In de Jordaan jah. Maar "schatje" en "wijffie" worden meestal geroepen door hoogblonde 50+ dames met een (vrijwel uitgestorven) plat Amsterdams accent.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef GambinoT het volgende:
Achjaa ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik bepaalde regio's is het heel normaal..
dat ze zeggen schatje, wijffie etc..
Dat heb ik ook gedacht, dat deze man gewoon zo praat en dat er niets achter zit, want verder is hij oke. Ik heb alleen nog maar een proefles gehad .quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Het hangt er van af hoe jij je erbij voelt. 't Gebeurt mij ook weleens dat iemand me op die manier aanspreekt. Vaak zit er helemaal niets achter en praat zo'n man gewoon zo. Soms zit er wel meer achter en dan is het zaak zo snel mogelik weg te wezen. Ga op je gevoel af.
Is die man eerlijk, is het nog niet goed. Ik snap vrouwen soms niet...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef griekjeee het volgende:
Gewoon wat van zeggen als je je er ongemakkelijk bij voelt.
Nou als ze slim is en handig met haar mutsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:09 schreef The_Terminator het volgende:
Als je ook daadwerkelijk een schat en schoonheid bent dan is er toch geen probleemDie instructeur is gewoon eerlijk
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zie mogelijkheden voor een goedkoop rijbewijs
is misbruik maken vaan je machtspositie, hij denkt dat ze er toch niks van gaat zeggen. Ik vind het ongepast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is die man eerlijk, is het nog niet goed. Ik snap vrouwen soms niet...
En owja, neem dan gewoon een ventquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is die man eerlijk, is het nog niet goed. Ik snap vrouwen soms niet...
Ik ook, volkomen mee eens. Ongepast in elke student-teacher-relatie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
is misbruik maken vaan je machtspositie, hij denkt dat ze er toch niks van gaat zeggen. Ik vind het ongepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |