Ik heb er nog niet eens naar gezochtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Lein had je nog maldonzout gekocht/geprobeerd? En is het idd zo fantastisch als Nigella zegt ?
Oh maakt niet uit hoor, het sprong ineens in mijn hoofd door marquez en haloumiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens naar gezochtStaat nog wel op de 'moet ik nog doen' lijst
![]()
Jullie lijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:32 schreef golfer het volgende:
We gingen om 5 uur even een dutje doen, schieten net pas weer wakker.
De bedoeling was om meteen weer in het 'normale' ritme te komen, maar we trokken het even niet meer na die reis van 30 uur en al vanaf vanochtend 5 uur wakker te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
Jullie lijkenwel, al is het verschil dat het bij jullie met een aantal dagen weer normaal moet zijn
.
Ja, het volgende deel wordt 3400, maar dat zal waardeloos blijken vergeleken met de opvolger dáárvan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:52 schreef remlof het volgende:
340 borisz, of is de nummering van deze SC reeks ook al aan inflatie onderheving?
Lekker weer iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:17 schreef DarkElf het volgende:
wat is het lekker fris buitenje ruikt het bos helemaal.....
en vanmiddag lekker zonnetje erbij...
Ik had toch 340 gedaan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:52 schreef remlof het volgende:
340 borisz, of is de nummering van deze SC reeks ook al aan inflatie onderheving?
18.00quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:28 schreef MissHobje het volgende:
oH tot hoe laat duurt dat eigenlijk???
Ben straks ff tijdje weg enzo dus zal de rest vermoedelijk missen
Ik heb nog niet de kans gehad, er komt iedere keer iets tussendoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
zet het straks ook nog maar even op. leren gaat lekker
pijn in m'n wat????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:54 schreef AKnynke het volgende:
ik moet ook weer aan de bak. Verliefd zijn is heel erg leuk, maar het maakt studeren wel heeel lastig! Net met veel moeite en pijn in m'n hard J. de deur uit geschopt...
oh ja! Dáár was het! k zei laatst al tegen de mr: "Waar zag ik nou die Haloumi?" Maar hij boycot de delhaize hier dus hij keek me heel onnozel nietbegrijpend aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
DE, haloumi hebben ze gewoon bij de Delhaize!
Nyn, mooi dat het lekker was; ben wel benieuwd of het bij jou hetzelfde smaakte, of niet
Paar keer slechte ervaring en de mensen hier achter de kassa zijn echt enorme Belgen dus erg rudequote:
Geen ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMG! Kan ze niet naar Nijmegen komen dan
CL & MT op 3quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:05 schreef MissHobje het volgende:
Laatste uurtje jaren 90 top 100![]()
Kan toch even luisteren
ik heb de gordijnen maar even dicht gedaan, en flink staan dansen in m'n kamertje. Heerlijk even!quote:
Voor mij is het basisschoolherrindering happy hardcore, maar het blijftquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb de gordijnen maar even dicht gedaan, en flink staan dansen in m'n kamertje. Heerlijk even!
Op vrijdag 10 oktober 2008 @ 03:52 door remlof:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had toch 340 gedaan ?
Of de hyperinflatie begint toe te slaan.
Typo dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Op vrijdag 10 oktober 2008 @ 03:52 door remlof:
Topictitel: "[CUL SC #440] Kangaroovlees en Laarzen" -> "[CUL SC #340] Kangaroovlees en Laarzen"
Warumquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb de gordijnen maar even dicht gedaan, en flink staan dansen in m'n kamertje. Heerlijk even!
Dans jij met je gordijnen open dan? Die is mafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
Warumdaar schaam je je toch niet voor?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dans jij met je gordijnen open dan? Die is maf
ikke wel maar wij hebben geen inkijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Why notquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
eetze Hobsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Why not![]()
Soms heb je van die doorschijnende gordijnen dan moet je wel
(ik dus)
zo dan nu eten![]()
Ik dans nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Why not![]()
Soms heb je van die doorschijnende gordijnen dan moet je wel
(ik dus)
zo dan nu eten![]()
ook niet als je alleen bent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dans nietEen keer gequickstepped met neefje op oma's verjaardag
Heb je nooit van die "uit je dak pan spring" momenten dan??? dat je dan ff gek moet doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dans nietEen keer gequickstepped met neefje op oma's verjaardag
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb je nooit van die "uit je dak pan spring" momenten dan??? dat je dan ff gek moet doen!
wat eet je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef MissHobje het volgende:
Hmmmm thankstis fokking lekker kan ik melden hehe.
Indonesischquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat eet je?![]()
http://www.endclub.com/music/all
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:het tentamen ging lekker
1 klein foutje ontdekt tijdens de rit terug. Maar die 5 is zeker gelukt. Nu morgen nog.
En nu, een wijntje
Haha, zo leer ik nog eens wat nieuws over je, Leinquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik dans nietEcht niet. Alleen als het écht niet anders kan. Of ik vreselijk dronken ben
Maar uit mn dak springen doe ik anders denk ik
een verdiend wijntje lees ik netquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:05 schreef Den_Haag het volgende:
zo nog een wijntje en dan eens slapendank jullie allemaal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:59 schreef DarkElf het volgende:
zooo weer een beetje keukenprutsen voor als de mr zo thuiskomt:
gegrilde champignons met een dressing van limoenrasp-en sap, fijngesneden spaanse peper, teentjes knoflook, olijfolie en fijngehakte peterselie met wat peper en zout.
Verse gemaakte quacamole (avocado, limoensap, koriander, tomaat, spaanse peper en wat sour cream) met wat nachos.
en erbij coronas
doe ik altijd als ie thuiskomt van t buitenland...quote:
Tjeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe ik altijd als ie thuiskomt van t buitenland...(iets maken dus)
Ook al telt dit nauwelijks want hij is alleen vandaag ff weg geweest
is vast dat verzorgende wat vrouwen en homo's hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
Boy, die mr van jou treft het maar... Ik wou dat mijn vent dat deed
Ja en t eten wordt vast ook lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjeeecht zo'n lekker fris hapje
lekker in de buurtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef Vork het volgende:
Hallo. Ik ben zat en weer thuis. Ik geloof dat ik na een paar weken werken ineens toch weer de kriebels krijg om ooit naar Amsterdam te verhuizen. Ooit.
Dat is dan weer minderquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:17 schreef Bluezz het volgende:
@ TT van Borissie : kangoeroevlees... ik had er niet veel zin meer in na al die dode beesten aan de kant vd weg
Douchequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:37 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen Cullertjes
Mooi weer lekker fris nog, zometeen naar de markt wel eerst ff douche
Het duurt als het goed is nog 2 weken. Het schiet niet op nu, de badkamer is kaal. Verder niksquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat nog enzo ????
Schiet het al op?
Zo langquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het duurt als het goed is nog 2 weken. Het schiet niet op nu, de badkamer is kaal. Verder niks
Kei blauw hier.. en mega zon...... echt eng gewoonquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Ik ga zo maar eens richting België. Hopelijk is het weer daar beter, want vanochtend was Arnhem, naast de groenste stad van Nederland ook even de grauwste stand van Nederland.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:23 schreef Bluezz het volgende:
Mogge mensen! Van half 3 tot half 8 geslapenDe jetlag begint weg te trekken
Meteen maar de haartjes in de varruf
![]()
@ Lein, ben je aan het verbouwen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou dan ruik je jezelf want ik heb gister avond gedouched![]()
Ok. Gisteravond kwamen er een aantal vrienden bij mij eten. Het was al donker toen ze kwamen (half 7quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Warumdaar schaam je je toch niet voor?
Dat hebben we al tijdens de reis gedaan via ons reisblog die je hier kunt vinden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:44 schreef AKnynke het volgende:
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad trouwens Bluezz en Golfer! Gaan jullie een uitgebreid reisverslag schrijven??
Ik heb laatst couscous met gestoofde aubergine gemaakt...aubergine stoven met een uitje en flink wat kaneel erover...couscous maken, met 2 eetlepels honing en sap en schil van een sinaasappel er doorheen. Wat korianderyoghurt maken, en wat walnoten roosteren en eroverheen doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik krijg vanavond Mr Rasvegetarier te eten... Jij nog goede ideeen? Paddestoelen heb ik gister al gehad.
wat otnzettned tof! en wat moet het moeilijk geweest zijn om weer afscheid te nemen van Q. (Ooit de ontdekking van de hemel gelezen?)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben we al tijdens de reis gedaan via ons reisblog die je hier kunt vinden.
Is Vrok aan het fietsen nu?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik krijg vanavond Mr Rasvegetarier te eten... Jij nog goede ideeen? Paddestoelen heb ik gister al gehad.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ok. Gisteravond kwamen er een aantal vrienden bij mij eten. Het was al donker toen ze kwamen (half 7), maar ik had m'n gordijnen nog open, en er was een heerlijke mix op de radio, dus ik was aan het dansen achter m'n computer voor het raam. Blijkt dat ze 10 minuten voor het raam naar me hebben staan kijken, en met lampjes gesignaald hebben enzo, en ik had niets door!
hadden net bedacht om maar weer eens pompoenrisotto te makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb laatst couscous met gestoofde aubergine gemaakt...aubergine stoven met een uitje en flink wat kaneel erover...couscous maken, met 2 eetlepels honing en sap en schil van een sinaasappel er doorheen. Wat korianderyoghurt maken, en wat walnoten roosteren en eroverheen doen.
Viel goed in de smaak!
* Leintjeuh schopt AKnynkequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
ik kende de combinatie aubergine en kaneel niet..maar dat was heerlijk!
Wil iemand mij eens even aan de studie schoppen??
quote:Twee treinen botsen bij Gouda
Uitgegeven: 11 oktober 2008 11:41
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2008 12:33
Gouda - Bij station Gouda zijn zaterdagochtend twee treinen op elkaar gebotst. Het gaat om de passagierstrein van Den Haag naar Groningen en de Thalys naar Parijs.
ja, de foto's zijn klaar, genummerd en gelabeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, lekker de foto's aan het uitzoeken en aan het nagenieten enzo? Hoe was het met je zoon?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]da's best fail.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef AKnynke het volgende:
wat otnzettned tof! en wat moet het moeilijk geweest zijn om weer afscheid te nemen van Q. (Ooit de ontdekking van de hemel gelezen?)
Prachtig langs de kust he!!! Ik wil best graag meer van Aus. zien maar dan toch anders dan we nu gedaan hebben. Zonder overnachtingen af te spreken bijv. zodat je niet vastzit aan een aantal km per dag.quote:Veel van de foto's herken ik trouwens, het stuk tussen Brisbane en Port Douglas ben ik ook geweest!
Ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef MissHobje het volgende:
Zo de halve markt leeg gekochtmjammie
![]()
Kan daar zo blij van worden
Wij hebben toendertijd een camper gehuurd, en gewoon gecampeerd. Erg tof!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Prachtig langs de kust he!!! Ik wil best graag meer van Aus. zien maar dan toch anders dan we nu gedaan hebben. Zonder overnachtingen af te spreken bijv. zodat je niet vastzit aan een aantal km per dag.
Wie weet over een aantal jaren weer
Hoe is het bij jou?????
Nee, twee geroosterde witte boterhammen met roomboter en zacht gekookt eiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:
nee, met 2 warme bolletjes met roomboter en hagelslag, en een gekookt eitje!
Ja kamperen is tof, maar een hotel met een bubbeltjesbad ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:21 schreef AKnynke het volgende:
Wij hebben toendertijd een camper gehuurd, en gewoon gecampeerd. Erg tof!
Suc6 er maar mee dan!quote:Hier alles goed! Tis koud, ik zit met 2 truien aan....maar voor de rest is het leven best okay! Moet dit weekend alleen heel hard aan de studie, en kan me slecht motiveren!
Goed dat het goed met hem gaat; dat moet het voor jou ook makkelijker maken om de afstand te accepteren, of niet?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, de foto's zijn klaar, genummerd en gelabeldDe filmpjes ook bewerkt en gebrand.
Met Q gaat het erg goed, hij is helemaal op zijn plek daar. Een echte happy aussie, fijn om te zien. Ik heb er vrede mee dat hij daar leeft en we hebben gewoon afgesproken dat hij op vak. naar NL komt en we elkaar over een paar jaar gewoon weer in OZ zien![]()
Recept?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb fudge-cupcakes gebakken en ze zijn zo fokking lekker dat ik me moet inhouden om er niet 5 op te eten![]()
wat fijn dat je weet dat hij op zijn plek is daarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met Q gaat het erg goed, hij is helemaal op zijn plek daar. Een echte happy aussie, fijn om te zien. Ik heb er vrede mee dat hij daar leeft en we hebben gewoon afgesproken dat hij op vak. naar NL komt en we elkaar over een paar jaar gewoon weer in OZ zien![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:47 schreef DarkElf het volgende:
zo, de mr en ik hebben net op ons eigen terras in de stralende zon een fles champagne genuttigdhet leven is goed in t Vlaamse land
Ja nou en of, zo is de herfst (buiten mooi) ook heerlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij wachten nog even op de visite en dan gaat de proscecco hier ook openWat een weertje he!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik probeer vandaag een Turkse kapper uit.
Druk hier.
Sterktequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik probeer vandaag een Turkse kapper uit.
Druk hier.
Precies dat dus !quote:
Ja slapen duh...quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:46 schreef remlof het volgende:
Niet?
Waar zijn al die culinaire veelposters gebleven dan?
Het is hier stralend blauw. Maar een beetje te koud voor het strand, een graad of 7!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:30 schreef DarkElf het volgende:
nou waar is de zon? we wilden naar t strand vandaag ..
oh heerlijk juist! ik ben dol op vriesweer en t strand!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is hier stralend blauw. Maar een beetje te koud voor het strand, een graad of 7!
we gaan zo indd lekker weg, endje lopen en dan ergens lunchen ofzo.. heerlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
warm inpakken, thermodekentje mee en dicht tegen elkaar aankruipen?
Veel plezier met de mr op het strand. ik ga straks hockeyen en dan klein feestjequote:Op zondag 12 oktober 2008 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we gaan zo indd lekker weg, endje lopen en dan ergens lunchen ofzo.. heerlijk
he, ouwe lul!quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:46 schreef remlof het volgende:
Niet?
Waar zijn al die culinaire veelposters gebleven dan?
met hockeysletjes?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Veel plezier met de mr op het strand. ik ga straks hockeyen en dan klein feestje
Wat heb je dan allemaal in huis babe?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat is geen gerecht
en niet vegetarisch
Ik ga nog boodschappen doen! Alles kan, alles magquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal in huis babe?
Hmmmmmmmm klinkt lekkàhquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
Spinazie / gorgonzola / cashew bladerdeegtaart?
Frietjes, kip en appelmoes?quote:
Nu ijs, straks chocolade met caramel en chocolade hazelnootjes. En daarna misschien nog patatquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:04 schreef MissHobje het volgende:
Oe oe oe alsin wattes![]()
Patatten en kroketten en zulks??
zo FOK! dat is kei lekker !!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu ijs, straks chocolade met caramel en chocolade hazelnootjes. En daarna misschien nog patat
Aardappels groente en vlees vegaburger dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is wel met iemand die feta en mozeralla exotisch vindEn hij houdt niet van taart
maar bananoffiepie klinkt wel rielex
Ik vind gourmetten echt zooo onwijs burgoquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond in Loon op Zand gourmetten
wel zo makkelijk
Ik ben ook geen fan. We hebben zo'n ding gekregen voor ons huwelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten echt zooo onwijs burgoen je kleding gaat er altijd zo van stinken
Echt zo'n item wat in je keukenkastje over een jaar nog ongebruikt in de doos zitquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan. We hebben zo'n ding gekregen voor ons huwelijk
Kaasfondue dat is wel enormquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind gourmetten echt zooo onwijs burgoen je kleding gaat er altijd zo van stinken
dan mag je hem wel opsturen naar Zweden! Betaal ik de porto! (mits met langzame langzame post!)quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Echt zo'n item wat in je keukenkastje over een jaar nog ongebruikt in de doos zit
Ja pfoehquote:
Raclette.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja pfoehwel mighty as hell
of wat je in Fr ziet: zo'n Emmertaler met een heater erop, en dat de kaas er dan afdruipt op je brood
Hoe heet dat ook alweer?
Raclette. En: proestquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja pfoehwel mighty as hell
of wat je in Fr ziet: zo'n Emmertaler met een heater erop, en dat de kaas er dan afdruipt op je brood
Hoe heet dat ook alweer?
Je bent altijd welkom, zelfs zonder gourmetstel!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Raclette. En: proestMighty as hell
Nynke, ik vrees dat mijn vent daar niet mee instemtAnders zou ik m onder mijn arm meenemen als ik je kom opzoeken. Want dat ben ik echt van plan
Snowmeet in Uppsalaquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, zelfs zonder gourmetstel!![]()
En die vent van je trouwens ook!
leukquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Straks vakantie afsluiten met..... jawel.... www.deuilenboom.nl
Genietenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:02 schreef DarkElf het volgende:
zooo daar zijn we weer. Lekker naar Zeeland geweest, gewandeld bij de Ossterschelde brug, geluncht in schitterend herfstig Goes..
zo eens lekker een borrel met wat serranoham en mini mozzeralla bolletjes en olijven... Daarna mezzellune gevuld met rivierkreeftjes en een sausje en toe home made tiramisu
Ik wil er ook nog eens eten dus ja ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Genieten
@ Boris, ik neem mijn fototoestel mee
Ja gaaf appartement hehquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:15 schreef octopussy het volgende:
back from belgenland.
Spa is okde thermen zijn niet echt uitgebreid (paar zwembaden en een sauna en een stoombad) maar wel lekker voor een paar uurtjes. De Ardennen zijn nu echt prachtig
met alle herfstkleuren en de zonneschijn.
Leuven is een toffe stad en CF en LL hebben een tof appartement
daar hebben wij een apart kamertje voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Octo: het is maar goed dat je boven niet hebt gezien, het is een zoooooi5 kilo achterstallig vouw-en strijkwerk
Wat is ie tof gewordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond!!! Ik wilde vandaag weer s wat meer gaan posten hiermaar hebben echt de hele dag geklust... de buren zijn vast niet blij van ons geworden: klopboor
![]()
![]()
maar het eindresultaat mag er wezen :
[ afbeelding ]
Mn kookboekenplank met daaronder kruidenrekjes
[ afbeelding ]
De bar zo goed als af, nog even een verfje en dan issie helemaal klaar
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:40 schreef AKnynke het volgende:
zeg, die schrootjes in de keuken, haal je die nog weg?![]()
Ziet er tof uit meid! Als ik weer eens in die kant van het land ben, kom ik je/jullie opzoeken!
komt idd nog een lampje onder, ga ik morgen voor kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Fraaie bar heb je daar moblo! Wel beetje donker: nog een lampje daaronder?
We hebben lekker gegourmet, altijd supergezellig daar. En nog prima film gekeken: BenX. Belgische productie.
wat mij betreft preferably in de eerste weekv an het nieuwe jaar. Ik ga nl. for sure oud en nieuw in munchen vieren, en moet wellicht ook nog op een volleytoernooi werken tot de 30ste. Dat is dus nog een beetje de vraag!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, die blijven lekker zitten....
ja, misschien de sushi meet gewoon tussen kerst en oud en nieuw doen?
Het ging welquote:
Liev, tnxx!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
en ik weet niet of ik het al gepost heb, maar:
Welkom terug Bloes en golf!![]()
heb jullie gevolgd op 't weblog en 't zag er allemaal prachtig uit!Fijn dat jullie 't zo tof gehad hebben!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 05:05 schreef Sebasser het volgende:
hapje!Offtopic
Ik ben net klaar met 'werken', ga nu slapen.
Ben al wakker vanaf vrijdag als ik me niet vergis.
Voor het eerst weer dat ik langer dan 2 dagen wakker ben dit jaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 05:05 schreef Sebasser het volgende:
hapje!Offtopic
Ik ben net klaar met 'werken', ga nu slapen.
Ben al wakker vanaf vrijdag als ik me niet vergis.
Voor het eerst weer dat ik langer dan 2 dagen wakker ben dit jaar.
Veel succes morgen! Gaat ook vast wel lukken met al die brave Belgenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker Lein & de rest
Morgen werkcollege geven, bibber
Iehieuwquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh bah! Er liep net een dikke vette naaktslak door de keuken en nu istie weg...ff oppassen dat ik er niet met mijn blote voetjes op ga staan
Ieuwieuwquote:Op maandag 13 oktober 2008 06:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh bah! Er liep net een dikke vette naaktslak door de keuken en nu istie weg...ff oppassen dat ik er niet met mijn blote voetjes op ga staan
MoBlo, als ik ook nog ff lekker mag kritiseren: leuk je huis maarrrrrr: die vieze bruinroze tegeltjes bij die frisse groene muur vloeken als de hel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond!!! Ik wilde vandaag weer s wat meer gaan posten hiermaar hebben echt de hele dag geklust... de buren zijn vast niet blij van ons geworden: klopboor
![]()
![]()
maar het eindresultaat mag er wezen :
[ afbeelding ]
Mn kookboekenplank met daaronder kruidenrekjes
[ afbeelding ]
De bar zo goed als af, nog even een verfje en dan issie helemaal klaar
Ik stond om half 7 al eieren met chorizo te bakken en een tartaartje met ui voor CNK, lekker heur al die bakluchten in de vroege ochtendquote:Op maandag 13 oktober 2008 07:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IehieuwPas je op?
Waarom ben ik zo vroeg al op fok!?
ieuwwwwquote:Op maandag 13 oktober 2008 07:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ieuwieuw![]()
dat gebeurt hier ook wel eens
of als ik thuiskom & de deur opendoe en er springt ineens een grote kikker naar binnen!
dat is nouquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik stond om half 7 al eieren met chorizo te bakken en een tartaartje met ui voor CNK, lekker heur al die bakluchten in de vroege ochtend![]()
Nu heeft hij allemaal lekker belegde broodjes voor op 't werk![]()
En om 7 uur ben ik hem maar gaan wekken met een bakkie koffie
en die blijven, net als de schrootjes, lekker zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 07:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
MoBlo, als ik ook nog ff lekker mag kritiseren: leuk je huis maarrrrrr: die vieze bruinroze tegeltjes bij die frisse groene muur vloeken als de hel.En ik heb hier precies dezelfde
jemigquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik stond om half 7 al eieren met chorizo te bakken en een tartaartje met ui voor CNK, lekker heur al die bakluchten in de vroege ochtend![]()
Nu heeft hij allemaal lekker belegde broodjes voor op 't werk![]()
En om 7 uur ben ik hem maar gaan wekken met een bakkie koffie
jeetje wat balen zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
de sportarts kan mij niet verder helpen. heb nu het adres gekregen van een manueel therapeut die zich heeft gespecialiseerd op lage rugklachten bij sporters
Ja, dacht... das weer eens iets andersquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. ff kijken wanneer hij tijd heeft.
Leuke foto DE, heb je je haar zwart geverfd?
Ik vind het ijsje vele malen lekkerder dan Nigella...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef DarkElf het volgende:
Moblo? jij hebt dat nieuwe kerstboek van Nigella toch he? Is t wat?
en even een leuke pagina opfrisser voor de heren erbij:
[ afbeelding ]
Knap klote zeg voor iemand die zo van fitness enzo houdquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
de sportarts kan mij niet verder helpen. heb nu het adres gekregen van een manueel therapeut die zich heeft gespecialiseerd op lage rugklachten bij sporters
nee helaas maar kan je ze niet terugbrengen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik iemand hier nog blij maken met een "ASKER" keukenrails + haken?
Van die dingen waar je keukengerei en zo aan kunt hangen?
Jeetje wat een domper...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:29 schreef Den_Haag het volgende:de sportarts kan mij niet verder helpen. heb nu het adres gekregen van een manueel therapeut die zich heeft gespecialiseerd op lage rugklachten bij sporters
is al te lang geledenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee helaas maar kan je ze niet terugbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |