Doe je dat vaker? Vragen aan een wild vreemde of die een harde plasser heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:51 schreef patty het volgende:
[..]
Je hebt iig een rijke fantasieKrijg je daar een harde plasser van?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schijnen hetero's volgens een recent onderzoek vaker te doen dan homo's.
Je bent niet wildvreemdquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe je dat vaker? Vragen aan een wild vreemde of die een harde plasser heeft
Alleen is het daarbij minder onsmakelijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schijnen hetero's volgens een recent onderzoek vaker te doen dan homo's.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdek je een hele nieuwe kant kast van jezelf.
de achterkantquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdek je een hele nieuwe kant van jezelf.
IS JE VADER OOK EEN GRAPJE DAN??quote:
Wel een beetje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
IS JE VADER OOK EEN GRAPJE DAN??![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:34 schreef MASD het volgende:
[..]
TS is in de ontkenning. RIP aan de nabestaanden.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Experimenteer er eens op los zou ik zeggen. Wie weet ontdek je een hele nieuwe kant van jezelf.
nou, nu hebben we 'm in ieder geval allemaal weer in de ATquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Hoe komt dit topic in godsnaam in de AT terecht zonder kick?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
nou, nu hebben we 'm in ieder geval allemaal weer in de AT
Omdat er posts zijn gedeleted. Ik heb hier net ook in gepost.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben serieus drie keer heen en weer gegaan tussen dit topic en de AT. Waarom stond dat Mr.Cooper er dan?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat er posts zijn gedeleted. Ik heb hier net ook in gepost.
Zodat het topic weer in de lijst wegzakt, gewoonlijke modprocedure. Totdat iemand hem wéér kickt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik wist het. Waarom eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |