Tja werkgevers weten best dat het kan gebeuren de een is daar realistischer in als de ander.
De een reageert dus positief de ander negatief want tja je bent straks een werknemer minimaal 16 weken kwijt, en vaak komen ze erna maar part time terug.
Ik begrijp het probleem van de werkgever wel maar tja ergens is het ook gewoon het risico van personeel in dienst nemen. Zeker als je veel vrouwen in dienst hebt.
Mijn huidige werkgever reageerde gelukkig heel positief en vraagt me nu regelmatig hoe ik me voel, gelukkig verandert er voor mijn werk straks weinig ik werk al part time dus strijd om de uren gaan we niet krijgen.
Echter loopt mijn contract wel af in de periode dat ik strakjes verlof heb.... naja maak ik me niet druk om, we zien het wel.
Mijn vorige werkgever waar ik 7 jaar in dienst was vond mijn zwangerschap genoeg reden me weg te pesten dat werd dus 9 maanden met advocaten stoeien, en ik hoop echt dat niemand van hier dat ooit mee hoeft te maken, was echt vervelend en heeft een stuk van het zwanger zijn toch wel een beetje verpest.
Vandaar dat ik me nu dus niet druk erom ga maken, ik ga er nu van genieten en we zien straks wel hoe het loopt allemaal werk is er genoeg en zwanger ben ik hierna w.s. nooit meer.
Vlindur veel plezier

op dat kingsize bed en ik hoop dat het over een dag of 14 een mooi resultaat oplevert.