abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62276041
Alles voor de wetenschap hé, dus in potje geplast en suiker erbij.....

resultaat zonk meteen naar beneden nu lijjkt mijn plasje op koude thee met suikerdrap onderin.

Ik houd het dus gewoon bij clear bleu enz
Mama van Isa en Ties
pi_62276542
haha, shit, twee tegen 1, dus nu zijn we eigenlijk nog geen stap verder...
Nouja, het is minder moeite dan naalden enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62276761
Welkom nieuwen!

Ik moet morgen weer naar de gyn om te kijken of er een ei aan het groeien is. Daarna lekker een weekend Duitsland!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62278444
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Chan, wil je ook al in het lijstje met je NOD?
jaa leuk hoewel mn NOD wel een beetje een gok is...
pi_62278470
Ook welkom Rubey

Ik slik ook al een week of 5 foliumzuur inmiddels Maar t doosje is nu bijna leeg en k hoor veel mensen over zwangerworden pillen van een of andere drogist? is dat beter dan puur foliumzuur?...
pi_62278500
Etos ja! Die had ik ook gehoord, maar toen had ik mijn pillen al.
Ik geloof dat dat een soort multivitamine is met extra foliumzuur erin
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62278689
Ik heb ze ook al maanden. Vergeet ze alleen in te nemen ..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62278896
Die van Davitamon is ook een multivitamine met foliumzuur...
pi_62279803
Hylarisch, dat met die naalden en de suiker... .

Ik slik gewoon foliumzuur van de etos (¤2,99) zonder andere toevoegingen enzo erbij. Ik ben een beetje huiverig voor die etos zwanger worden zooi geloof ik...
Even gezocht, maar kan het zo gauw niet vinden, er staat me iets van bij dat het je cyclus zou reguleren ofzoiets... Zit ik niet op te wachten.
Fake it till you make it...
pi_62280030
En er zit wel heeeeel vaak de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van alles in. Mijn lief wilde daarom eigenlijk wel dat ik andere zou nemen. Dus nu gravitamon, prima hoor.
pi_62281183
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef bumbaloe het volgende:

Ik vind dat MG81 het nu ook moet doen
Maar ik kan nog helemaal niet. Zit als het goed is nu pas in mijn vruchtbare dagen. Maar als ik ooit weer zwanger ben zal ik de suiker test er eens ingooien hier
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:21:32 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62282404
Nijna, is dat echt zo? Volgens mij niet hoor. Het is gewoon een multi-vitamine met wat extra foliumzuur erin. Er heeft hier ooit iets gestaan over 'makkelijker zwanger' worden door die dingen, maar dat is volgens mij echt pure onzin hoor, althans... ik heb er met die dingen toch echt ook 16 maanden over gedaan.
En was het niet zo dat je voor het overgrote deel van het 'te veel' aan vitaminen, dat je dat er gewoon weer uit piest?

Nou ja goed, ook dat is natuurlijk gewoon een persoonlijke keuze. Als je gewoon goed eet heb je die extra vitaminen enzo ook niet nodig.

Chan, je staat in het lijstje hoor!
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:26:31 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62282535
Oh en Vlindur, hoe was het bij de Gyn, hoe is het met je ei?
pi_62284570
Ja Vlindur daar ben ik ook benieuwd naar.

Overigens nu heb ik dat ranzige testje gedaan met die suiker ik vind wel dat daar wat tegenover moet staan....
het word namelijk hoog tijd voor 2 streepjes !
waar blijft happy?
Mama van Isa en Ties
pi_62284807
Mijn ovu test was zonet zelfde als gister. Een dun streepje. Heel iets dikker dan gister!
pi_62285089
ooooh MG81 je eitje komt
Mama van Isa en Ties
pi_62285765
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef marlieske het volgende:
ooooh MG81 je eitje komt
Mijn eitje komt vast wel een keer. Hoop dat ik morgen gewoon een dikke vette streep heb.
pi_62287623
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, is dat echt zo? Volgens mij niet hoor. Het is gewoon een multi-vitamine met wat extra foliumzuur erin. Er heeft hier ooit iets gestaan over 'makkelijker zwanger' worden door die dingen, maar dat is volgens mij echt pure onzin hoor, althans... ik heb er met die dingen toch echt ook 16 maanden over gedaan.
En was het niet zo dat je voor het overgrote deel van het 'te veel' aan vitaminen, dat je dat er gewoon weer uit piest?
Makkelijker zwanger worden zal vast niet, anders waren hele volksstammen aan dat spul... Maar ik dacht dat het wel iets met je cyclus zou doen (weet het ook niet precies). Bepaalde vitamines plas je idd uit als je er teveel van binnenkrijgt (de wateroplosbare vitamines), de vetoplosbare vitamines (A, D, E en K) die plas je volgens mij niet uit. Dus lijkt me niet handig daar teveel van binnen te krijgen. Buiten dat lijkt het mij onzinnig om een aantal keer de ADH te overschrijden... je hebt het niet nodig... waarom zou je er dan voor betalen...? (ja dat is de zuinigerd in mij die spreekt ).
Ik denk dat jje vooral moet doen waar je jezelf goed bij voelt, toch?!

[ Bericht 2% gewijzigd door Nijna op 10-10-2008 14:50:25 ]
Fake it till you make it...
pi_62287973
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Nijna het volgende:

[..]

Buiten dat lijkt het mij onzinnig om een aantal keer de ADH te overschrijden... je hebt het niet nodig... waarom zou je er dan voor betalen...? (ja dat is de zuinigerd in mij die spreekt ).
Ik denk dat jje vooral moet doen waar je jezelf goed bij voelt, toch?!
Verstandige zuinigheid. Inderdaad zijn lang niet alle vitamines uitplasbaar en er zijn erbij die echt schade aanrichten in te grote hoeveelheden, dus overschrijd de dosering op het potje nooit.

Overigens wordt met de dosering rekening gehouden met de hoeveelheid die een normaal mens onder normale omstandigheden normaal al binnenkrijgt. Dus overdoseren is, als je je aan de bijsluiter houdt, onwaarschijnlijk.

Ik kan niet wachten tot ik eindelijk aan het foliumzuur kan. Ik was net tevreden met de datum die we hadden geprikt, maar als ik hier teveel rondhang gaat het toch echt kriebelen...

[. [__] .]
[+[__]◊]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:55:21 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_62288142
Vitamine A plas je neit uit en is erg slecht als je daar teveel van hebt, maar vooral voor het ongeboren kindje (vandaar ook geen lever enzo tijdens de zwangerschap maarja, als je zwangerworden pillen slikt, heb je dat probleem nog niet

(en mijn vitamine A was toch al laag, dus ik mocht juist extra vitamine A nemen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:25:36 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62290746
quote:
[b]

Overigens nu heb ik dat ranzige testje gedaan met die suiker ik vind wel dat daar wat tegenover moet staan....
het word namelijk hoog tijd voor 2 streepjes !
waar blijft happy?
helemaal mee eens! Ik wil best de volgende zijn hoor!

Gaaf dat jullie het hebben getest!
pi_62291322
Tja MvM zal teleurgesteld in mij zijn dat ik mijn spaarzame urine heb gebruikt voor een suikertestje

Mikkoxx ik hoop van harte dat je snel die felbegeerde 2e streep plast
(geld ook voor alle andere dames natuurlijk, maar dat is logisch)
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:50:19 #73
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62294155
Mijn man zei net, toen we het over die suikertest hadden en ik vertelde van vicky en marlies. Nee, ik denk niet dat het werkt, want anders zou niemand meer zwangerschapstests kopen
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62296454
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef bumbaloe het volgende:
Mijn man zei net, toen we het over die suikertest hadden en ik vertelde van vicky en marlies. Nee, ik denk niet dat het werkt, want anders zou niemand meer zwangerschapstests kopen
Tja, als je het zo logisch bekijkt, zit er inderdaad wel wat in...

Ik ben nog niet ongesteld geweest. Zit nu op dag 31 van m'n cyclus. De vorige cyclus duurde ook 31 dagen en die daarvoor 41. Ik had dus verwacht dat ik deze maand iig korter dan 31 dagen zou zijn. Heb nog steeds wel wat menstruatieachtige kriebels. Ik wacht nog een dag of twee en dan gooi ik er maar weer een test tegenaan. (Als ik intussen niet ongesteld ben geworden natuurlijk.)
pi_62296532
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef bumbaloe het volgende:
Pffff... mannen zijn ook echt te simpel. Waarvoor wedden dat als jij zwanger bent jij het wel even gaat testen!

Ik moest trouwens wel ff een beetje veel bijlezen sinds gisteren, zeg.
De 2e keer doet vast niet zeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')