te geven dat ik ook gewoon nieuwsgierig ben, vrouwelijke nieuwsgierigheid zal ik maar zeggen. (heeft me trouwens wel 'ns in de problemen gebracht: links aanklikken die ik beter niet had kunnen aanklikken enzo ) Maar natuurlijk hoeft TS hier niks te zeggen maar ik hoop wel dat als er echt iets is voorgevallen wat niet door de beugel kan ze stappen onderneemt.

M.
Hallon!
pi_63011505
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jij klinkt anders ook wel lekker fout hoor... Klinkt meer alsof je dr lekker wil inpalmen met je 'je mag PM'en', alsof een vrouw na zoiets daarover met een andere vreemde kerel gaat praten
Op die manier bedoel ik het totaal niet.. maar ik kan het me voorstellen dat ze niet alle priveverhalen hier op een forum gaat plaatsen. En misschien wel behoefte heeft om het júist tegen een vreemde te vertellen....dat praat soms makkelijker dan tegen een bekende. Maar het was maar een ideetje... ze is vrij in haar eigen keuzes natuurlijk
[ afbeelding ]
pi_63011675
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Op die manier bedoel ik het totaal niet.. maar ik kan het me voorstellen dat ze niet alle priveverhalen hier op een forum gaat plaatsen. En misschien wel behoefte heeft om het júist tegen een vreemde te vertellen....dat praat soms makkelijker dan tegen een bekende. Maar het was maar een ideetje... ze is vrij in haar eigen keuzes natuurlijk
dat is hetzelfde als op het forum... Ze kent ook niemand op het forum en ze kent jouw ook niet. Wats the differents? Omdat op het forum misschien minder serieus wordt gereageerd? Ik heb het hele topic gelezen en moet zeggen dat het mee valt als ik het vergelijk met andere topics.

Maar natuurlijk is ze vrij in haar keuzes, maar wij/ ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat er precies is voorgevallen en of ze ook uit de auto is gestapt toen het gebeurde!

dat is alles wat ik graag wil weten.

@TS: laat ej nog wat van jezelf horen
pi_63012592
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]
Wats the differents?
Als je al persee een Engelse zin ertussen wilt kwakken spel het dan goed
pi_63013740
quote:

[..]

Ik had het niet over Fok! in het algemeen, maar over dit topic, waar naar mijn mening de meesten toch wel normaal gereageerd hebben. Ik hoef ook echt niet iets in detail te weten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63016406
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Als je al persee een Engelse zin ertussen wilt kwakken spel het dan goed
boeiend, ik wil gewoon weten wat ze nu gaat doen? bv een melding maken
pi_63016879
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

boeiend, ik wil gewoon weten wat ze nu gaat doen? bv een melding maken
Doe niet zo overdreven man je weet niet wat er gebeurd is! Misschien dat het alleen die hand op haar been was, lekker boeiend. Als het toch wel noemenswaardig blijkt te zijn; mijn excuses. Maar tot die tijd neem ik aan dat er niets gebeurd is en dat ze zich gewoon niet goed voelde bij de beste man, klaar.

En gezien TS denkt dat als ze het zegt ze voor schut staat; nou, dat is inderdaad zo als het bij die hand op dat been gebleven is. Slaat natuurlijk nergens op.
En als er echt iets heel vervelends gebeurd is, is zich schamen natuurlijk het laatste wat ze moet doen en het melden het eerste. Denk in dat geval aan alle andere meisjes die nog naast die man plaats moeten nemen.
pi_63018176
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Doe niet zo overdreven man je weet niet wat er gebeurd is! Misschien dat het alleen die hand op haar been was, lekker boeiend.
Ik vind dat wél relevant. Water_lelie gaf te kennen niet van bijnaampjes gediend te zijn. Als hij daarmee toch doorgaat, dan is dat een ongewenste intimiteit/seksuele intimidatie. Laat staan dat je dan aan iemand kunt zitten. Die intstructeur heeft haar gewoon uitgelachen toen ze er wat van zei. Dat is zo onbeschoft en respectloos.
pi_63018280
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Doe niet zo overdreven man je weet niet wat er gebeurd is! Misschien dat het alleen die hand op haar been was, lekker boeiend. Als het toch wel noemenswaardig blijkt te zijn; mijn excuses. Maar tot die tijd neem ik aan dat er niets gebeurd is en dat ze zich gewoon niet goed voelde bij de beste man, klaar.

En gezien TS denkt dat als ze het zegt ze voor schut staat; nou, dat is inderdaad zo als het bij die hand op dat been gebleven is. Slaat natuurlijk nergens op.
En als er echt iets heel vervelends gebeurd is, is zich schamen natuurlijk het laatste wat ze moet doen en het melden het eerste. Denk in dat geval aan alle andere meisjes die nog naast die man plaats moeten nemen.
Als je mijn andere reacties had gelezen. Wil ik ook gewoon weten wat er precies is gebeurd en niet alleen een melding gaat maken..

Maar hoe dan ook ze had er wat van gezegd en toen lachte hij haar uit. Daar kan ze ook een melding van maken.
pi_63024769
Waarom is dit topic nog niet gesloten??

Sommige reacties maken me alleen maar nog meer van streek.
Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.

Nu mag iedereen oordelen
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:00:03 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63025151
Topics sluiten automatisch na 300 posts.

Waarom zouden we over jou oordelen om iets wat die enorme eikel heeft gedaan? Het is niet, ik herhaal NIET jouw schuld dat die enorme klootzak zijn poten niet thuis kan houden. Bespreek dit svp met je therapeut, want het klinkt alsof je jezelf alleen maar een schuldgevoel aanpraat.

Het enige waar ik een sort of oordeel over heb, is jouw onwil om deze aanranding aan te kaarten. Omdat ik het vermoeden heb dat dit niet de eerste, en ook niet de laatste keer is dat die enorme eikel met zijn poten aan leerlingen zit en jij mee zou kunnen helpen aan het stoppen hiervan.
Maar het is jouw goed recht om te besluiten dat niet te doen, natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:01:54 #224
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63025202
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef water_lelie het volgende:

Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.

Nu mag iedereen oordelen
Topics worden op Fok niet zomaar gesloten . Ga je dit melden bij de rijschool en/of aangifte doen?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_63025418
Ik begrijp best dat je van streek bent , maar ik geloof dat je hier wel melding van moet maken .
Misschien zijn er meerdere meiden die hetzelfde hebben meegemaakt bij hem?

Een assertiviteitscursus ismisschien wel wat voor je , zodat je toch leert om eerder en duidelijker je grenzen aan te geven.
Dat wil niet zeggen dat dit dan niet was gebeurd maar het had je vast en zeker gesterkt in je houding naar die man toe.

Wel je meteen weer inschrijven voor rijlessen en desnoods bij de rijscholen met een wachtlijst .
pi_63025576
quote:

Nu mag iedereen oordelen
Is allemaal heel vervelend en klote enzo. Maar enige wat ik me nu nog steeds afvraag: heb je het iemand verteld in je omgeving? Want daar zal je meer steun aan hebben dan hier iedereen op fok. Want je leest nu al die reacties en je schrijft zelf dat ze je nog meer van streek maken. Dat helpt niet.
Vertel het in hemelsnaam een vriendin, ouders of ander vertrouwenspersoon en laat dit topic verder met rust als je de reacties niet meer wilt lezen. Je hoeft niet te kijken he. Laat het versloffen want ik merk dat je je nu toch hebt laten overhalen om te vertellen wat er wél gebeurd is terwijl je dat niet van plan was.

Aan de andere kant: kunnen wij je dan ook overhalen het officieel te melden bij de school/politie etc??
pi_63026678
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aan de andere kant: kunnen wij je dan ook overhalen het officieel te melden bij de school/politie etc??
Ik hoop echt dat ze dat doet... gebeurd is gebeurd, maar ze kan zo voorkomen dat andere meisjes hetzelfde probleem krijgen met hem...Zo'n goorlap moet weten dat tie dit niet kan maken wat tie doet.

Sterkte!
[ afbeelding ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:50:53 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63027939
peer pressure van een stel onbekende internetters werk natuurlijk ook niet altijd... daar zijn andere kanalen effectiever voor.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63039548
Is aanranding een misdrijf, eigenlijk? In dat geval zijn we allemaal verplicht om aangifte te doen.. Dat is onze burgerplicht.. (btw. kent iemand eigenlijk de exacte definitie van de burgerplicht?)
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:50:45 #230
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63039818
-edit- niet nodig

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 07-11-2008 20:52:59 ]
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63044454
Je hebt wel een pech waterplantje. Maar laat je niet zo van streek maken door het Internet. Doe ik ook niet. Oh ja, toch wel.
Afgestudeerd in de toegepaste fortunologie.
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:50:23 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63046777
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is aanranding een misdrijf, eigenlijk? In dat geval zijn we allemaal verplicht om aangifte te doen.. Dat is onze burgerplicht.. (btw. kent iemand eigenlijk de exacte definitie van de burgerplicht?)
.

Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 246 | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:12:10 #233
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_63050844
ookal waren er signalen en adviezen, dat betekend niet dat je verantwoordelijk bent voor wat hij heeft gedaan. Dat is hij zelf.
Je bent echt niet medeplichtig omdat je niet assertief genoeg was .
Hij maakt gewoon misbruik van verlegen meisjes, en doet dat door steeds ietsje verder te gaan. Je zal ben ik bang echt niet de eerste zijn.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:07:02 #234
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63051777
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Angst het volgende:
ookal waren er signalen en adviezen, dat betekend niet dat je verantwoordelijk bent voor wat hij heeft gedaan. Dat is hij zelf.
Je bent echt niet medeplichtig omdat je niet assertief genoeg was .
Hij maakt gewoon misbruik van verlegen meisjes, en doet dat door steeds ietsje verder te gaan. Je zal ben ik bang echt niet de eerste zijn.
Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63053430
quote:

Nu mag iedereen oordelen
Meid, ga aangifte doen! Je hebt niks verkeerds gedaan! Trek je niks aan van de reacties hier, dit is het internet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63053702
-edit- kneus

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 08-11-2008 15:39:22 ]
Geef mij maar Amsterdam
pi_63054149
Serieus: werk van maken. Als je niet inziet waarom niet dan.... laat maar.
pi_63054373
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:28 schreef Koert het volgende:
Serieus: werk van maken. Als je niet inziet waarom niet dan.... laat maar.
Precies ja.
  zondag 9 november 2008 @ 11:13:11 #239
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_63070118
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).

ik bedoel gewoon voor haar gevoel
en neem aan dat het in dit geval heel duidelijk is dat ik het niet juridisch bedoel
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_63146008
Laten we niet gaan zeiken over juridische termen idd, lijkt me hier niet gepast. Wij kunnen geen aangifte doen, denk ik: ik bedoel we weten niet eens welke rijschool dat is of wat dan ook. Het lijkt me toch iets wat het slachtoffer toch echt zelf moet doen maar hopelijk lees je hier toch nog mee en ga je dit op z'n minst melden om anderen te beschermen, ik kan alleen maar hopen dat je dat inziet en er werk van gaat maken. Sterkte ermee.

M.
Hallon!
  woensdag 12 november 2008 @ 00:31:18 #241
66083 Platina
78th Element
pi_63147279
Is dit nou serieus of een hoax?
Weten je ouders hiervan? Zij zullen wel weten hoe ze hier adequaat mee moeten omgaan.
pi_63147341
Wat stel je je aan dan. Ik vind het fucking chill als chicks mij mooi noemen, en dat gebeurt ook best vaak.

edit:
Oh hij heeft je aangerand.

Note to self: Lees topic eer gij replied!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63217269
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Ben blij met haar, voel me echt op mijn gemak. Binnenkort theorie-examen doen.
pi_63217497
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef water_lelie het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.
pi_63218117
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.
Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.
Aangifte durf ik niet , wil het laten rusten.
pi_63218391
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.
Aangifte durf ik niet , wil het laten rusten.
Dat is dan je eigen keuze.
pi_63218587
quote:
Heel fijn voor je! Succes alvast met je examen he.

Weten ze ook op de rijschool de reden waarom je een andere instructeur wilde?
[ afbeelding ]
pi_63218955
Dank je, ik hoop dat het niet moeilijk is.

Ik zei dat mijn voorkeur uit gaat naar een vrouw, en als ik daarvoor een paar weken moest wachten is dat geen probleem voor mij, nou daar deden ze niet moeilijk over. Gelukkig hoefde ik niet te lang te wachten.
pi_63219778
quote:
Mooi zo! Ik ga je hier ook niet dwingen aangifte te doen of wat dan ook maar misschien kun je toch wat tegen bijv die rij instructrice zeggen ofzo?

M.
Hallon!
pi_63222952
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mooi zo! Ik ga je hier ook niet dwingen aangifte te doen of wat dan ook maar misschien kun je toch wat tegen bijv die rij instructrice zeggen ofzo?

M.
Ik denk dat dat voor haar toch moeiljk zou zijn om er over te beginnen. Ik vermoed dat ze diep vanbinnen wel weet dat het beter zou zijn om te zeggen, maar dat het te moeilijk is om zich over die drempel heen te zetten en dat water_lelie het het liefste laat zoals het nu is. Nietwaar?

Doe waar je je het prettigst bij voelt
[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')