30 oktober 2008 pas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Want het is tijd voor Fallout 3![]()
[ afbeelding ]
Oke leuk.. Maar dan ga je dus wel dood!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef existenz het volgende:
Ik heb wel bier bij de hand?
Pardon ik dacht deze week! Maar ga hem zowiezo toch pas in December spelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
30 oktober 2008 pas.
En iedereen die hem nu al illegaal loopt te spelen mag van mij balzakkanker krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben best benieuwd naar HAWX ik heb namelijk met alle liefde Ace Combat uitgespeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef Rossdale het volgende:
Fallout laat ik lekker aan me voorbij gaan. CoD:WaW, HAWX, EndWar
Dudequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
En iedereen die hem nu al illegaal loopt te spelen mag van mij balzakkanker krijgenoprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halo 3, Recon. Is dat nu game opzich, of een uitbreidingspakket?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef kepler het volgende:
http://kotaku.com/5060925(...)nce-for-a-short-ride
Goed filmpje over het nieuwe dashboard. Echt respect voor Microsoft![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:52 schreef DJ_ het volgende:
gametrailers
10MB Flash Chip? Staat dat in dat filmpje ofzo? Ben je niet in de war met de 10MB EDRAM voor de GPU waarin oa de ROPs zitten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef kepler het volgende:
http://kotaku.com/5060925(...)nce-for-a-short-ride
Goed filmpje over het nieuwe dashboard. Echt respect voor MicrosoftZeker als je bedenkt dat het dashboard op een 10MB flash-chip wordt opgeslagen
Enige nadeel wat ik nu zie is het ontbreken van een friends-list. Verder ziet het er echt heel snel uit en stukken overzichtelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |