jaa leukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Chan, wil je ook al in het lijstje met je NOD?
Maar ik kan nog helemaal niet. Zit als het goed is nu pas in mijn vruchtbare dagen. Maar als ik ooit weer zwanger ben zal ik de suiker test er eens ingooien hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef bumbaloe het volgende:
Ik vind dat MG81 het nu ook moet doen
Makkelijker zwanger worden zal vast niet, anders waren hele volksstammen aan dat spul... Maar ik dacht dat het wel iets met je cyclus zou doen (weet het ook niet precies). Bepaalde vitamines plas je idd uit als je er teveel van binnenkrijgt (de wateroplosbare vitamines), de vetoplosbare vitamines (A, D, E en K) die plas je volgens mij niet uit. Dus lijkt me niet handig daar teveel van binnen te krijgen. Buiten dat lijkt het mij onzinnig om een aantal keer de ADH te overschrijden... je hebt het niet nodig... waarom zou je er dan voor betalen...? (ja dat is de zuinigerd in mij die spreektquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, is dat echt zo? Volgens mij niet hoor. Het is gewoon een multi-vitamine met wat extra foliumzuur erin. Er heeft hier ooit iets gestaan over 'makkelijker zwanger' worden door die dingen, maar dat is volgens mij echt pure onzin hoor, althans... ik heb er met die dingen toch echt ook 16 maanden over gedaan.
En was het niet zo dat je voor het overgrote deel van het 'te veel' aan vitaminen, dat je dat er gewoon weer uit piest?
Verstandige zuinigheid. Inderdaad zijn lang niet alle vitamines uitplasbaar en er zijn erbij die echt schade aanrichten in te grote hoeveelheden, dus overschrijd de dosering op het potje nooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Buiten dat lijkt het mij onzinnig om een aantal keer de ADH te overschrijden... je hebt het niet nodig... waarom zou je er dan voor betalen...? (ja dat is de zuinigerd in mij die spreekt).
Ik denk dat jje vooral moet doen waar je jezelf goed bij voelt, toch?!
helemaal mee eens! Ik wil best de volgende zijn hoor!quote:[b]
Overigens nu heb ik dat ranzige testje gedaan met die suiker ik vind wel dat daar wat tegenover moet staan....
het word namelijk hoog tijd voor 2 streepjes !
waar blijft happy?
Tja, als je het zo logisch bekijkt, zit er inderdaad wel wat in...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef bumbaloe het volgende:
Mijn man zei net, toen we het over die suikertest hadden en ik vertelde van vicky en marlies. Nee, ik denk niet dat het werkt, want anders zou niemand meer zwangerschapstests kopen
Pffff... mannen zijn ook echt te simpel. Waarvoor wedden dat als jij zwanger bent jij het wel even gaat testen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef bumbaloe het volgende:
Mijn man zei net, toen we het over die suikertest hadden en ik vertelde van vicky en marlies. Nee, ik denk niet dat het werkt, want anders zou niemand meer zwangerschapstests kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |