abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:46:48 #76
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62296704
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:36 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Tja, als je het zo logisch bekijkt, zit er inderdaad wel wat in...

Ik ben nog niet ongesteld geweest. Zit nu op dag 31 van m'n cyclus. De vorige cyclus duurde ook 31 dagen en die daarvoor 41. Ik had dus verwacht dat ik deze maand iig korter dan 31 dagen zou zijn. Heb nog steeds wel wat menstruatieachtige kriebels. Ik wacht nog een dag of twee en dan gooi ik er maar weer een test tegenaan. (Als ik intussen niet ongesteld ben geworden natuurlijk.)
En anders doe je toch gewoon de suikertest
Laat je het wel eerst ff afkoelen. Wellicht zakt de suiker dan minder snel

Vandaag op mn werk weer iemand die zei: 'er werken hier veel jonge vrouwen, en jonge vrouwen krijgen kinderen'
Ik dacht, hihi, als je eens zou weten met wat voor projectje ik bezig ben....
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62296980
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

En anders doe je toch gewoon de suikertest
Laat je het wel eerst ff afkoelen. Wellicht zakt de suiker dan minder snel

Vandaag op mn werk weer iemand die zei: 'er werken hier veel jonge vrouwen, en jonge vrouwen krijgen kinderen'
Ik dacht, hihi, als je eens zou weten met wat voor projectje ik bezig ben....
Zal idd eerste wel ff de suikertest doen.

Leuk he, je eigen geheimpje? Ik had het van de week met m'n baas ook over zwanger worden . Hij liet merken te hopen dat dat nog even op zich laat wachten. Vond ik niet echt een gepaste opmerking. Dat maak ik zelf wel uit.

Tja, hij heeft makkelijk praten. Hij heeft notabene zelf twee kinderen en de derde is op komst. Hij werkt hele dagen, maar z'n vrouw parttime.

Lekker makkelijk: zelf fulltime werken en commentaar leveren op vrouwen die parttime werken omdat ze voor de kinderen zorgen...

Hij moest eens weten. Gnagna.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 10-10-2008 21:05:59 ]
pi_62297360
Tijdje geleden hadden ze het er op mijn werk ook over dat ik wel eens de volgende kon zijn, maar nu wordt er totaal niet meer over gesproken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:18:30 #79
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62297393
Mijn baas zegt juist: jonge vrouwen worden nu eenmaal zwanger en ik ben niemand om ze dat te verbieden....
pi_62298617
Op mijn werk waren er vorig jaar 5 zwanger. Dit jaar nog niemand, dus er wordt al gehint dat het nu wel een mooi moment zou zijn. Ik ben het er helemaal mee eens.
pi_62299624
Even een berichtje vanuit Duitsland, Keulen. Ik ben vanochtend geweest en m'n ei is nu 15 mm. Mn baarmoederslijmvlies is nog niet dik genoeg.

Vanavond ons hotelbed maar eens testen

Liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:10:00 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62299807
Whehehe!
Veel plezier ermee!
pi_62300097
Tja werkgevers weten best dat het kan gebeuren de een is daar realistischer in als de ander.
De een reageert dus positief de ander negatief want tja je bent straks een werknemer minimaal 16 weken kwijt, en vaak komen ze erna maar part time terug.
Ik begrijp het probleem van de werkgever wel maar tja ergens is het ook gewoon het risico van personeel in dienst nemen. Zeker als je veel vrouwen in dienst hebt.
Mijn huidige werkgever reageerde gelukkig heel positief en vraagt me nu regelmatig hoe ik me voel, gelukkig verandert er voor mijn werk straks weinig ik werk al part time dus strijd om de uren gaan we niet krijgen.
Echter loopt mijn contract wel af in de periode dat ik strakjes verlof heb.... naja maak ik me niet druk om, we zien het wel.

Mijn vorige werkgever waar ik 7 jaar in dienst was vond mijn zwangerschap genoeg reden me weg te pesten dat werd dus 9 maanden met advocaten stoeien, en ik hoop echt dat niemand van hier dat ooit mee hoeft te maken, was echt vervelend en heeft een stuk van het zwanger zijn toch wel een beetje verpest.
Vandaar dat ik me nu dus niet druk erom ga maken, ik ga er nu van genieten en we zien straks wel hoe het loopt allemaal werk is er genoeg en zwanger ben ik hierna w.s. nooit meer.

Vlindur veel plezier op dat kingsize bed en ik hoop dat het over een dag of 14 een mooi resultaat oplevert.
Mama van Isa en Ties
pi_62303651
succes Vlindur!

Vanmorgen voor jullie nog een keer de suikertest gedaan maar de korreltjes zakken net zo hard naar beneden als normaal...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62303693
hihi jammer dat het dan toch niet werkt, of in ieder geval niet bij iedereen...
Maar gelukkig heb jij zelf al wel zekerheid

Vlindur! hotel-boxsprings stuiteren zo lekker hard
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:38:41 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62303904
Als normaal Vicky? Doe je het regelmatig dan?
pi_62303938
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Duhh.. als dat je suiker normaalgesproken in thee doet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 09:54:10 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62304048
Ooooo!
pi_62304087
Ik denk dat hier de rode duiveltjes er zijn. Vanmorgen klein beetje bloed bij het afvegen.
Mooi! Dat zou dus betekenen dat ik een cyclus van zo'n 27/28 dagen heb. Kunnen we gericht gaan klussen komende maand.
Ik zit nu dus officieel in ronde 1 denk ik dan!

Verklaard ook gelijk waarom de suiker zakte
pi_62304092
bedtestze vlindur!

Vicky, bedankt voor het nogmaals proberen.
pi_62304471
Fijn bumbaloe, das echt een nette cyclus!
Dat wil ik oooook! dag 42 en nog niks, ik hoop echt zo erg dat het met de maand steeds minder lang gaat worden en dat dit nog door de hormomen komt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62304910
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
pi_62305588
Veel bedtestplezier Vlindur .
Fake it till you make it...
pi_62307085
Ik had net een dikke streep. Maar zou eigenlijk iets te vroeg zijn. Maar ja vanavond maar weer
pi_62308610
Dikke streep als in tweede streepje-streepje? of als in ovulatie-tweede streepje?

Ga es klussen dan in plaats van fokken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62311317
Hahaha, al dat gedoe met suiker en naalden

Rubey, welkom!

Mikoxx, sterker nog: je staat eigenlijk al bovenaan! Ik verwacht de 16e gewoon ongi te worden, manlief was de gehele vruchtbare periode zo ziek als een hond

Van de week kwam ik een van mijn verloskundigen tegen. Degene die mijn bevalling begeleid heeft totdat we naar het ziekenhuis gingen, toevallig ook mijn lievelings van de bunch. Ze vond het leuk om Devin te zien, de laatste keer was hij immers een paar dagen oud, en ik flapte eruit dat ik hoop haar heeeeeel snel weer nodig te hebben. Zei ze: "Let maar op, als je mij eenmaal gezien hebt gaat het heel snel, over een paar weken ga je me zeker bellen!"
Ik hoop dat ze gelijk heeft

Klus ze, Vlindur en Mysterygirl!
.... met gevoel voor drama....
pi_62312502
Oh, ik hoop voor je dat ze gelijk heeft Kersjes en dat je binnenkort haar mag bellen voor een afspraak.
Ik denk dat MG18 een ovu-streep bedoelde!
pi_62312963
Even een calculator ingevuld met als cyclus 27 dagen.
Dit komt er uit. Mijn NOD kan dus op

11 Oktober 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
21 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar
22 Oktober 2008 Vruchtbaar
23 Oktober 2008 Erg vruchtbaar
24 Oktober 2008 Eisprong
29 Oktober 2008 Innesteldag
7 November 2008 Vanaf hier kun je testen

7 november.

Meteen ook duidelijk wanneer er flink geklust moet worden
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:35:42 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62313088
Je staat erbij bumbaloe!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:39:37 #100
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62313166
ow mysterygirl klussen hoor!!!!
voor je het weet heb je je ei gemist... ga je morgen nog maar een keer, als je dikke streep er nog is
No more games, no more drama...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')