50 euro per dag, dus 24 dagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je kunt ook gaan zitten geloof ik.
Hoelang weet ik niet..
Nee boetes opgelegd door justitie, spoorweg, of OV boetes gaan standaard niet mee in je saneringquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef mschol het volgende:
ik zou zo denken dat dit onderdeel van schuldsanering wordt?
Hè ja. TS laat zich in met (kennelijk) verkeerde mensen, maakt zich schuldig aan delinquent gedrag, zit in de schuldsanering en Justitie zal 'm nog aan alle kanten tegemoet komen? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Als het echt niet lukt, moet je misschien overwegen om toch maar een taakstraf of gevangenisstraf uit te zitten. Als je dat goed overlegt kan het misschien zo gepland worden dat jij niet uit je stabiele ritme gehaald wordt.
Succes ermee.
TS zit in de schuldsanering, dus extra werken levert wel een snellere aflossing van de schulden op, maar de boete zal hij er (waarschijnlijk) niet van kunnen betalen. Tenzij TS inderdaad het voorval doorgeeft aan de bewindvoerder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Als je een paar maandjes wat extra bij gaat werken en veel opzij legt, moet 1200 euro te doen zijn. Afhankelijk van je uurloon/leeftijd natuurlijk. Als je een 16-jarige vakkenvuller bent zal het wat langer gaan duren.
Ik hoop voor je dat het in termijnen kan, heb er verder geen verstand van.
Als het echt niet lukt, moet je misschien overwegen om toch maar een taakstraf of gevangenisstraf uit te zitten. Als je dat goed overlegt kan het misschien zo gepland worden dat jij niet uit je stabiele ritme gehaald wordt.
Succes ermee.
Ohhhh dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Fight_for_love het volgende:
Deze fietsen komen overigens nie van particulieren maar uit de Koga Myata fabriek, voor de duidelijkheid, ik heb ze niet gestolenen niet gekocht, alleen voorhanden gehad/ overgedragen.
Oh, maar dan is het niet erg hoor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef Fight_for_love het volgende:
Deze fietsen komen overigens nie van particulieren maar uit de Koga Myata fabriek, voor de duidelijkheid, ik heb ze niet gestolenen niet gekocht, alleen voorhanden gehad/ overgedragen.
De waarheid doet pijn he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Fight_for_love het volgende:
Bedankt voor alle reacties mensen.
Zitten ook hele rare reacties tussen, maar ja deze mensen waren waarschijnlijk degenen die bij mij een fiets hebben gekocht destijds en deze zo snel mogelijk mee naar huis wilden nemen terwijl ze wisten dat het niet klopte.
Ze willen hun eigen fouten niet zien, er is niemand zonder fouten, en de mensen die dergelijke reacties over zelfmoord geven en nekschoten etc zijn dat zeker niet.
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Niemand is zonder fouten, dat blijkt maar al te duidelijk weer uit bepaalde reacties.
Topic mag gesloten worden
Mwoah, misschien zijn dat de mensen wel die hun verzekeringspremie zo hard zien stijgen door stelende, helende figuren zoals jij. Oh, en wie denk je dat die gestolen fietsen die jij geheeld hebt gaat betalen? Die worden gewoon doorgerekend in de prijs van de volgende fietsen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Fight_for_love het volgende:
Zitten ook hele rare reacties tussen, maar ja deze mensen waren waarschijnlijk degenen die bij mij een fiets hebben gekocht destijds en deze zo snel mogelijk mee naar huis wilden nemen terwijl ze wisten dat het niet klopte.
Ze willen hun eigen fouten niet zien, er is niemand zonder fouten, en de mensen die dergelijke reacties over zelfmoord geven en nekschoten etc zijn dat zeker niet.
Niemand is zonder fouten, dat blijkt maar al te duidelijk weer uit bepaalde reacties.
Ik heb zeker geen fiets bij je gekocht, nog zal ik dat ooit doen. Ik hou me namelijk ver van gestolen waar en koop mijn spullen liever in een normale eerlijke winkel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Fight_for_love het volgende:
zn leven op orde proberen te brengen nadat hij gepakt is ( okt 2007-okt 2008) wegens heling terwijl hij al in de wsnp zit?? en normale vragen?? Ik weet niet wat jij normaal vind hoor, maar in mijn omgeving is het niet normaal dat je fietsen heelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:19 schreef Errrwin het volgende:
Sjezus. TS heeft wat (relatief) vrij normale vragen en ik zie serieus iemand over een nekschot beginnen? Hoop dat jullie erg trots op jezelf zijn. Een beetje constructief meedenken met iemand die fouten heeft begaan en nu z'n leven op orde probeert te krijgen, is vast te veel gevraagd.![]()
@TS: ik heb helaas geen antwoord op je vragen, maar succes met het op de rit krijgen van je leven.
Ooooh! Ik las 2006!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
zn leven op orde proberen te brengen nadat hij gepakt is ( okt 2007-okt 2008) wegens heling terwijl hij al in de wsnp zit?? en normale vragen?? Ik weet niet wat jij normaal vind hoor, maar in mijn omgeving is het niet normaal dat je fietsen heelt.
Flikker toch een eind op man. Ik ben gelukkig nooit met jouw soort kruimeldiefjes omgegaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:16 schreef Fight_for_love het volgende:
Niet zonder zonde, maar ik liep dan ook niet te janken als het een keer fout ging. Zum kotzen!quote:Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Toch knap dat hij in 1 dag heel zijn leven op orde heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
zn leven op orde proberen te brengen nadat hij gepakt is ( okt 2007-okt 2008) wegens heling terwijl hij al in de wsnp zit?? en normale vragen?? Ik weet niet wat jij normaal vind hoor, maar in mijn omgeving is het niet normaal dat je fietsen heelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |