Is allemaal heel vervelend en klote enzo. Maar enige wat ik me nu nog steeds afvraag: heb je het iemand verteld in je omgeving? Want daar zal je meer steun aan hebben dan hier iedereen op fok. Want je leest nu al die reacties en je schrijft zelf dat ze je nog meer van streek maken. Dat helpt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef water_lelie het volgende:
Waarom is dit topic nog niet gesloten??
Sommige reacties maken me alleen maar nog meer van streek.
Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.
Nu mag iedereen oordelen
Ik hoop echt dat ze dat doet... gebeurd is gebeurd, maar ze kan zo voorkomen dat andere meisjes hetzelfde probleem krijgen met hem...Zo'n goorlap moet weten dat tie dit niet kan maken wat tie doet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant: kunnen wij je dan ook overhalen het officieel te melden bij de school/politie etc??
quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is aanranding een misdrijf, eigenlijk? In dat geval zijn we allemaal verplicht om aangifte te doen.. Dat is onze burgerplicht.. (btw. kent iemand eigenlijk de exacte definitie van de burgerplicht?)
Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Angst het volgende:
ookal waren er signalen en adviezen, dat betekend niet dat je verantwoordelijk bent voor wat hij heeft gedaan. Dat is hij zelf.
Je bent echt niet medeplichtig omdat je niet assertief genoeg was .
Hij maakt gewoon misbruik van verlegen meisjes, en doet dat door steeds ietsje verder te gaan. Je zal ben ik bang echt niet de eerste zijn.
Meid, ga aangifte doen! Je hebt niks verkeerds gedaan! Trek je niks aan van de reacties hier, dit is het internet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef water_lelie het volgende:
Waarom is dit topic nog niet gesloten??
Sommige reacties maken me alleen maar nog meer van streek.
Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.
Nu mag iedereen oordelen
Precies ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:28 schreef Koert het volgende:
Serieus: werk van maken. Als je niet inziet waarom niet dan.... laat maar.
ik bedoel gewoon voor haar gevoelquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).
Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef water_lelie het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Ben blij met haar, voel me echt op mijn gemak. Binnenkort theorie-examen doen.
Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.
Dat is dan je eigen keuze.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.
Aangifte durf ik niet, wil het laten rusten.
Heel fijn voor je! Succes alvast met je examen he.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef water_lelie het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef water_lelie het volgende:
Ik denk dat dat voor haar toch moeiljk zou zijn om er over te beginnen. Ik vermoed dat ze diep vanbinnen wel weet dat het beter zou zijn om te zeggen, maar dat het te moeilijk is om zich over die drempel heen te zetten en dat water_lelie het het liefste laat zoals het nu is. Nietwaar?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mooi zo!Ik ga je hier ook niet dwingen aangifte te doen of wat dan ook maar misschien kun je toch wat tegen bijv die rij instructrice zeggen ofzo?
M.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |