abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63025576
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef water_lelie het volgende:
Waarom is dit topic nog niet gesloten??

Sommige reacties maken me alleen maar nog meer van streek.
Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.

Nu mag iedereen oordelen
Is allemaal heel vervelend en klote enzo. Maar enige wat ik me nu nog steeds afvraag: heb je het iemand verteld in je omgeving? Want daar zal je meer steun aan hebben dan hier iedereen op fok. Want je leest nu al die reacties en je schrijft zelf dat ze je nog meer van streek maken. Dat helpt niet.
Vertel het in hemelsnaam een vriendin, ouders of ander vertrouwenspersoon en laat dit topic verder met rust als je de reacties niet meer wilt lezen. Je hoeft niet te kijken he. Laat het versloffen want ik merk dat je je nu toch hebt laten overhalen om te vertellen wat er wél gebeurd is terwijl je dat niet van plan was.

Aan de andere kant: kunnen wij je dan ook overhalen het officieel te melden bij de school/politie etc??
pi_63026678
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aan de andere kant: kunnen wij je dan ook overhalen het officieel te melden bij de school/politie etc??
Ik hoop echt dat ze dat doet... gebeurd is gebeurd, maar ze kan zo voorkomen dat andere meisjes hetzelfde probleem krijgen met hem...Zo'n goorlap moet weten dat tie dit niet kan maken wat tie doet.

Sterkte!
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:50:53 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63027939
peer pressure van een stel onbekende internetters werk natuurlijk ook niet altijd... daar zijn andere kanalen effectiever voor.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63039548
Is aanranding een misdrijf, eigenlijk? In dat geval zijn we allemaal verplicht om aangifte te doen.. Dat is onze burgerplicht.. (btw. kent iemand eigenlijk de exacte definitie van de burgerplicht?)
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:50:45 #230
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63039818
-edit- niet nodig

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 07-11-2008 20:52:59 ]
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63044454
Je hebt wel een pech waterplantje. Maar laat je niet zo van streek maken door het Internet. Doe ik ook niet. Oh ja, toch wel.
Afgestudeerd in de toegepaste fortunologie.
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:50:23 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63046777
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is aanranding een misdrijf, eigenlijk? In dat geval zijn we allemaal verplicht om aangifte te doen.. Dat is onze burgerplicht.. (btw. kent iemand eigenlijk de exacte definitie van de burgerplicht?)
.

Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 246 | Sr, Boek 2, Titel 14
Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van de eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:12:10 #233
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_63050844
ookal waren er signalen en adviezen, dat betekend niet dat je verantwoordelijk bent voor wat hij heeft gedaan. Dat is hij zelf.
Je bent echt niet medeplichtig omdat je niet assertief genoeg was .
Hij maakt gewoon misbruik van verlegen meisjes, en doet dat door steeds ietsje verder te gaan. Je zal ben ik bang echt niet de eerste zijn.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:07:02 #234
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63051777
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Angst het volgende:
ookal waren er signalen en adviezen, dat betekend niet dat je verantwoordelijk bent voor wat hij heeft gedaan. Dat is hij zelf.
Je bent echt niet medeplichtig omdat je niet assertief genoeg was .
Hij maakt gewoon misbruik van verlegen meisjes, en doet dat door steeds ietsje verder te gaan. Je zal ben ik bang echt niet de eerste zijn.
Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63053430
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef water_lelie het volgende:
Waarom is dit topic nog niet gesloten??

Sommige reacties maken me alleen maar nog meer van streek.
Maar oke ik zal wat onduidelijkheid wegnemen. Hij heeft aan mijn intieme delen gezeten en trok mijn hand naar zich toe, niet tijdens het rijden, maar tijdens een stop (wat we vaker doen als hij iets moet uitleggen uit een map met verkeerssituaties). Dit is echt de laatste keer dat ik hier kom posten.

Nu mag iedereen oordelen
Meid, ga aangifte doen! Je hebt niks verkeerds gedaan! Trek je niks aan van de reacties hier, dit is het internet.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63053702
-edit- kneus

[ Bericht 78% gewijzigd door Re op 08-11-2008 15:39:22 ]
Geef mij maar Amsterdam
pi_63054149
Serieus: werk van maken. Als je niet inziet waarom niet dan.... laat maar.
pi_63054373
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:28 schreef Koert het volgende:
Serieus: werk van maken. Als je niet inziet waarom niet dan.... laat maar.
Precies ja.
  zondag 9 november 2008 @ 11:13:11 #239
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_63070118
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Kunnen mensen ophouden met ''juridische'' termen te gebruiken zonder het eerst voor zich zelf te ontleden en te toetsen(kwalificatie).

ik bedoel gewoon voor haar gevoel
en neem aan dat het in dit geval heel duidelijk is dat ik het niet juridisch bedoel
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_63146008
Laten we niet gaan zeiken over juridische termen idd, lijkt me hier niet gepast. Wij kunnen geen aangifte doen, denk ik: ik bedoel we weten niet eens welke rijschool dat is of wat dan ook. Het lijkt me toch iets wat het slachtoffer toch echt zelf moet doen maar hopelijk lees je hier toch nog mee en ga je dit op z'n minst melden om anderen te beschermen, ik kan alleen maar hopen dat je dat inziet en er werk van gaat maken. Sterkte ermee.

M.
Hallon!
  woensdag 12 november 2008 @ 00:31:18 #241
66083 Platina
78th Element
pi_63147279
Is dit nou serieus of een hoax?
Weten je ouders hiervan? Zij zullen wel weten hoe ze hier adequaat mee moeten omgaan.
pi_63147341
Wat stel je je aan dan. Ik vind het fucking chill als chicks mij mooi noemen, en dat gebeurt ook best vaak.

edit:
Oh hij heeft je aangerand.

Note to self: Lees topic eer gij replied!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63217269
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Ben blij met haar, voel me echt op mijn gemak. Binnenkort theorie-examen doen.
pi_63217497
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:02 schreef water_lelie het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat ik gisteren een rij-instructrice heb gekregen, ik had om een vrouw gevraagd.
Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.
pi_63218117
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Fijn dat je dat dan geregeld heb. Veel succes met je rijlessen enzo, hoop dat je iig deze nare ervaring beetje achter je kan laten. Ik zal je niet meer proberen te overtuigen aangifte te doen, al heb ik het nu stiekem toch ff gezegt.
Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.
Aangifte durf ik niet , wil het laten rusten.
pi_63218391
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Ik ben ook blij dat ik het zo geregeld heb en dat ik niet te lang hoefde te wachten.
Aangifte durf ik niet , wil het laten rusten.
Dat is dan je eigen keuze.
pi_63218587
quote:
Heel fijn voor je! Succes alvast met je examen he.

Weten ze ook op de rijschool de reden waarom je een andere instructeur wilde?
[ afbeelding ]
pi_63218955
Dank je, ik hoop dat het niet moeilijk is.

Ik zei dat mijn voorkeur uit gaat naar een vrouw, en als ik daarvoor een paar weken moest wachten is dat geen probleem voor mij, nou daar deden ze niet moeilijk over. Gelukkig hoefde ik niet te lang te wachten.
pi_63219778
quote:
Mooi zo! Ik ga je hier ook niet dwingen aangifte te doen of wat dan ook maar misschien kun je toch wat tegen bijv die rij instructrice zeggen ofzo?

M.
Hallon!
pi_63222952
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mooi zo! Ik ga je hier ook niet dwingen aangifte te doen of wat dan ook maar misschien kun je toch wat tegen bijv die rij instructrice zeggen ofzo?

M.
Ik denk dat dat voor haar toch moeiljk zou zijn om er over te beginnen. Ik vermoed dat ze diep vanbinnen wel weet dat het beter zou zijn om te zeggen, maar dat het te moeilijk is om zich over die drempel heen te zetten en dat water_lelie het het liefste laat zoals het nu is. Nietwaar?

Doe waar je je het prettigst bij voelt
[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')