Het is inderdaad wel duidelijk dat Wouter niet op provisiebasis werkt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:18 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
20 miljard dus idd.
Bedankt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/politiek24/
Wat een kneuzenkermis zeg!quote:ehh ehh dat ehh ehh van ehhh ehh ehh dat wij ehh ehh
nee ik denk dat men ING en RABO ook gaat steunen met die 20 miljardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef dddour het volgende:
HAHA hier gaat Rabo/ING helemaaal niet blij mee zijn. Die mogen daarvoor gaan opdraaien
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig die formulieren. Je kunt niet eens inloggen om te zien wat je nog te vorderen hebt.
Bij jou en mij. Onder andere.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
20 miljard
Waar halen ze het geld vandaan
Waarschijnlijk posities nemen in financiele instellingen, vergelijkbaar met het plan dat gisteren al in het Verenigd Koninkrijk werd aangekondigd. Ik verwacht dat enkele andere grote EU-landen en Zwitserland komende dagen met eenzelfde soort plannen komen.quote:
De man hoeft geen geweldig redenaar te zijn, lijkt mij. En wat is er precies een kneuzenkermis ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Wellink, ik citeer:
[..]
Wat een kneuzenkermis zeg!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
20 miljard
Waar halen ze het geld vandaan
Ja, dat worden nog leuke tijden voor de belastingdienst denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:21 schreef Lyrebird het volgende:
Welke lul zet er nou meer dan 20.000 euro op een buitenlandse bank?
Vraag me af hoe veel zwart geld daar tussen zit.
Nee, hebberige mensen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef gimme.shelter het volgende:
De mensen die bij Icesave hebben gespaard krijgen een formulier!!
En terecht! We gaan toch niet opdraaien voor die sukkels die in Ijsland zijn gaan sparen zonder na te denken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |